Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door Jinne » ma mei 20, 2024 5:57 am

Bayern eindigt nu zelfs derde. Wel een erg matig seizoen. En qua trainers lukt ook niks. Al is De Zerbi nu wel vrij. Al was zijn huidige Brighton seizoen nou niet verheffend.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Duitsland

Bericht door Mr. Ajax » za mei 25, 2024 2:35 pm

Bayern haalt Kompany als nieuwe hoofdcoach. Sympathieke gast, maar wat heeft ie als trainer nou allemaal laten zien? Erg weinig, toch?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Duitsland

Bericht door 999 » za mei 25, 2024 2:45 pm

Kompany naar Bayern ??.Serieus ?.Nou, Misschien zien en kijken zei er anders tegenaan, maar inderdaad, die gast heeft niks laten zien ..

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Duitsland

Bericht door Duke » wo mei 29, 2024 1:26 pm

Mr. Ajax schreef:
za mei 25, 2024 2:35 pm
Bayern haalt Kompany als nieuwe hoofdcoach. Sympathieke gast, maar wat heeft ie als trainer nou allemaal laten zien? Erg weinig, toch?
Ja, ik vind het ook een opmerkelijke keuze, 2 jaar bij Anderlecht en 2 jaar bij Burnley (een keer promotie en een keer degradatie) lijkt me een magere basis voor een Europese topclub.
Burnley were relegated again from the Premier League, finishing 19th with a club record low tally of 24 points.[71][72] Kompany was criticised for mainly buying inexperienced players, resulting in an uncompetitive squad, and for his "tactical naivety" and "stubbornness".
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13021
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door Liberty » wo mei 29, 2024 2:20 pm

Tja, heeft een verleden in Duitsland en bij Bayern waren ze waarschijnlijk wanhopig aan het worden. Kompany is de 20e keuze ofzo en de eerste die 'Ja' heeft gezegd.
Moet toch wel pijnlijk zijn voor de grootste club van Duitsland (en één van de grootste clubs van de wereld) dat geen enkele toptrainer zin had om te komen.

Maakt ook direct duidelijk tegen welk probleem Man Utd aanloopt.
Tijd voor iets nieuws.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » wo mei 29, 2024 2:39 pm

Niemand wilde. Alonso, De Zerbi, Rangnick e.c. hebben allemaal bedankt. Ze wilden Nagelsmann terughalen. Ze waren zó desperaat dat ze Tuchel hebben gevraagd tóch te blijven. Die daarvoor dus bedankte. Toen moest Flick het doen, maar die tekende bij Baffa.

Kompany spreekt Duits. Maar is 18e keus ofzo. Zal niet al te duur zijn en een tussenpaus blijken te zijn.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13021
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door Liberty » wo mei 29, 2024 2:42 pm

In principe een goede optie voor Ten Hag. De club is over het algemeen goed gestructureerd en de trainer is volgens mij niet verantwoordelijk voor het aankoopbeleid. Dat gekoppeld met het feit dat Bayern wel topspelers kan halen (en heeft) en in principe moet je als trainer van Bayern wel heel erg falen wil je niets winnen in een seizoen.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Duitsland

Bericht door Marillion » wo mei 29, 2024 4:05 pm

Wat mis ik eigenlijk als het over Bayern gaat? Waarom wil niemand daar trainer worden?

Ok, ze zijn dit seizoen derde geworden dus misschien moet er een renovatie plaatsvinden. Maar Bayern is toch gewoon één van de grootste clubs van Europa met uitstekende mogelijkheden. Ik snap niet waarom trainers daar ineens met een grote boog omheen lopen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie