Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Spanje

Bericht door Duke » za nov 28, 2015 5:17 pm

Ik zit toevallig ook te kijken, maar het valt wel op hoe makkelijk Barcelona vrije trappen krijgt, en hoe vaak de tegenstander dan een gele kaart krijgt. Aan de 3-0 zat trouwens wel een buitenspelluchtje.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Spanje

Bericht door zeux » za nov 28, 2015 5:24 pm

Duke schreef:Ik zit toevallig ook te kijken, maar het valt wel op hoe makkelijk Barcelona vrije trappen krijgt, en hoe vaak de tegenstander dan een gele kaart krijgt. Aan de 3-0 zat trouwens wel een buitenspelluchtje.
Ja, ze tuimelen makkelijk, dat is bekend, maar ze incasseren ook schoppen vind ik. En op zeker de eerste twee goals valt weinig af te dingen. Derde goal zelfde verhaal als tegen Roma. Die nieuwe regel begrijp ik dan ook niet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Spanje

Bericht door Iniesta » za nov 28, 2015 7:11 pm

Je kunt het met zo'n regel eens zijn of niet, maar er zit totaal geen luchtje aan deze goal.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Spanje

Bericht door Duke » za nov 28, 2015 8:01 pm

Bij de derde goal? Bij de pass van Iniesta was het randje buitenspel, en volgens mij eroverheen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Spanje

Bericht door InnerHarbour » za nov 28, 2015 10:03 pm

Duke schreef:Ik zit toevallig ook te kijken, maar het valt wel op hoe makkelijk Barcelona vrije trappen krijgt, en hoe vaak de tegenstander dan een gele kaart krijgt. Aan de 3-0 zat trouwens wel een buitenspelluchtje.
oh meen je dat nu echt, valt je dit nu pas op? Ze hebben drie van de grootste maatennaaiers voorinstaan en het is je nog nooit eerder opgevallen. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Spanje

Bericht door wimpey » do dec 17, 2015 5:47 pm

Heeft Sabia breinaalden voor Sinterklaas gekregen? :hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » zo dec 20, 2015 1:29 pm

Barca!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Spanje

Bericht door InnerHarbour » ma jan 04, 2016 3:41 pm

YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Spanje

Bericht door zeux » ma jan 04, 2016 4:15 pm

Ze hadden eigenlijk in 2016 ook niks mogen kopen? :confused.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Spanje

Bericht door Skampie » ma jan 04, 2016 9:19 pm

Wat hebben ze nu dan precies fout gedaan?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Spanje

Bericht door Cruijff » ma jan 04, 2016 9:42 pm

Het structureel overtreden van regels bij het contracteren van minderjarigen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Spanje

Bericht door zeux » ma jan 04, 2016 9:47 pm

Cruijff schreef:Het structureel overtreden van regels bij het contracteren van minderjarigen.
Nu nog steeds?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » ma jan 04, 2016 9:54 pm

Zidane..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Spanje

Bericht door Duke » ma jan 04, 2016 10:19 pm

Bijzondere move.
Pérez: 'Het woord onmogelijk bestaat niet voor Zidane'

Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez was als een kind zo blij met de aanstelling van zijn pupil Zinedine Zidane. Om de weg vrij te maken voor 'een van de meest legendarische spelers uit de clubhistorie' had hij met Rafael Benítez wel alweer zijn elfde trainer moeten ontslaan.

'Zidane weet wat het betekent om Real Madrid te leiden', beredeneerde Pérez de keuze voor Zidane, tot maandag de hoofdcoach van Real Madrid Castilla, tijdens de perspresentatie van de Fransman. 'Hij weet ook uit zijn ervaring als speler hoe moeilijk dat kan zijn. Maar ik weet ook dat voor jou', en hij richtte zijn blik naar Zizou, 'het woord onmogelijk niet bestaat.'

Het waren mooie woorden van de voorzitter van de Madrilenen voor de opvolger van Benítez, die hij kort daarvoor op straat had gezet. 'We hebben met de directie een lastig besluit moeten nemen', bevestigde Pérez het vertrek van Benítez, dat al langer in de lucht hing. 'Ook voor mij was dit een moeilijke beslissing. Rafa Benítez is een echte professional en een geweldig persoon.'

Trainerskerkhof
Toch was de Spanjaard alweer de zestiende hoofdcoach die in de laatste ruim vijftien jaar noodgedwongen moest vertrekken. Achtereenvolgens Vicente del Bosque, Carlos Queiroz, José Antonio Camacho, Mariano Garcia Remon, Vanderlei Luxemburgo, Juan Ramon Lopez Caro, Fabio Capello, Bernd Schuster, Juande Ramos, Manuel Pellegrini, José Mourinho en meest actueel Carlo Ancelotti gingen hem voor. Elf daarvan werden door Pérez - tussen 2000 en 2006 en vanaf 2009 tot nu actief als preses - uit hun functie gezet.

