Europa & Conference League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33605
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Europa League

Bericht door zeux » do apr 14, 2016 10:31 pm

InnerHarbour schreef:Zo trots op de boys in Red, in een geweldige ambiance op Anfield Dordmund uitgeschakeld. Moeilijke wedstrijd tegen een goede tegenstander, maar positief blijven voetballen, met hun hart gespeeld vol overgave en karakter, in een hoog tempo, kansen gecreëerd, 4 goals gemaakt, geen vallen, kaarten aannaaien of achterlijk schoppen.

Oh en had ik al verteld waar ze die masterclass kunnen stoppen……… :drecul.gif:
Gefeliciteerd!

Dit is echt een prachtig resultaat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour » do apr 14, 2016 10:40 pm

Cruijff schreef:Sommige dingen staan nu eenmaal in de sterren geschreven, lijkt het wel.

Morgen, op 15 april is weer de jaarlijkse herdenking van de Hillsboroughramp, waarbij Liverpool jaar in jaar uit laat zien wat voor prachtige club het nog steeds is.

Een dag eerder op 14 april via zo'n memorabele wedstrijd de halve finale van een Europees toernooi bereiken komt ze, vind ik, ook wel toe.
Historisch besef, mooi. :biggthumpup.gif:

Ja Rishi, soms lukt het niet op de mooie manier, dan maar anders.
YNWA

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Europa League

Bericht door Lionel » do apr 14, 2016 10:50 pm

Genieten dit hoor (Sevilla-Bilbao!).

Nothing against modern football!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour » do apr 14, 2016 11:09 pm

Aanwinst voor het voetbal deze man, laat zijn ploeg positief voetballen maar weet ook verlies als een man te dragen.
Tuchel was niet boos op zijn eigen ploeg. 'We hebben gescoord, maar we hebben het niet afgemaakt. Sport draait om winnen en dat is ons niet gelukt. Dat moet je accepteren en je moet het verlies met eer dragen. Daarom wil ik Liverpool bij dezen feliciteren. Wij incasseren deze nederlaag als kampioenen.'
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 12:16 am

Jep goede reactie van die Dortmund coach.
InnerHarbour schreef:
Cruijff schreef:Sommige dingen staan nu eenmaal in de sterren geschreven, lijkt het wel.

Morgen, op 15 april is weer de jaarlijkse herdenking van de Hillsboroughramp, waarbij Liverpool jaar in jaar uit laat zien wat voor prachtige club het nog steeds is.

Een dag eerder op 14 april via zo'n memorabele wedstrijd de halve finale van een Europees toernooi bereiken komt ze, vind ik, ook wel toe.
Historisch besef, mooi. :biggthumpup.gif:

Ja Rishi, soms lukt het niet op de mooie manier, dan maar anders.
Ja, het kleine Cruijffie heeft vroeger een paar geschiedenislessen gehad. :smile-ajax.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 12:59 am

Cruijff schreef:
beelzebub schreef:Ondertussen gaan we verlengen in Sevilla.
Lionel schreef:Nu een heerlijke verlenging bezig hoor!
ssst spoiler alert / cliffhanger verneukers dat wil ik straks nog ff gaan bekijken zonder voorkennis. :1evil.gif:
Lionel schreef:Handig om dan op een forum te gaan rondneuzen.
Mwa beter dan op NU.nl
Je kunt hier nog wel een hoop nieuws 'ontwijken' als je een beetje tussen de regels door leest en de posts van sommige posters ontwijkt.

Ik raad een aantal AT posters aan om sommige posts van mij ook te ontwijken. :smile-ajax.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Europa League

Bericht door Le T. » vr apr 15, 2016 10:18 am

Jöhnk schreef:Worden die mensen nou zelf nooit moe van dat eeuwige You'll never walk alone?
Kutlied inderdaad, wat ik vooral niet snap is dat andere clubs dat hebben overgenomen. Dit is dan blijkbaar het beste wat Liverpool aan muziek heeft voortgebracht dus als ze daar trots op zijn dan moet dat maar, clubs uit anderen steden echter kunnen gewoon op muzikale kwaliteit selecteren.

Niettemin heeft Dortmund toch wel een fijne achterban:
Afbeelding
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour » vr apr 15, 2016 10:41 am

Heerlijk die zuurgraat van Johnk en Le T. :smallgrin.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 10:41 am

Jöhnk schreef:Worden die mensen nou zelf nooit moe van dat eeuwige You'll never walk alone?
Nee, daar worden ze bij Liverpool nog niet moe van.

Lee Towers echter, is wel boos. Door een vroegtijdige vorm van dementie denkt hij niet meer dat hij een verkrachting van dit voetballied (honds slecht) heeft vertolkt, maar dat het zijn eigen liedje is. :smallgrin.gif: Woedend is Leen dat Liverpool en Gerry & the Pacemakers het zich toeëigenen. :smallgrin.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Europa League

Bericht door Yopi » vr apr 15, 2016 10:57 am

Wat een wedstrijd, lekker spannend. Had geen voorkeur, maar uiteindelijk won Liverpool verdiend dankzij tomeloze inzet. Dortmund is de betere ploeg maar liet zich meeslepen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour » vr apr 15, 2016 11:05 am

@ AT Cruijff :drecul.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 11:27 am

InnerHarbour schreef:@ AT Cruijff :drecul.gif:
:smallgrin.gif:

Op een prachtige wijze, eenstemmig of meerstemmig een liedje vertolken, aan Nederlanders kun je dat wel overlaten. :biggrin.gif:
https://www.youtube.com/watch?v=WbuoQZ-Nkkg

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour » vr apr 15, 2016 11:32 am

Veel erger kan het niet worden
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour » vr apr 15, 2016 11:48 am

Je verwacht het niet hè, de Spaanse clubs niet tegen elkaar. :hypocrite.gif:

Liverpool eerst naar Villarreal. Eerlijk gezegd had ik van tevoren voor gekozen en zeker nu ze eerst uit moeten, Sevilla ontlopen en niet dat kolere eind naar het oostblok.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 12:03 pm

Nou, niet zeiken dan over de loting IH. :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Europa League

Bericht door beelzebub » vr apr 15, 2016 1:25 pm

Sta op en loop... De verlosser was gisteren in Liverpool.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Europa League

Bericht door Gaizka1985 » vr apr 15, 2016 2:57 pm

Cruijff schreef:
Jöhnk schreef:Worden die mensen nou zelf nooit moe van dat eeuwige You'll never walk alone?
Nee, daar worden ze bij Liverpool nog niet moe van.

Lee Towers echter, is wel boos. Door een vroegtijdige vorm van dementie denkt hij niet meer dat hij een verkrachting van dit voetballied (honds slecht) heeft vertolkt, maar dat het zijn eigen liedje is. :smallgrin.gif: Woedend is Leen dat Liverpool en Gerry & the Pacemakers het zich toeëigenen. :smallgrin.gif:
Haha, het origineel is echter ook niet van Gerry & the Pacemakers: https://nl.wikipedia.org/wiki/You%27ll_Never_Walk_Alone

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 3:36 pm

Gaizka1985 schreef:
Cruijff schreef:
Nee, daar worden ze bij Liverpool nog niet moe van.

Lee Towers echter, is wel boos. Door een vroegtijdige vorm van dementie denkt hij niet meer dat hij een verkrachting van dit voetballied (honds slecht) heeft vertolkt, maar dat het zijn eigen liedje is. :smallgrin.gif: Woedend is Leen dat Liverpool en Gerry & the Pacemakers het zich toeëigenen. :smallgrin.gif:
Haha, het origineel is echter ook niet van Gerry & the Pacemakers: https://nl.wikipedia.org/wiki/You%27ll_Never_Walk_Alone

Hmm, ik weet toch vrij zeker dat ik dat lied zelf in 1923 heb geschreven, zijn die Oscar Hammerstein II en Richard Rodgers dus vervolgens met mijn tekst aan de haal gegaan. :666.gif: Verdomme hee, iedereen jat tegenwoordig maar van elkaar. :1evil.gif:

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Europa League

Bericht door wimpey » vr apr 15, 2016 4:35 pm

InnerHarbour schreef: Liverpool eerst naar Villarreal. Eerlijk gezegd had ik van tevoren voor gekozen en zeker nu ze eerst uit moeten, Sevilla ontlopen en niet dat kolere eind naar het oostblok.
Wordt een harde dobber. Barcelona had laatst de 12e man keihard nodig om daar een gelijkspel te behalen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33605
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Europa League

Bericht door zeux » vr apr 15, 2016 5:12 pm

beelzebub schreef:Sta op en loop... De verlosser was gisteren in Liverpool.
Ziet jij ze lopen of alleen 'omhoog komen'? Ik vond het lastig te zien.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Europa League

Bericht door 999 » vr apr 15, 2016 5:26 pm

Tja, als je denkt dat iedereen die in een rolstoel zit niet kan lopen houdt het op.Misschien is het wel een MS patiënt of iemand die geen lange afstanden kan lopen ...

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Europa League

Bericht door Marillion » vr apr 15, 2016 6:51 pm

Ik heb helaas niets van deze wedstrijd kunnen zien omdat ik zelf aan het sporten was. Maar het is echt leuk om het verslag hier terug te lezen. :smile-ajax.gif:

Deze twee wedstrijden zijn wel een reclame voor het voetbal geweest. Het duurt soms even voor de EL los komt maar uiteindelijk krijg je toch altijd wel mooie confrontaties. De wilskracht die Liverpool kennelijk heeft laten zien is nou typisch iets wat ik nog wel eens bij Ajax mis. Ik weet ook wel dat zoiets niet iedere week gebeurd maar het feit dat je in een ogenschijnlijk uitzichtloze situatie niet opgeeft en blijft strijden voor een resultaat is iets waar veel clubs iets van kunnen leren.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour » vr apr 15, 2016 7:12 pm

Marillion schreef:Ik weet ook wel dat zoiets niet iedere week gebeurd maar het feit dat je in een ogenschijnlijk uitzichtloze situatie niet opgeeft en blijft strijden voor een resultaat is iets waar veel clubs iets van kunnen leren.
Jurgen Klopp was net bij Liverpool bezig toen ze in een wedstrijd iets van 12 minuten voor tijd, of de gelijkmaker tegen kregen of op achterstand kwamen, daar wil ik vanaf zijn. Liverpool deed de rest van de wedstrijd niets meer en leed puntverlies. In de nabespreking was Klopp volkomen duidelijk en flink geïrriteerd. Een goal tegen krijgen kan gebeuren maar ze hadden daarna nog 12 minuten + 4 minuten blessuretijd om zelf een goal te maken, dit moet heel snel veranderen.

Sindsdien heb je regelmatig opmerkingen van mij kunnen lezen in het Engeland topic in de trend van “het zal toch geen toeval zijn dat we in de laatste minuut/blessuretijd de gelijkmaker/winnende goal scoren sinds we een Duitse trainer hebben”

Gisteravond was daar weer een voorbeeld van.
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11925
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Europa League

Bericht door Sandro » vr apr 15, 2016 7:32 pm

InnerHarbour schreef: Sindsdien heb je regelmatig opmerkingen van mij kunnen lezen in het Engeland topic in de trend van “het zal toch geen toeval zijn dat we in de laatste minuut/blessuretijd de gelijkmaker/winnende goal scoren sinds we een Duitse trainer hebben”

Gisteravond was daar weer een voorbeeld van.
Het was helemaal verdiend en het was een fantastiche wedstrijd :biggthumpup.gif: Maar wat je nu zegt, is natuurlijk gelul van de bovenste plank.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33605
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Europa League

Bericht door zeux » do apr 28, 2016 9:55 pm

Oeps.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie