Hij heeft wel zijn best gedaan ze in de wedstrijd te houden met drie niet gegeven rode kaarten.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Die scheids moet nu toch wel eens als de sodemieter Barca gaan bevoordelen!
Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En deze was er binnen (en ruim ook). Dus hier wordt Barca een cruciale strafschop onthouden. :-)
Laatst gewijzigd door zeux op wo apr 13, 2016 9:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Nu lijkt me de complottheorie wel helemaal een psychiatrische afwijking! 

- Cluijffert
Samenzwering!
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Met 8 man was die situatie niet ontstaan. Geel voor iniesta, dat was de giller van de eeuw!Lionel schreef:Wimpey mag nooit meer klagen lijkt me.
-
Gekkie. De grootste fout was het onthouden van de penalty aan Barca.wimpey schreef:Met 8 man was die situatie niet ontstaan. Geel voor iniesta, dat was de giller van de eeuw!Lionel schreef:Wimpey mag nooit meer klagen lijkt me.
Jaaaaa. Wat mooi. Zo terecht!!!!!
Iniesta speelde die bal. Die er met rood af had gemoeten. Hoor wat RdB zegt. Net als de recividist Suarez en poof Neymar. Geweldige zege voor een geweldig team. Veruit beste ploeg door. Die lui hebben geen kans gehad.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Gekkie. De grootste fout was het onthouden van de penalty aan Barca.wimpey schreef:Met 8 man was die situatie niet ontstaan. Geel voor iniesta, dat was de giller van de eeuw!Lionel schreef:Wimpey mag nooit meer klagen lijkt me.
De Boer had helemaal gelijk... ;)
-
- AT Toto winner 15/16
Messi totaal niet gezien.
Het lijkt wel werkweigering.brigade zuid schreef:Messi totaal niet gezien.
Leek Gudelj wel als 5e verdediger. Als zelfs Rishi vond dat Atletico terecht door is... Barcelona wint la Liga ook niet. Team is Well over the Hill. Nog ff lachen over geel voor Iniesta. Nu kan tbrigade zuid schreef:Messi totaal niet gezien.

Dramatische coaching van Luis Henrique. Waarom zet hij Sergio Roberto aan de rechterkant? Die jongen komt geen vuilnisbak voorbij. Viel dramatisch in. Beslissend balverlies bij de 2-0 ook. Als je niemand anders hebt die een man kan uitspelen, zet Suarez daar dan neer. Je moet er in elk geval voor zorgen dat ze rugdekking moeten geven.
De grote jongens liepen elkaar voor het doel in de weg. Ze wilden alle drie de goal maken.
Ook lekker slim om steeds door de lucht te spelen. Dan komt Messi goed tot zijn recht.
De scheids was niet partijdig maar slecht.
De grote jongens liepen elkaar voor het doel in de weg. Ze wilden alle drie de goal maken.
Ook lekker slim om steeds door de lucht te spelen. Dan komt Messi goed tot zijn recht.

Laatst gewijzigd door Yopi op wo apr 13, 2016 10:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Suarez is trouwens nog steeds van plan om ooit terug te keren bij Ajax, zo las ik vandaag in het nieuwste nummer van Helden. Ze missen het leven in Mokum. 

Luis rulesbrigade zuid schreef:Suarez is trouwens nog steeds van plan om ooit terug te keren bij Ajax, zo las ik vandaag in het nieuwste nummer van Helden. Ze missen het leven in Mokum.

Sinds Johan Cruijff dood is wint de FC Barcelona niet veel potjes meer...
- InnerHarbour
Dat Barcelona laat tegenwoordig wel erg veel lopen.........wimpey schreef:Met 8 man was die situatie niet ontstaan. Geel voor iniesta, dat was de giller van de eeuw!Lionel schreef:Wimpey mag nooit meer klagen lijkt me.

Ik heb het niet gezien zoals je weet waren de teennagels aan mijn linkervoet aan de beurt

YNWA
- Jinne
- Site Admin
Boven op de wolk laat JC zijn ware liefde zien. Daar zie je het toch beter dan boven op een berg.Cruijff schreef:Sinds Johan Cruijff dood is wint de FC Barcelona niet veel potjes meer...

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Zodra SuperTurk erin komt, wist je dat Barca niet meer ging winnen. Die viel tegen Real ook al zo dramatisch in. Ze hebben die gast helemaal niet nodig. Suarez was de enige waar een beetje dreiging vanuit ging. De rest lijkt inderdaad moe en uitgeblust. Nou ja, ben er niet rouwig om. Weer eens tijd voor wat andere teams.Yopi schreef:Dramatische coaching van Luis Henrique. Waarom zet hij Sergio Roberto aan de rechterkant? Die jongen komt geen vuilnisbak voorbij. Viel dramatisch in. Beslissend balverlies bij de 2-0 ook. Als je niemand anders hebt die een man kan uitspelen, zet Suarez daar dan neer. Je moet er in elk geval voor zorgen dat ze rugdekking moeten geven.
Ook lekker slim om steeds door de lucht te spelen. Dan komt Messi goed tot zijn recht.![]()
Whitey on the moon.
Ik vond het eigenlijk geen overtreding, als hij hem geeft moet hij hem erbinnen leggen, maar hij had hem niet moeten geven.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Gekkie. De grootste fout was het onthouden van de penalty aan Barca.wimpey schreef:Met 8 man was die situatie niet ontstaan. Geel voor iniesta, dat was de giller van de eeuw!Lionel schreef:Wimpey mag nooit meer klagen lijkt me.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Het was een penalty. Daar kan geen discussie over bestaan.
Terugkijken, analyseren, ervan leren. Hij is nog een lerende coach.
Luis Enrique steekt in elk geval de hand in eigen boezem. Dat doen niet alle trainers.Toch was de oefenmeester "erg trots" op zijn spelers na de nederlaag, die hij vooral zichzelf verweet. "Dit is voor 99,9 procent op mijn conto te schrijven, maar niet 100. Daarom ben ik de coach, de hoofdverantwoordelijke."
Terugkijken, analyseren, ervan leren. Hij is nog een lerende coach.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik zei het in oktober al. De prijzen worden in april-mei verdeeld. Toen las je nog dat Barcelona iedereen in de pan zou hakken, maar nu valt het toch allemaal tegen. Leuk dat je dan in Oktober perfect voetbal speelt, maar in de belangrijke potjes worden gespeeld, geeft MSN niet thuis en geeft Barcelona in het geheel niet thuis. Bayern zou met grote cijfers in de pan gehakt worden, maar zo ver komt het dus niet eens.
Moet overigens nog maar zien of ze kampioen worden. Ze spelen echt als een natte krant.
Moet overigens nog maar zien of ze kampioen worden. Ze spelen echt als een natte krant.