Met Zidane - voor nog onbepaalde tijd - aan het roer gaat Real Madrid volgens Pérez echter mooie tijden tegemoet. 'Hij is klaar voor deze stap', klonk het stellig uit de mond van de bestuurder over de man die hij eerder al als speler de kans gaf bij zijn club. Ook de voormalig middenvelder zelf ziet uit naar een mooie samenwerking. 'Ik zal er alles aan doen om aan het eind van het seizoen met een prijs in mijn handen te staan en heb daar elke speler voor nodig. Ik ben nog blijer dan dat ik was op de dag dat ik werd gehaald als speler en wil hier ook als trainer succesvol zijn.'
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Spanje

Bericht door Yopi » di jan 05, 2016 11:12 am

Wat zouden de spelers ervan vinden? Dat lijkt me cruciaal.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Spanje

Bericht door InnerHarbour » di jan 05, 2016 12:43 pm

Skampie schreef:Wat hebben ze nu dan precies fout gedaan?
Jij denkt dat ze die 77 spelers op 1 januari benaderd hebben, hun clubs, een contract uit onderhandeld hebben en het paperwork bij de Spaanse voetbalbond hebben ingeleverd? Voor een Spanjaard is het al moeilijk zat om twee dingen op één dag te doen, laat staan dit voor elkaar te krijgen.

Kortom, die oplichtersbende uit Catalonië is gewoon verder gegaan met hun dubieuze praktijken onder het toeziend oog van die andere oplichtersbende de FIFA. What else is new.
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » di jan 05, 2016 2:48 pm

Zoals Liverpool geen spelers benaderd die nog geen 16 zijn :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Spanje

Bericht door Skampie » di jan 05, 2016 6:10 pm

Het was toch niet verboden omspelers te benaderen?
Ze mochten alleen niet kopen... Dat hebben ze dan ook niet gedaan, meen ik.

Niks verkeerds gedaan dan, lijkt me

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Spanje

Bericht door InnerHarbour » di jan 05, 2016 6:39 pm

Ja ze hebben een paar mazen in de wet gevonden waardoor die straf niets meer voorsteld, je mag het daarmee eens zijn natuurlijk.........
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » wo jan 06, 2016 10:27 am

InnerHarbour schreef:Ja ze hebben een paar mazen in de wet gevonden waardoor die straf niets meer voorsteld, je mag het daarmee eens zijn natuurlijk.........
Als je je nou eens zou verdiepen in de situatie in plaats van wat tetteren hier. De spelers waren al aangetrokken maar mochten niet spelen/worden ingeschreven. Een flink aantal trainden, net als Turan, alleen en speelden geen wedstrijden.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Spanje

Bericht door InnerHarbour » wo jan 06, 2016 10:45 am

Goh, Rishi neemt het op voor die oplichtersbende, je verwacht het niet hè. :smallgrin.gif:

Het is mij geheel bekend wat er daar gebeurd is, die zaalvoetbalvereniging heeft een transferverbod gekregen die in eerste instantie nog even werd uitgesteld zodat ze zich in de voorgaande transferperiode nog even konden versterken, wegens kinderhandel. Vervolgens trekken ze zich daar niets van aan via de mazen in de opgelegde straf, ook jij mag het daar natuurlijk mee eens zijn (het zegt me overigens ook wel iets over jou :hypocrite.gif: ) maar een oplichtersbende is en blijft het.
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » wo jan 06, 2016 11:19 am

:hypocrite.gif:

Ook niet te verwachten dat jij met eigen verhalen komt. Gefeliciteerd met de overwinning in de Capital One Cup :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Spanje

Bericht door InnerHarbour » do jan 07, 2016 8:45 am

Het ging blijkbaar niet vlot genoeg voor die matennaaiende zaalvoetballers zodat de scheidsrechter er zich maar mee ging bemoeien, 8 gele en 2 rode voor Espanyol. Bravo duikers met deze eclatante 4-1.

Helaas kon Suarez weer eens een keer niet beheersen na afloop, maar zou het iemand verbazen als dit met de mantel der liefde bedekt wordt of hooguit een wedstrijdje....... :hypocrite.gif:
Luis Suarez hangt een schorsing boven het hoofd omdat hij woensdagavond na afloop van het bekerduel van FC Barcelona met Espanyol spelers van de bezoekers zou hebben geprovoceerd.
In het wedstrijdrapport van arbiter Juan Martinez Munuera staat dat Suarez enkele keren "kom maar op, ik wacht op jullie" riep in de richting van Espanyol-spelers, zo meldt Marca.

Dankzij ingrijpen van onder meer het veiligheidspersoneel en leden van de technische staf van beide teams zou een confrontatie in de spelerstunnel zijn voorkomen.
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » do jan 07, 2016 9:16 am

Wedstrijd niet gezien zeker? Ze hadden 6x rood moeten en kunnen hebben.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Spanje

Bericht door wimpey » do jan 07, 2016 9:45 am

Lionel schreef:Wedstrijd niet gezien zeker? Ze hadden 6x rood moeten en kunnen hebben.
Kwamen ze met mortiergranaten het veld op? Was er sprake van foltering en wreedheden tegen de mensheid?

Plaats reactie