Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Cruijff » zo jan 01, 2017 3:44 pm

Oops nu noemde ik hem AH ipv IH.

De bijnaam die Raymon een tijdje voor hem hanteerde. :blush.gif:

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Yopii » zo jan 01, 2017 4:30 pm

Aha, dat was me ontgaan. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Monkey Tonk » ma jan 02, 2017 12:59 pm

MU heeft een rits zwakkere tegenstanders gehad, waartegen Zlatan wel kan scoren, en meteen heeft hij weer het hoogste woord, over hoe hij de critici hun eigen ballen op laat eten. En dat vanaf, nog steeds, plek zes.

Nu heeft MU dit jaar wel de mazzel dat het bij stadgenoot City nog wel een poosje zal duren voordat ze het compactere spel zoals Guardiola dat graag ziet uit kunnen voeren. Het lullige van compacter spelen is dat de tegenstander ook sneller voor je neus staat, dus dan moet de bal sneller rond. En daar hadden de heren, inclusief Yaya Toure, de grootste moeite mee tegen Liverpool, want die zaten er bovenop. De rust is uit het spel bij City, en het ziet er rommelig uit. Jammer, want het team was helemaal niet op de verkeerde weg voordat Guardiola kwam. Toure is geen Messi. Daar is hij te groot voor, en daarvoor ligt zijn 'center of gravity' te hoog. Dus dan kan het niet zo klein en draaierig zoals bij Barca, met ook Iniesta, zodat de tegenstander er tureluurs van wordt. De linies kunnen bij City beter wat verder uit elkaar en de lijnen wat groter uitgezet, want daar is Toure wel een meester in.

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door wimpey » ma jan 02, 2017 2:07 pm

Monkey Tonk schreef:MU heeft een rits zwakkere tegenstanders gehad, waartegen Zlatan wel kan scoren, en meteen heeft hij weer het hoogste woord, over hoe hij de critici hun eigen ballen op laat eten. En dat vanaf, nog steeds, plek zes.
Vorig seizoen om deze tijd verloor Man U van de kleintjes he. Ze hebben nog teveel zwakke plekken om dit seizoen om de prijzen te strijden. Maar het spel is aantrekkelijker en qua resultaten zit het ook in de lift. Mourinho heeft goed ingekocht (niet top-top), maar zal nu de categorie Rojo / Blind / Schneiderlin / Fellaini / Depay / Darmian door topvoetballers moeten vervangen.
Nu heeft MU dit jaar wel de mazzel dat het bij stadgenoot City nog wel een poosje zal duren voordat ze het compactere spel zoals Guardiola dat graag ziet uit kunnen voeren.
Het materiaal wordt bij het systeem gezocht i.p.v. andersom. Als je geen hogeschoolvoetballers hebt moet je wat anders doen, lijkt me.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Lionel » ma jan 02, 2017 2:07 pm

Sinds Toure terug is lopen ze te kloten. City speelde in het begin prima voetbal.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door InnerHarbour » ma jan 02, 2017 2:33 pm

Zonder Touré werd anders ook gewoon gelijkgespeeld tegen Bournemouth en verloren van Chelsea en Leicester recent. City begon prima met overwinningen in de eerste 6 wedstrijden toen kwam de klad er in met een nederlaag tegen Spurs (2 oktober) en een gelijkspel tegen Everton en Southampton. De eerste wedstrijd die Yaya mee ging doen was op 19 november tegen Palace die overigens gewonnen werd.
YNWA

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Lionel » ma jan 02, 2017 2:39 pm

Het spel is minder snel met hem. Pep probeerde overigens ook koste wat kost om Gundogan in de basis te zetten. Goede speler, maar er klopte weinig van de opstelling.

Die gaat een grote schoonmaak houden lijkt me.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door InnerHarbour » ma jan 02, 2017 2:46 pm

Ja dat zie je wel met meer spelers die ouder worden, ik geef alleen maar aan dat de problemen al voordat Touré mee ging doen bestonden en ook bestaan als hij nu niet meedoet.

Hendo is geblesseerd en ik ben bang dat Klopp Lucas op zijn plaats gaat opstellen ipv de jonge Kevin Stuart, ik hou mijn hart vast vanmiddag. :blackcat.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Lionel » ma jan 02, 2017 7:36 pm

Antonio met een mega-misser. Daarna Rashford met een schitterende assist.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door wimpey » ma jan 02, 2017 7:39 pm

Zlatan wel enigszins niet passief buitenspel. Rashford voor die overschatte Lingard is een goede wissel.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door InnerHarbour » ma jan 02, 2017 7:39 pm

De scheids stond er ook bewonderend naar te kijken, trots op zijn werk.
YNWA

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door wimpey » ma jan 02, 2017 7:40 pm

InnerHarbour schreef:De scheids stond er ook bewonderend naar te kijken, trots op zijn werk.
Dit gejank past niet bij de PL, vind ik. Give n take, soms zit het mee, soms...

José komt wel in de buurt van je Reds zo he. Wordt nog een mooi gevecht om plek 2.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door InnerHarbour » ma jan 02, 2017 7:46 pm

Kom zeg beide scheidsrechters beïnvloeden beide wedstrijden enorm, het verval is ingezet met die homo Howard Webb en nu zijn het bijna allemaal europese scheidsrechters. :excited.gif:
YNWA

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Yopii » ma jan 02, 2017 7:46 pm

wimpey schreef:Rashford voor die overschatte Lingard is een goede wissel.
Idd. Wat zien die trainers in Lingard? :confused.gif:

Moeizaam, moeizaam. MU mist kwaliteit.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Lionel » ma jan 02, 2017 7:52 pm

Buitenspel. Drie man. United is slecht hoor.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door wimpey » ma jan 02, 2017 7:58 pm

Lionel schreef:Buitenspel. Drie man. United is slecht hoor.
Jaren van miskopen en non-voetbal. Hij heeft het aardig op de rails staan na de zwakke start. Defensie is ondermaats, in de overige linies hebben ze goed progressie gemaakt. Ik zie dit team veel liever spelen dan dat dwangbuisvoetbal van de voorbije seizoenen.

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Yopii » ma jan 02, 2017 8:07 pm

Ik ook, maar dat kan al snel.

Las al ergens dat Mourinho niemand wil laten gaan...eh... dat nog geen club de juiste prijs voor welke speler dan ook geboden had. Ze zullen bij MU hopen flink te kunnen snoeien; vervolgens mag Mendes verse krachten brengen. Na komende zomer is van dit team niet veel meer over.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door InnerHarbour » ma jan 02, 2017 8:11 pm

Maakt niet uit Rishi, het is duidelijk dat de FA de arbitrage heeft opgedragen om alles uit de kast te halen om een club uit Londen kampioen te maken en ervoor te zorgen dat er 2 clubs uit Manchester volgend seizoen CL spelen.

Ongezien de pleuris voor zich die kale typhes homo's met een fluit. :1evil.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door wimpey » ma jan 02, 2017 8:37 pm

Liverpool kwam toch goed weg bij hands van Can? En die sandwich kan ie ook geven. Waarom steekt Mane z'n hand uit?? :excited.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door InnerHarbour » ma jan 02, 2017 8:41 pm

Nee Can steekt zijn hand niet uit, de hand moet naar de bal gaan niet andersom en waarom krijgt Sunderland een vrije trap als er niet eens contact is met Defoe? Taylor de cunt uit Manchester zag zijn kans schoon. :1evil.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Lionel » ma jan 02, 2017 8:54 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:Buitenspel. Drie man. United is slecht hoor.
Jaren van miskopen en non-voetbal. Hij heeft het aardig op de rails staan na de zwakke start. Defensie is ondermaats, in de overige linies hebben ze goed progressie gemaakt. Ik zie dit team veel liever spelen dan dat dwangbuisvoetbal van de voorbije seizoenen.
Vandaag zwijnen ze toch gewoon? Afgelopen wedstrijd ook. Ze creëren nog geen vijf uitgespeelde kansen in twee wedstrijden.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door InnerHarbour » ma jan 02, 2017 8:59 pm

Wordt eng, ben het weer met je eens. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Lionel » ma jan 02, 2017 9:01 pm

Wimpey vindt het alleen beter omdat LvG nu geen trainer meer is. Die ook gewoon keihard gefaald heeft.

Maar ze staan nu zesde..
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Yopii » ma jan 02, 2017 9:52 pm

Vorig seizoen was MU slecht en saai. Nu alleen slecht. Ik vind het tenminste niet veel.

Ze hebben nu een paar wedstrijden achter elkaar gewonnen. Maar zo'n reeks kenden ze vorig seizoen ook. Zegt dus nog niets.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Dubbel » di jan 03, 2017 7:01 am

"Ik heb een fantastisch jaar gehad. Mij hoor je niet klagen", aldus Ibrahimovic in Engelse media. "Ik kwam naar de Premier League, en veel mensen dachten dat ik wellicht niet zou slagen, maar zoals altijd laat ik ze weer hun ballen opeten."
:rofl.gif: :rofl.gif:
Zouden er op AT ook zondaars rondlopen? Bon apetit. Pakje bruine saus erbij...

Plaats reactie