Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie wint de CL?

Manchester City
3
100%
Internazionale
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 3

999

Re: Champions League

Bericht door 999 » vr mei 02, 2025 5:34 pm

raymon schreef:
vr mei 02, 2025 3:34 pm
999 schreef:
vr mei 02, 2025 3:16 pm
raymon schreef:
vr mei 02, 2025 3:12 pm

Zeker na die rode kaart. Daarvoor vond ik ze toch aardig combineren met een aantal gevaarlijke kansen.
Heb ze toch veel beter zien voetballen in La Liga, vond het ook voor de rode kaart chaotisch en geforceerd over komen.ManU was slecht, had geluk daar niet van. Vond het ook zwaar gestraft die pingel en rode kaart ..
Na de wedstrijd van Barca was dit wel een niveautje minder, ja. Of wel een paar niveaus. Wat betreft die penalty, fluit ie ervoor, dan is het ook meteen rood. Ik vond het meer dan een 50/50, geen handige aktie van die verdediger. Maar snap ik het nou goed dat het een Noorse scheidsrechter was die floot? Terwijl er een Noors team de andere halve finale speelde? Niet dat ik de scheidsrechter slecht vond, maar dat had toch anders opgelost kunnen worden, denk ik.
Zowiezo had de var er af moeten blijven.Zo veel was er niet aan de hand, tja, als je het 30 keer moet terug zien dan klopt er mijn inziens zowiezo niks van. Kende deze scheids niet, vond um ook niet zo geweldig, en ja, waren er dan geen andere scheidsrechters voor deze wedstrijd te vinden ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie