Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie wint de CL?

Manchester City
3
100%
Internazionale
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 3

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » zo jun 02, 2019 1:29 pm

Liverpool is geen moment in de problemen geweest. Spurs had de bal, maar creëerde niets. Liverpool bekommerde zich terecht niet om mooi voetbal, maar om winnen.

Klopp doet het geweldig daar. Geweldige manager, mooi voor hem dat ie z’n finale curse heeft doorbroken.

Felicitaties naar IH in DH. Volgend seizoen de PL maar eens winnen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » zo jun 02, 2019 3:55 pm

@ Peter, BZ, Dominee, Duke. Dank, dank.

@ Cees, ha, ha. :biggthumpup.gif:

@ Ray, Spurs komt na 2 minuten achter en heeft vervolgens 80 minuten met de handrem erop gespeeld. Volkomen verdiende overwinning van een beter team wat slecht speelde.

@ Marillion, zo zie je maar, met hoeveel punten je door de poule komt, aan het einde telt maar één ding: het winnen van die cup met die grote oren, de rest is BS.

@ Zeux, Ajax was buiten tegen die Grieken elke keer de underdog en dat beviel prima maar toen de halve finale daar was kon je hier ook duidelijk lezen dat het veranderd was en gelijk ging het mis. Een voorbode voor volgend jaar?

@ Wim :biggthumpup.gif: we gaan ons best doen, donderdag 13 juni wordt het nieuwe PL-programma bekend gemaakt.

BTW, mochten jullie de groepsfase halen zitten jullie in pot twee, wij in pot één, kunnen wij dan nu eindelijk eens afspreken dat wij elkaar treffen? :blackcat.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door raymon » zo jun 02, 2019 4:18 pm

InnerHarbour schreef:
@ Ray, Spurs komt na 2 minuten achter en heeft vervolgens 80 minuten met de handrem erop gespeeld. Volkomen verdiende overwinning van een beter team wat slecht speelde
35% balbezit en 3 schoten op doel (tegenover 8 van Spurs). Puur op deze wedstrijd had Spurs het meer verdiend als speelden ze zelf ook heel slecht. De pundits op BT Sport vonden dat overigens ook.

Natuurlijk, lelijk of niet, het gaat om de winst dus gefeliciteerd hoor, nummer 6 is een feit. Het viel me gewoon tegen van beide ploegen. En natuurlijk de wetenschap dat Ajax hier natuurlijk niet kansloos was geweest, maar goed, dan moet je wel in de finale staan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » zo jun 02, 2019 4:26 pm

Ja je kan wel balbezit hebben maar het gaat wat je ermee doet en dat was bij Spurs niet veel omdat ze de kans er nauwelijks voor kregen van ons zoals wij dit hele seizoen al doen. Maar goed wij verschillen van mening zoals wel vaker. :biggrin.gif:

BTW, de rondrit door Liverpool is aan de gang, aanrader te zien op LFC TV. :blackcat.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op zo jun 02, 2019 4:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Champions League

Bericht door Cluijffert » zo jun 02, 2019 4:26 pm

Mooi hoor, met een open lijntje naar een Engelse oud-collega in het Wanda Metropolitano (wat een naam zeg) de wedstrijd bekeken, die erg tegenviel. LFC tegen Ajax was vast een leukere wedstrijd geweest. Maar dat maakte hem vreemd genoeg, zijnde een échte Red, geen bal uit :hypocrite.gif:
De penalty was er natuurlijk geen, een cadeautje van de UEFA wellicht voor de finale van vorig jaar. Maar de Spurs maakten er de gehele wedstrijd geen enkele aanspraak op, dus verdiende winnaar wat mij betreft :biggthumpup.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33605
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » zo jun 02, 2019 5:14 pm

InnerHarbour schreef: @ Zeux, Ajax was buiten tegen die Grieken elke keer de underdog en dat beviel prima maar toen de halve finale daar was kon je hier ook duidelijk lezen dat het veranderd was en gelijk ging het mis. Een voorbode voor volgend jaar?
Underdog of niet - en ik denk dat ze dat tegen Juventus alleen nog 'in naam' waren - ze speelden fantastisch. Fris, aanvallend, vol 'hart'. Dàt beklijft.

De Champions League wordt al jaren beweend, omdat het steeds om de 'usual suspects' uit de money leagues draait (en ja, Liverpool hoort daar ook bij) met vaak draken van wedstrijden. Daartussen was Ajax een verademing. Dat zie je aan alle verhalen in de internationale media.

Ook in de halve finale. Dertig seconden, diep in de extra tijd, meer was het niet. Ajax was de Spurs de baas over twee wedstrijden, maar wordt uiteindelijk nèt afgestraft door een effectief Tottenham. De 2-2 was de killer. Die fout moet Schöne daar niet maken, kleine kortsluiting (die natuurlijk kan komen door de spanning van het moment). Dat bracht de Spurs terug in de wedstrijd, maar de manier waarop Ajax vervolgens weer onder de druk uitvoetbalde is dan weer knap. En dan - helaas helaas - dat moment in de 96ste minuut. Dom. Dat soort details tellen.
Maar 'gelijk mis' is echt een overdrijving. Dat suggereert dat ze weggespeeld zijn en daar was volgens mij geen sprake van.

Ajax was dè smaakmaker deze CL-ronde. Die 'prijs' zal beklijven, daar ben ik van overtuigd.

Ajax-Liverpool was overigens ook een veel leukere finale geweest, in meerdere opzichten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Champions League

Bericht door Mr. Ajax » zo jun 02, 2019 5:55 pm

raymon schreef: 35% balbezit en 3 schoten op doel (tegenover 8 van Spurs). Puur op deze wedstrijd had Spurs het meer verdiend als speelden ze zelf ook heel slecht. De pundits op BT Sport vonden dat overigens ook.
Ik heb alleen het laatste half uur gekeken, maar geen van de twee had het verdiend in mijn ogen. Wat een zaadpot, leek wel Championship degradatievoetbal. Liverpool schrijft een 6de bij en dat is historisch gezien gewoon erg knap, maar als men straks aan het CL seizoen 2018-2019 denkt, gaat het maar over een team - en dat is geen Liverpool en al helemaal geen Tottenham.

Overigens was het in mijn ogen wel een penalty. Hij staat in zijn eigen strafschopgebied met zijn arm in de lucht, en de bal toucheert hem dan ook via de borst op zijn hand. Stom van hem en wellicht jammer voor het verloop van de wedstrijd, maar volgens de regels gewoon een penalty.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » zo jun 02, 2019 6:17 pm

Het enige wat men buiten Amsterdan zal onthouden is wie de winnaar was zoals altijd. Heel misschien wie in de finale tegen de winnaar Liverpool stond maar echt niet wie er eerder uitvloog.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op zo jun 02, 2019 6:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Champions League

Bericht door 999 » zo jun 02, 2019 6:38 pm

Mr. Ajax schreef:
raymon schreef: 35% balbezit en 3 schoten op doel (tegenover 8 van Spurs). Puur op deze wedstrijd had Spurs het meer verdiend als speelden ze zelf ook heel slecht. De pundits op BT Sport vonden dat overigens ook.
Ik heb alleen het laatste half uur gekeken, maar geen van de twee had het verdiend in mijn ogen. Wat een zaadpot, leek wel Championship degradatievoetbal. Liverpool schrijft een 6de bij en dat is historisch gezien gewoon erg knap, maar als men straks aan het CL seizoen 2018-2019 denkt, gaat het maar over een team - en dat is geen Liverpool en al helemaal geen Tottenham.

Overigens was het in mijn ogen wel een penalty. Hij staat in zijn eigen strafschopgebied met zijn arm in de lucht, en de bal toucheert hem dan ook via de borst op zijn hand. Stom van hem en wellicht jammer voor het verloop van de wedstrijd, maar volgens de regels gewoon een penalty.
Zijn arm was daar al, en zoals je ook zegt , de bal springt van zijn borst ( die bal kan alle kanten op daar heb je zo als speler geen controle over ) tegen zijn arm .. Vond het geen penalty. Niet dat het me echt iets uit maakt .. Persoonlijk vind ik dat je de CL en EL voor de neutrale toeschouwer de nek omdraait met twee ( vier ) clubs uit het zelfde land.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League

Bericht door LucaS » zo jun 02, 2019 6:39 pm

Zelfs de BBC noemt Ajax de ploeg van het tournooi
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Champions League

Bericht door Marillion » zo jun 02, 2019 7:23 pm

Natuurlijk zal Ajax een prominente plek krijgen in een nabeschouwing van het CL seizoen. Een club met een klein budget in de halve finale. De winnaar van de laatste drie edities uitgeschakeld met een 1-4 in eigen huis, Juventus eruit. Regelmatig mooi spel.

Maar de realiteit is verder dat we het gros van het grote publiek het snel is vergeten hoor. Daar moeten we ons niet teveel illusies over maken. Op wat voetbalromantici na gaat het bij de meerderheid gewoon om wie er wint. En dat waren wij helaas niet.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » zo jun 02, 2019 7:27 pm

Marillion schreef:Natuurlijk zal Ajax een prominente plek krijgen in een nabeschouwing van het CL seizoen. Een club met een klein budget in de halve finale. De winnaar van de laatste drie edities uitgeschakeld met een 1-4 in eigen huis, Juventus eruit. Regelmatig mooi spel.

Maar de realiteit is verder dat we het gros van het grote publiek het snel is vergeten hoor.

Niet wanneer je het volgend jaar weer waarmaakt en tot en met 2024 weer een topclub bent, natuurlijk.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door raymon » zo jun 02, 2019 7:32 pm

Van Dijk, Wijnaldum en vijf Ajacieden in CL-team van het jaar


https://www.nu.nl/champions-league/5918 ... -jaar.html
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Champions League

Bericht door Gezond verstand » ma jun 03, 2019 4:09 am

InnerHarbour schreef:Het enige wat men buiten Amsterdan zal onthouden is wie de winnaar was zoals altijd. Heel misschien wie in de finale tegen de winnaar Liverpool stond maar echt niet wie er eerder uitvloog.
Zoals gewoonlijk vergis je je weer.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » ma jun 03, 2019 8:52 am

LucaS schreef:Zelfs de BBC noemt Ajax de ploeg van het tournooi
Ik geloof best dat Ajax iets heeft losgemaakt, maar vooral Ajacieden zullen dit seizoen niet vergeten. Voor buitenstaanders was Ajax immers óók de ploeg die er in 1 helft 3 ving tegen de Spurs...

Misschien wordt de UEFA wakker na het niveau van de 2 Europese finales? Achterlijk idee om ploegen 2 à 2,5 week op hun handen te laten zitten. Een finale hoort midden Mei te worden gespeeld, niet begin Juni.

Dit toetje was na 23 seconden beslist. Geen moment het gevoel gehad dat Spurs zou scoren. Je zag vooral uitgebluste spelers, wiens seizoen onnodig gerekt was en die niet meer op gang kwamen.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Champions League

Bericht door Gaizka1985 » ma jun 03, 2019 8:58 am

wimpey schreef:
LucaS schreef:Zelfs de BBC noemt Ajax de ploeg van het tournooi
Ik geloof best dat Ajax iets heeft losgemaakt, maar vooral Ajacieden zullen dit seizoen niet vergeten. Voor buitenstaanders was Ajax immers óók de ploeg die er in 1 helft 3 ving tegen de Spurs...

Misschien wordt de UEFA wakker na het niveau van de 2 Europese finales? Achterlijk idee om ploegen 2 à 2,5 week op hun handen te laten zitten. Een finale hoort midden Mei te worden gespeeld, niet begin Juni.

Dit toetje was na 23 seconden beslist. Geen moment het gevoel gehad dat Spurs zou scoren. Je zag vooral uitgebluste spelers, wiens seizoen onnodig gerekt was en die niet meer op gang kwamen.
Ik denk dat met name die 1-4 overwinning in Madrid veel voetbal liefhebbers bij zal blijven, wat een wedstrijd was dat met wonderschone doelpunten. De assist van Tadic na de 'Zidane pirouette', de actie van Frenkie waarna Modric & Vinicius omvielen... schitterend!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » ma jun 03, 2019 9:10 am

Gaizka1985 schreef:
wimpey schreef:
LucaS schreef:Zelfs de BBC noemt Ajax de ploeg van het tournooi
Ik geloof best dat Ajax iets heeft losgemaakt, maar vooral Ajacieden zullen dit seizoen niet vergeten. Voor buitenstaanders was Ajax immers óók de ploeg die er in 1 helft 3 ving tegen de Spurs...
Ik denk dat met name die 1-4 overwinning in Madrid veel voetbal liefhebbers bij zal blijven, wat een wedstrijd was dat met wonderschone doelpunten. De assist van Tadic na de 'Zidane pirouette', de actie van Frenkie waarna Modric & Vinicius omvielen... schitterend!!!

Persoonlijk vond ik de wijze waarop in Turijn gewonnen werd nóg indrukwekkender.
Zie in dit schitterende filmpje met Italiaans commentaar eens even die 7, 8 mega kansen die Ajax daar na rust gemist heeft. In Turijn is nadat je in de 34e minuut terug op 1-1 kwam door Ajax echt voetballes gegeven.

Dat Ajax niet alleen Real een mokerslag had gegeven maar daarna ook Juve die de aller allerduurste en statistisch meest succesvolle speler aller tijden in hun ploeg hadden in eigen stadion eruit knikkerde, ging echt als een mega schok rond door de voetbalwereld.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » ma jun 03, 2019 9:13 am

Dat Ajax niet alleen Real een mokerslag had gegeven maar daarna ook Juve die de aller allerduurste en statistisch meest succesvolle speler aller tijden in hun ploeg hadden in eigen stadion eruit knikkerde, ging echt als een mega schok rond door de voetbalwereld.
Dat Spurs - Ajax, een halve finale in de CL in 0-1 voor Ajax eindigde, dat werd in de mondiale voetbalwereld vervolgens al vrij normaal gevonden.
Ik was zeer ontevreden met die uitslag: we hadden in Londen meer doelpunten moeten maken.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13816
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door Jinne » ma jun 03, 2019 9:14 am

wimpey schreef:Misschien wordt de UEFA wakker na het niveau van de 2 Europese finales? Achterlijk idee om ploegen 2 à 2,5 week op hun handen te laten zitten. Een finale hoort midden Mei te worden gespeeld, niet begin Juni.
Inderdaad een vreemde planning. Alleen Italie en Frankrijk waren nu nog in het laatste mei weekend actief, maar om daar nou op te wachten.... Competities waar de titel al in officieel april vergeven was. Dan moeten ze in Frankrijk die domme league cup er maar uit schoppen en in Italie de dubbele beker confrontaties als ze in de knoop komen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door raymon » ma jun 03, 2019 9:14 am

wimpey schreef:
LucaS schreef:Zelfs de BBC noemt Ajax de ploeg van het tournooi
Ik geloof best dat Ajax iets heeft losgemaakt, maar vooral Ajacieden zullen dit seizoen niet vergeten. Voor buitenstaanders was Ajax immers óók de ploeg die er in 1 helft 3 ving tegen de Spurs...

Misschien wordt de UEFA wakker na het niveau van de 2 Europese finales? Achterlijk idee om ploegen 2 à 2,5 week op hun handen te laten zitten. Een finale hoort midden Mei te worden gespeeld, niet begin Juni.

Dit toetje was na 23 seconden beslist. Geen moment het gevoel gehad dat Spurs zou scoren. Je zag vooral uitgebluste spelers, wiens seizoen onnodig gerekt was en die niet meer op gang kwamen.
Mijn Engelse vrienden (behalve de Spurs fans, maar dat vergeef ik ze) vonden unaniem dat Ajax het verdiende om in de finale te staan en dat de finale een stuk leuker zou zijn geweest. Met wie ik ook spreek hier, het gaat altijd over De Ligt, De Jong en de prestatie die Ajax heeft geleverd. Vergeet niet dat heel veel supporters hier het ook beu zijn dat er zoveel met geld wordt gesmeten en hoe duur het tegenwoordig is om een wedstrijdje te bezoeken. Die zien de ontwikkeling bij Ajax echt als een manier waarop het ook kan en zijn daar behoorlijk jaloers op.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » ma jun 03, 2019 9:16 am

Jinne schreef:
wimpey schreef:Misschien wordt de UEFA wakker na het niveau van de 2 Europese finales? Achterlijk idee om ploegen 2 à 2,5 week op hun handen te laten zitten. Een finale hoort midden Mei te worden gespeeld, niet begin Juni.
Inderdaad een vreemde planning. Alleen Italie en Frankrijk waren nu nog in het laatste mei weekend actief, maar om daar nou op te wachten....
Ik vind 1 juni op zich helemaal geen gek moment voor een Europacup finale, vind het juist wel een mooie datum en puik moment in het jaar voor de climax.

Draai het eens om: waarom moeten de voetbalcompetities altijd zo vroeg eindigen? Juist in mei, juni, juli en augustus is het het leukste om te voetballen en om in een t-shirtje in het stadion te zitten.

Ik zou de competities juist langer willen laten duren, ook meer wedstrijden willen laten spelen. Of in ieder geval met de data gaan schuiven. Het lijkt me ook een goed plan om juist te voorkomen dat je in een gure februarimaand in een stadion met (tien)duizenden lege stoelen zit te kijken naar 22 treurige figuren die op het veld staan te blauwbekken.

Als kind was je immers ook je hele zomervakantie de complete dag aan het voetballen.

Lionel
Berichten: 47511
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » ma jun 03, 2019 9:20 am

Cruijff schreef:
Jinne schreef:
wimpey schreef:Misschien wordt de UEFA wakker na het niveau van de 2 Europese finales? Achterlijk idee om ploegen 2 à 2,5 week op hun handen te laten zitten. Een finale hoort midden Mei te worden gespeeld, niet begin Juni.
Inderdaad een vreemde planning. Alleen Italie en Frankrijk waren nu nog in het laatste mei weekend actief, maar om daar nou op te wachten....
Ik vind 1 juni op zich helemaal geen gek moment voor een Europacup finale, vind het juist wel een mooie datum en puik moment in het jaar voor de climax.

Draai het eens om: waarom moeten de voetbalcompetities altijd zo vroeg eindigen? Juist in mei, juni, juli en augustus is het het leukste om te voetballen en om in een t-shirtje in het stadion te zitten.

Ik zou de competities juist langer willen laten duren, ook meer wedstrijden willen laten spelen. Of in ieder geval met de data gaan schuiven. Het lijkt me ook een goed plan om juist te voorkomen dat je in een gure februarimaand in een stadion met (tien)duizenden lege stoelen zit te kijken naar 22 treurige figuren die op het veld staan te blauwbekken.

Als kind was je immers ook je hele zomervakantie de complete dag aan het voetballen.
Ik ben het een keer met je eens.

Houdt lekker een winterstop in plaats van een zomerstop. Gisteren gevoetbald. Was eigenlijk niet te doen maar nog steeds 100x leuker dan in januari moeten voetballen hoor. Of in het stadion zitten.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » ma jun 03, 2019 9:30 am

Lionel schreef: Ik ben het een keer met je eens.

Houdt lekker een winterstop in plaats van een zomerstop. Gisteren gevoetbald. Was eigenlijk niet te doen maar nog steeds 100x leuker dan in januari moeten voetballen hoor. Of in het stadion zitten.

:biggthumpup.gif:

Gisteren was het idd bloedheet, ik mocht achteraf een goed aftersun gelletje gaan smeren want het was natuurlijk geen weer voor een blanke.
Maar ik heb wel een topdag gehad.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » ma jun 03, 2019 9:31 am

Lionel schreef:
Ik ben het een keer met je eens.

Houdt lekker een winterstop in plaats van een zomerstop.
Misschien gaan vanaf dat WK in Qatar, dat zeer dubieuze WK, de voetbal agenada's misschien wel structureel veranderen.
Want met dat WK beginnen ze toch in de maand november?

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Champions League

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 03, 2019 5:17 pm

InnerHarbour schreef:Het enige wat men buiten Amsterdan zal onthouden is wie de winnaar was zoals altijd. Heel misschien wie in de finale tegen de winnaar Liverpool stond maar echt niet wie er eerder uitvloog.
Hier in Israel gaat het nu nog vrijwel alleen over Ajax. En in diverse buitenlandse media ook. We hebben echt wel wat neergezet hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie