Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » vr jun 03, 2016 1:06 pm

beelzebub schreef:En Everton is natuurlijk wel de grootste club van Liverpool. Koeman kan met een underachiever als Everton best top-4 eindigen.
beelzebub is vandaag vroeg begonnen met zuipen.
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Sandro » vr jun 03, 2016 1:21 pm

Er blijft wel heel weinig plek over in de top 4 als LFC er ook nog in moet :ajaxsmiley.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Andriy Demchenko » vr jun 03, 2016 2:22 pm

Sandro_Calaaabro schreef:Er blijft wel heel weinig plek over in de top 4 als LFC er ook nog in moet :ajaxsmiley.gif:
Liverpool in de Leicesterrol :blush.gif: .

Maar even serieus, de PL is wel niets ontziend geworden voor de topclubs. Ook de kleinere clubs kunnen leuke spelers kopen en langer vatshouden. Het bouwen van een elftal, de fitheid van spelers, wel of geen extra Europees/bekerprogramma zijn daardoor een grotere rol gaan spelen. Clubs kunnen minder op autopilot de boel uitspelen dat heeft het wel leuker gemaakt. Maar dan komt het dus ook heel erg aan hoe clubs gemanaged worden en dan vind ik Liverpool eigenlijk al jaren een underachiever (eigenlijk sinds Suarez vertrokken is). Ik zie dat ook niet veranderen, de selectie heeft nog steeds te veel matige spelers. Ik ga er wel vanuit dat de topclubs (Arsenal, Manchesters, Chelsea) orde op zaken stellen komend seizoen. Dus zie daarom Everton ook geen top vier halen, evenmin als Liverpool (of er moeten echt wonderen gebeuren op de transfermarkt).
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » vr jun 03, 2016 4:14 pm

De weddenschap voor een pint in O'Casey's gaat ook voor u op heer Demchenko. :hypocrite.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » vr jun 03, 2016 7:38 pm

beelzebub schreef:Sportief mss niet. Maar financieel zeker. En Everton is natuurlijk wel de grootste club van Liverpool.
Dat is inderdaad wel waar.
Voor Koe dus een trein die maar één keer voorbijkomt. :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » vr jun 03, 2016 9:29 pm

brigade zuid schreef:Is Everton nou zo'n positieverbetering tov Southampton?
Ik denk dat hij zelf stiekem ook wel op iets meer had gehoopt. Maar op zich snap ik de keuze wel. Bij Southampton gaat het een héél lastig verhaal worden om nog beter te doen. Bij Everton is er wel ruimte voor groei. Als hij het daar dan weer goed doet is het daarna misschien mogelijk om alsnog naar een topclub te verhuizen.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » vr jun 03, 2016 10:38 pm

Zoals Moyes..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di jun 07, 2016 10:01 am

Zomaar twee twitter berichtjes van vandaag zoals er tientallen voorbijkomen op een dag, hoe groot moet de Liverpool selectie volgend jaar wel niet worden? :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di jun 07, 2016 11:28 am

Herrera vind ik wel een prima speler (met een raar koppie). :smallgrin.gif: Beduidend beter dan z'n naamgenoot van Man U. Ook wel een jongen die bij het Engelse voetbal en bij het hoogspanningskabelvoetbal van Klopp past.

Higuain: wat moet die gast wel niet kosten?! :confused.gif: Lijkt me meer iemand die naar Manchester of London gaat dan naar Liverpool, als je kijkt naar het financiele plaatje.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di jun 07, 2016 12:21 pm

Geloof me Wim, ik heb al zoveel namem voorbij zien komen en zelfs van spelers die ik ook nog wel ken :hypocrite.gif: , ik moet het eerst maar eens zien.
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di jun 07, 2016 12:58 pm

Higuain gaat never nooit naar Liverpool hoor. United zie ik hem wel gaan. United mist een topspits.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di jun 07, 2016 1:09 pm

Toen ik de tweet plaatste dacht ik nog, nou hoe lang zou het duren voordat de voorspelbare Rishi een kat (of die komt is inmiddels en zekerheid in dit soort gevallen) naar Liverpool eruit zou gooien, zelf hield ik het op vandaag, je was nog wat sneller. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di jun 07, 2016 1:35 pm

Oh ik vind Liverpool een schitterende club hoor. Maar waarom zou hij naar een club gaan die 8e is geworden? Daarbij betaalt Liverpool toch niet zo heel veel (salaris en transfersom) ?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » di jun 07, 2016 1:44 pm

Lionel schreef:Oh ik vind Liverpool een schitterende club hoor. Maar waarom zou hij naar een club gaan die 8e is geworden? Daarbij betaalt Liverpool toch niet zo heel veel (salaris en transfersom) ?

Wat denk je zelf. Het eten is in Liverpool beter, het weer is in Liverpool beter, de hele 'quality of life' is daar beter dan in Napels. Bovendien is het cultuurverschil niet zo groot, botert het prima tussen Argentijnen en Engelsen en is de kans op prijzen stukken groter dan bij Napoli.


:ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di jun 07, 2016 2:15 pm

Lionel schreef:Oh ik vind Liverpool een schitterende club hoor. Maar waarom zou hij naar een club gaan die 8e is geworden? Daarbij betaalt Liverpool toch niet zo heel veel (salaris en transfersom) ?
Jongen ik heb geen idee wat je in Italie kan verdienen of wat je bij Liverpool pakt, ik heb geen idee of hij wel of niet komt, of Klopp daar met een reden zit of niet, of hij hem überhaupt wil, waar ze mee bezig zijn en volgens mij geldt dat voor 99.9% van iedereen inclusief die wannabe insiders waar het internet mee volstaat.

ik wist alleen dat jij er een van je snottydownyournose reacties op zou loslaten en gelukkig stelde je mij niet teleur. :drecul.gif:

BTW, er zijn gelukkig nog spelers die verder kijken dan de huidige plek in de PL, die verder kijken dan al dan niet CL en dat zijn nu juist de spelers waarnaar Klopp op zoek is. Hoe ik dit weet, nou niet omdat ik een insider ben hoor, Klopp heeft dat gewoon een tijdje terug op een persconferentie gezegd. :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door elliquido » di jun 07, 2016 2:26 pm

Marillion schreef:
brigade zuid schreef:Is Everton nou zo'n positieverbetering tov Southampton?
Ik denk dat hij zelf stiekem ook wel op iets meer had gehoopt. Maar op zich snap ik de keuze wel. Bij Southampton gaat het een héél lastig verhaal worden om nog beter te doen. Bij Everton is er wel ruimte voor groei. Als hij het daar dan weer goed doet is het daarna misschien mogelijk om alsnog naar een topclub te verhuizen.
Southhampton gaat leeglopen met mane, pelle , long en wellicht nog een paar namen. Dan wordt het heeeel lastig om d voorgaande jaren te overtreffen.

Dat Koe voor Everton kiest is verrassend, maar slechter dan voorgaande jaren kan het bijna niet, dus krediet heeft hij genoeg. (en het salaris zal niet tegenvallen)

Koe is aan het werken aan zijn ultieme afsluiting > barcelona.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di jun 07, 2016 2:53 pm

Lionel schreef:Oh ik vind Liverpool een schitterende club hoor. Maar waarom zou hij naar een club gaan die 8e is geworden? Daarbij betaalt Liverpool toch niet zo heel veel (salaris en transfersom) ?
Liverpool is wel een van de grootste clubs in de historie van het mondiale voetbal natuurlijk.
ellliquido schreef:
Dat Koe voor Everton kiest is verrassend, maar slechter dan voorgaande jaren kan het bijna niet, dus krediet heeft hij genoeg. (en het salaris zal niet tegenvallen)
Koe heeft het bij Southampton i.m.o. extreem goed gedaan. Een enorm transfersurplus binnen gesleept, uitstekend ingekocht en met een club die doorgaans midden rechterrijtje eindigt keurig in het linkerrijtje geëindigd. Met heel aardig veldspel ook nog eens. Echt heel knap.

Kans dat ie dat een 3e seizoen bij Southampton flikt is klein(er). En Everton is een grotere club, met een heel rijke eigenaar. Ik vind daar instappen en Southampton nu verlaten een slimme stap van 'm.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Andriy Demchenko » di jun 07, 2016 3:49 pm

Dat laatste ben ik helemaal met Wimpey eens, normaal zou je zeggen: Southampton t.o.v. Everton...mwoah maar gezien de omstandigheden een goede move. Koeman bevestigt er wel zijn statuut als clubhopper mee maarja dat weet je als je hem binnenhaalt. Zal na Everton de stap naar een grotere Engelse club willen zetten (Tottenham-Arsenal-Man U-Chelsea-Liverpool.

Oh Innerharbour als we het dan toch vrij over Liverpool kunnen hebben, hun probleem blijft in mijn ogen scorend vermogen. Een topscorer met slechts 10 doelpunten is veeeeel te weinig, zeker als je het afzet tegen de Suarez-jaren. Sturridge had zonder zijn blessures wel meer gescoord maar dat is dan ook de enige verzachtende omstandigheid. Ze zouden er goed aan doen om echt kwaliteit op de vleugels te halen en misschien nog een targetspits. Verder vind ik het evrdedigend centrum te weinig voetballend vermogen hebben. Ik hoop voor jou dat Klopp ook daar toch minimaal nog een speler haalt en afscheid neemt van bv. Skrtel en eigenlijk ook Toure.

Als ik het lijstje op zou moeten maken voor Liverpool

Ings (verhuren), Leiva, Skrtel, Sakho, Bogdan, Caulker, Wisdom, Jose Enrique vervangen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di jun 07, 2016 4:47 pm

Andriy Demchenko schreef:Oh Innerharbour als we het dan toch vrij over Liverpool kunnen hebben, hun probleem blijft in mijn ogen scorend vermogen. Een topscorer met slechts 10 doelpunten is veeeeel te weinig, zeker als je het afzet tegen de Suarez-jaren. Sturridge had zonder zijn blessures wel meer gescoord maar dat is dan ook de enige verzachtende omstandigheid. Ze zouden er goed aan doen om echt kwaliteit op de vleugels te halen en misschien nog een targetspits. Verder vind ik het evrdedigend centrum te weinig voetballend vermogen hebben. Ik hoop voor jou dat Klopp ook daar toch minimaal nog een speler haalt en afscheid neemt van bv. Skrtel en eigenlijk ook Toure.
Zeg jij maar lekker over Liverpool wat je wilt geen probleem.

Zeker te weinig gescoord dit jaar al waren er wel verklaringen voor m.b.t. de diepe spits. Sturridge en Ings langdurig geblesseerd en Origi nog jong en ook geblesseerd. Zeker de tweede keer kwam hard aan toen hij de wedstrijd uitgeschopt werd tegen Everton. Op dat moment was hij de man in vorm en hield Sturridge op de bank. Benteke was de grote teleurstelling dit seizoen, hij en Sturridge zijn m.i. geen Klopp spitsen, te lui en te flegmatiek. Firmino heeft het vaak in uitwedstrijden als diepe spits gedaan maar dat is hij eigenlijk niet. Verder ben ik het met je eens dat het m.n. achterin veel beter moet. Gelukkig komen Karius en Matip en is Gomez aan het begin terug van een zware blessure. Voor het middenveld komt Marko Grujic een groot talent van Rode Ster. Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat het hier niet bij blijft.

Als ik het lijstje op zou moeten maken voor Liverpool

Ings (verhuren), Leiva, Skrtel, Sakho, Bogdan, Caulker, Wisdom, Jose Enrique vervangen.
Mee eens met sommige, niet met alle. Ings: het ligt eraan wie er weggaat en komt. Lucas: erbij houden maar alleen als verdedigende middenvelder. Skrtel, gaat sowieso weg anders zit hij op de tribune. Sakho, niet raar praten, is een geweldenaar, niet de beste voetballer maar die heeft zoveel staan tegenhouden dit jaar, zonder hem hadden ze nooit de finale van de EL gehaald. Bogdan, drollenvanger, houdt nog geen skippybal tegen. Caulker, was een noodmaatregel in de winterstop toen hij echt bijna geen verdedigers meer over had, is geleend, is weg. Widom, bye, bye. Enrique is weg. Ik wil daar nog Toure aan toevoegen, geen nieuw contract, Moreno, helemaal lijp, wegwezen, Benteke, fijn gaat u maar en als je de kans hebt om Sturridge voor een mooi bedrag te verpatsen, gelijk doen.
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di jun 07, 2016 5:06 pm

Volgens de BBC is het rond.
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Sandro » di jun 07, 2016 7:18 pm

Er stoppen opvallend veel treinen voor huize Koeman met toevallig de goede bestemming.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » wo jun 08, 2016 6:22 am

Is wel een aardig spitste voor City, die Bailly is mij in de wedstrijden tegen Liverpool niet in positieve zin opgevallen.
YNWA

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » wo jun 08, 2016 6:50 am

Afbeelding

:drecul.gif: Fantastische aanvaller trouwens. Sneller dan Bolt op de eerste 30 meter he.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » wo jun 08, 2016 10:00 am

beelzebub schreef: Wat denk je zelf. Het eten is in Liverpool beter, het weer is in Liverpool beter, de hele 'quality of life' is daar beter dan in Napels. Bovendien is het cultuurverschil niet zo groot, botert het prima tussen Argentijnen en Engelsen en is de kans op prijzen stukken groter dan bij Napoli.
:ajaxsmiley.gif:
:smallgrin.gif:

Liverpool zal inderdaad diep, heel diep in de buidel moeten tasten om een overgang aantrekkelijk te maken.

Maar ja, geld zat in Engeland, dus je weet het nooit.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » wo jun 08, 2016 11:18 am

Past een Aubemayeng wel bij het spel dat Pep wilt spelen?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie