Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Maar die spelen allemaal bij Barca, Madrid, Atletico, München en Ajax. Die gaan niet naar Juve.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Alles wat van Roma komt is natuurlijk middelmaat. Die jongens winnen nooi wat. Zal Peter wel beamen.Mr. Ajax schreef:Ik vind exact hetzelfde voor Pjanic gelden. Mooie speler, maar ik zou zo 10 betere middenvelders kunnen opnoemen. Dan ben je geen wereldtop in mijn ogen.Lionel schreef:Ik vind Hernanes geen top. Maar wel een mooie speler.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Milik dus naar Napoli. Mooie club voor hem. En leuk om te volgen.
Hij zal blij zijn dat hij weg is uit Nederland. In Italië zeuren ze niet over meevoetballen, als hij de bal maar in het doel schiet. En laat hij daar goed in zijn.

Hij zal blij zijn dat hij weg is uit Nederland. In Italië zeuren ze niet over meevoetballen, als hij de bal maar in het doel schiet. En laat hij daar goed in zijn.

Frank dus naar Inter. Wat vinden we daarvan?
Ik weet nog wel een leuk middenveldertje voor hem waar ze in Italië vast wel van houden.
Ik weet nog wel een leuk middenveldertje voor hem waar ze in Italië vast wel van houden.
-
Leuk voor Frank. Z'n vrouw had de winkel al te koop gezet, dus er moest iets gebeuren.Alexander schreef:Frank dus naar Inter. Wat vinden we daarvan?
In Italie zullen ze die eeuwige rondo niet erg vinden, zolang er maar een keer gescoord en 3 punten gepakt worden. Hopelijk weet Frank zich bij Inter door te ontwikkelen.
Whitey on the moon.
Ik ben bang dat De Boer wanneer hij iemand zou meenemen naar Inter, hij voor Klaassen gaat kiezen.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Trustfull gaat in ieder geval wel mee.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hopelijk neemt ie Dave Endt ook mee!!
Een gepassioneerde winnaar voor op het middenveld kan Ajax ook missen als kiespijn.
Mooie club voor Frank trouwens.
Een gepassioneerde winnaar voor op het middenveld kan Ajax ook missen als kiespijn.
Mooie club voor Frank trouwens.

Als Frank één speler van Ajax mee zou willen nemen, wie zou dat dan zijn? Klaassen?
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Inter heeft geen geld, dus heel veel ruimte zal hij niet krijgen.
Ook Michel Kreek gaat mee naar Italië.
Salvador Dali
Salvador Dali
Iemand die verzuimt om ons op Vincent Janssen te wijzen mag naar Inter ja. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
- AT Toto winner 10/11
Oké, 15 miljoen dan?Peter schreef:Inter heeft geen geld, dus heel veel ruimte zal hij niet krijgen.

Dat zal hem leren!beelzebub schreef:Iemand die verzuimt om ons op Vincent Janssen te wijzen mag naar Inter ja.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ben benieuwd of het hem ook lukt met volwassen spelers. Heb het gevoel dat hij vooral met jonkies weet te werken, weet niet of zo'n Gary Medel straks onder de indruk is van z'n chagrijnige kop.
Gun hem verder alles, Frank blijft een held!

Gun hem verder alles, Frank blijft een held!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
zijn speelstijl past wel in Italië
goed verdedigend blok en daarna zien we wel
de 1-0 en 0-1 worden in Italië prima gepruimd.
Hoop dat hij er slaagt. Ik klaag wel over het spel van Ajax maar zijn materiaal was ook niet veel soeps op een gegeven moment. Daar komt Bosz nu langzaam ook al achter...
goed verdedigend blok en daarna zien we wel

de 1-0 en 0-1 worden in Italië prima gepruimd.
Hoop dat hij er slaagt. Ik klaag wel over het spel van Ajax maar zijn materiaal was ook niet veel soeps op een gegeven moment. Daar komt Bosz nu langzaam ook al achter...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Bergkamp, Winter, Van der Meijde en Jonk zijn FdB voorgegaan, weliswaar niet als trainer, maar wel als speler. Een ven de beste Nederlandse spelers (die ik pas heb zien spelen in zijn nadagen) die ook voor Inter speelde was Faas Wilkes. Even wat geschiedenis, ook al was hij geen Ajacied

https://www.wikiwand.com/nl/Faas_WilkesIn 1949 kreeg Faas Wilkes dan eindelijk waar hij naar op zoek was, een club waar hij geld kon verdienen met voetbal. Internazionale bood hem een contract aan ter waarde van 60.000 gulden per jaar. Hij was na Gerrit Keizer (Engeland), Beb Bakhuys en Gerrit Vreeken (beiden Frankrijk) de vierde Nederlandse voetballer die in het buitenland ging spelen. Maar dit was de eerste echte grote transfer van een Nederlandse voetballer naar een buitenlandse topclub. De KNVB was hier echter niet blij mee en sloot Wilkes vanwege zijn prof-status voor een aantal jaar uit van het Nederlands elftal. Bij de begrafenis van Wilkes betuigde KNVB-voorzitter Jeu Sprengers hierover zijn spijt.
In Italië spraken zijn speelstijl en uiterlijk de fans meteen aan en Wilkes werd als snel de sterspeler van Internazionale. Hij kreeg er de bijnaam "Il Tulipano" (De Tulp). Halverwege 1952 kocht Torino hem weg bij Internazionale.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Faas Wilkes, het idool van Johan Cruijff, dan kon je aardig voetballen inderdaad 

Dat zou mooi zijn. Houdt die vent een keer op met zeuren. Maar het lijkt me sterk: De Boer heeft hem er bij Ajax juist uitgetrapt.wimpey schreef:Hopelijk neemt ie Dave Endt ook mee!!
Vuur en Passie.Een gepassioneerde winnaar voor op het middenveld kan Ajax ook missen als kiespijn.

Lijkt me meer een speler voor Engeland, haha
Zolang het duurt. Zie er weinig in.Mooie club voor Frank trouwens.
Dat is wel heel lekker binnenkomen. Meer dan scoren hoef je als spits in Italië niet te doen en hij heeft nu meteen naam gemaakt bij de supporters. Leuk voor 'm!
Nil volentibus arduum
-
Frankie speelt 1-1 thuis tegen Palermo. 1 uit 2..
Ik ben trouwens benieuwd naar zijn Italiaanse uitspraak! (Als ie tenminste lang genoeg trainer kan blijven om het te leren).
Hoe zou hij bijvoorbeeld foebele zeggen in het Italiaans? Calluhsio?
Ik ben trouwens benieuwd naar zijn Italiaanse uitspraak! (Als ie tenminste lang genoeg trainer kan blijven om het te leren).
Hoe zou hij bijvoorbeeld foebele zeggen in het Italiaans? Calluhsio?
Zal het hem lukken om op tijd zijn uitspraak van 'arrivederci' geperfectioneerd te hebben?
"Hate it or love it, the underdog's on top".