Zelf dacht ik QPR maar volgens jou dus Barcelona, okeLionel schreef:Opleiding hé...
Champions League
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League
YNWA
-
Ik heb in maart QPR op Craven Cottage tegen Fulham zien voetballen en je kan er een hoop van vinden, maar als ze daar 1 ding niét doen, is het diven!
Haha wist dat je QPR zou zeggen.InnerHarbour schreef:Zelf dacht ik QPR maar volgens jou dus Barcelona, okeLionel schreef:Opleiding hé...
IK GELOOF!!!!!!
-
Lastig, er zijn weinig spelers die dat zouden doen denk ik. Of je bent de held omdat je zo sportief bent, of je wordt verketterd omdat je te aardig bent.Lionel schreef:Wel triest dat een Sterling niet zegt dat hij struikelt.Khraa schreef:Voor die penalty bij Manchester City moet toch ook wel iemand betaald hebben. Een scheidsrechter en zijn team kan dit toch gewoon niet verkeerd zien?
Di Canio deed toch ooit iets heel sportiefs ten nadele van zijn eigen ploeg? Hij werd gezien als een held en won de far play award (zoiets staat me tenminste bij).
- InnerHarbour
Ajax v Liverpool gaat 'm niet worden, dit seizoen. 

Liverpool, edsv, Young Boys, Plzen is ook CL, Lucas. Het is geen exclusief feestje voor Real Madrid, Juve, Ajax e.c. he.LucaS schreef:De zwakke broeders haken af
PSV staat achter maar speelt echt een prima wedstrijd vanavond.
Nil volentibus arduum
Nifty goal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Wanneer gaat Psv eens punten pakken voor de Uefa-coefficient? Moet Ajax dan alles alleen doen.
Toevalsvoetbal. Bij de 0-1 werd de rode loper uitgelegd voor Messi.Marillion schreef:PSV staat achter maar speelt echt een prima wedstrijd vanavond.
Baffa is net als bij de heenwedstrijd al enige wedstrijden niet tot een zege gekomen. Moet je dan wel gebruik van maken zoals Ajax in 2013 deed.
Mooie goal Tottenham.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Even peilen hoe het met IH is na vanavond. Met een beetje geluk zou plek 3 nog haalbaar moeten zijn. Hoewel rode ster natuurlijk ook nog gewoon 3de kan worden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Messi maakt vooral een prachtig doelpunt. Met die voor hem zo kenmerkende hoeveelheid snelle balcontacten. Probeer maar eens in te grijpen.wimpey schreef:Toevalsvoetbal. Bij de 0-1 werd de rode loper uitgelegd voor Messi.Marillion schreef:PSV staat achter maar speelt echt een prima wedstrijd vanavond.
Baffa is net als bij de heenwedstrijd al enige wedstrijden niet tot een zege gekomen. Moet je dan wel gebruik van maken zoals Ajax in 2013 deed.
Barcelona was vanavond natuurlijk absoluut niet het grote elftal zoals we dat de afgelopen jaren regelmatig hebben gezien. Maar vanuit het perspectief van PSV gezien hebben ze gewoon een prima wedstrijd gespeeld. Genoeg kansen gehad ook. Ze maken het niet af en dat is ook een (gebrek aan) kwaliteit. Maar dit was een prima wedstrijd.
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ze hebben al 5 wedstrijden goed gespeeld en ongelukkig verloren begrijp ik. Maar ja, sta je met 1 uit 5.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Nee, eerder kwamen ze echt te kort. Tottenham heeft ze bijvoorbeeld twee wedstrijden lang overlopen. Daar kregen ze een punt te veel. Inter was ook gewoon veel beter in Eindhoven.
Ze zijn minder dan hun tegenstanders in deze poule. Maar wat ze vandaag lieten zien was gewoon in orde.
Ze zijn minder dan hun tegenstanders in deze poule. Maar wat ze vandaag lieten zien was gewoon in orde.
Nil volentibus arduum
Dit zou een zware poule zijn, maar de tegenstanders van Psv zijn/waren toch ook niet in hun goede doen ?
Blij met de punten ...
Welnee, Barcelona schoot de bal nog net niet in eigen doel. Alleen Ter Stegen gaf de bal al vijf keer weg aan een PSV’er in kansrijke positie.
Van Bommel is weer trots, begrijp ik.
Van Bommel is weer trots, begrijp ik.

- InnerHarbour
A. Klopp, zo'n middenveld alleen maar om tegen te houden heel slecht..
B een kale klootzak die alles van die divers toestond.
C wanneer wordt naaimar nu eens echt in een rolstoel geschopt waar ze nooit meer uitkomt?
D. Sukkels/haters het is nog altijd niet over.
E. And if so. we will win the EL.

B een kale klootzak die alles van die divers toestond.

C wanneer wordt naaimar nu eens echt in een rolstoel geschopt waar ze nooit meer uitkomt?

D. Sukkels/haters het is nog altijd niet over.

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo nov 28, 2018 11:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- InnerHarbour
- Gezond verstand
Inderdaad, een kale klootzak die een diver, die al gaat liggen voor hij geraakt wordt, een penalty geeft en daarmee Liverpool weer in de wedstrijd helpt.InnerHarbour schreef:A. Klopp, zo'n middenveld alleen maar om tegen te houden heel slecht..![]()
B een kale klootzak die alles van die divers toestond.![]()
C wanneer wordt naaimar nu eens echt in een rolstoel geschopt waar ze nooit meer uitkomt?![]()
D. Sukkels/haters het is nog altijd niet over.![]()
En dan geef je bijna 140 miljoen uit aan een centrale verdediger en een keeper. Bij de eerste goal gaat Van Dijk dik in de fout en bij de tweede goal verlang je bijna terug naar Karius. Armetierig zooitje.
Jammer dat Ajax op deze manier Liverpool niet kan loten, dat had namelijk een gegarandeerde volgende ronde geweest voor onze dappre meersche helden.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt