Dan is die initieele 125 voor Pogba straks als >250 mln aan uitgaven.

Pogba 125
Higuain 95
Milik 35
Dost 8
Moderator: mods
Nou en?Demosthenes schreef:Ajax zit wel bij het 'afvoerputje', want ik denk niet dat Wolfsburg een vervanger van minder dan € 8.000.000 haalt.
Een cliché, maar we zullen zien met wie Ajax komt. Ik heb geen idee, maar ben dan ook geen scout. Tot nu toe verrast Ajax ons met de namen van de aankopen. Vanavond spelen er zelfs twee aakopen, begrijp ik.Duurder is bepaald niet altijd beter, hebben we nu wel gezien.
Ajax zit toch ook in een 'groep met kansen'?Duke schreef:Celtic heeft zich overigens ook geplaatst voor de laatste voorronde van de CL, en zit in de (makkelijkere) Champions route.
Ja, Brenda had opnieuw een topper als tegenstander.Duke schreef:Celtic heeft zich overigens ook geplaatst voor de laatste voorronde van de CL, en zit in de (makkelijkere) Champions route.
Pcs. Alleen is dan wel voorwaarde dat je opleiding als een huis staat, dat er gericht gescout wordt en dat je een TD met een sterk netwerk hebt...Peter schreef: Als Chelsea met een zak met geld (35 miljoen bijvoorbeeld) komt voor Bazoer, dan kun je, mits je alles op orde hebt, het gat met de top juist verkleinen.