Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo aug 16, 2015 5:09 pm

InnerHarbour schreef:Zit in O'Casey's wat een heerlijk wedstrijd mannenvoetbal :biggthumpup.gif:
Het zijn nochtans de lichtvoetige balletdansers die het verschil maken. :hypocrite.gif:

Nu is Sterling Ivanovic weer te snel af. Chelsea defensie heeft geen antwoord op City's forwards.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rooie » zo aug 16, 2015 5:26 pm

Tweede helft is wel van een iets minder niveau van City, al was dit weer een aardige kans.

Terechte 2-0

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33759
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » zo aug 16, 2015 5:42 pm

Dat was wel puur op kracht. :-)

Sterke goal.

Zie Chelsea dat niet meer rechtzetten, al is City wat minder dominant dan in de eerste helft.

Is er een arts in de buurt waar Mourinho deze faal op kan afreageren?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rooie » zo aug 16, 2015 5:46 pm

Eva zal op dit moment wel lachen :smallgrin.gif:

3-0, au

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33759
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » zo aug 16, 2015 5:49 pm

Dit verdient wel het predikaat 'klinkend'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » zo aug 16, 2015 5:54 pm

Mourinho zou zichzelf best eens ongeloofwaardig kunnen hebben gemaakt door zijn hysterische gedrag mbt die fysio.

Lekker pak slaag, dat mag ik graag zien. Mourinho is een vervuiler.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » zo aug 16, 2015 6:24 pm

Hoogtepunt was toen pisnicht op zijn roze schoenenn gewisseld werd
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma aug 17, 2015 7:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » zo aug 16, 2015 6:37 pm

En direct twee transfers. Baba naar Chelsea en Otamendi naar City. 25 miljoen versus 40 miljoen.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » zo aug 16, 2015 6:52 pm

Yopi schreef:Mourinho zou zichzelf best eens ongeloofwaardig kunnen hebben gemaakt door zijn hysterische gedrag mbt die fysio.

Lekker pak slaag, dat mag ik graag zien. Mourinho is een vervuiler.
Inderdaad. Genieten dit. Irritante en arrogante vent. En een vervuiler. Zelfs bij een 1-0 achterstand hoopt Chelsea nog op een counter.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14580
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 16, 2015 7:34 pm

Volgens de goede man zelf is het een 'fake-result'. :drecul.gif: Wees eens een keertje een vent... Je hebt met 3-0 klop gekregen, klaar. Wat een hypocriete eikel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » zo aug 16, 2015 7:51 pm

Het is natuurlijk alles behalve een echte vent. Echt een idioot.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door generaal » zo aug 16, 2015 7:53 pm

De vraag is: wanneer vliegt hij naar München :smallgrin.gif: .

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » zo aug 16, 2015 7:54 pm

Die gaat nooit naar München. No way.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Monkey Tonk » ma aug 17, 2015 2:22 am

Yopi schreef:Mourinho zou zichzelf best eens ongeloofwaardig kunnen hebben gemaakt door zijn hysterische gedrag mbt die fysio.
Et tu, Yopi?

Het ging om twee fysios. En man en een vrouw. De man ging het eerst het veld op. Maar de pers lichte de vrouw eruit. De volgende donderdag was de man gewoon weer bij de ploegbespreking. Maar de vrouw, inmiddels geadviseerd door advocaten, kwam niet opdagen... Dan weet je toch wel hoe laat het is?

Een gelijkwaardige behandeling betekent ook dat je gelijkwaardig wordt uitgekafferd, als dat een keer gebeurt in topsport. Die vent begrijpt dat en gaat gewoon verder met zijn baan. Maar die Eva, de kop gek gemaakt door de pers, wil dus geen gelijkwaardige behandeling, maar een aparte behandeling.

Als een vrouw hoffelijk behandelt wil worden, prima. Maar ga dan niet in de topsport van de mannenwereld werken. Want in die wereld schelden mensen elkaar wel verrot, als dat een keer nodig is. Ik heb de pers daar nog nooit iets over horen zeggen. Behalve nu dus, bij de eerste kans die ze krijgen, omdat er een vrouw bij betrokken is. Dan, opeens, is het 'hysterisch gedrag'.

Mourinho was gewoon kwaad omdat zijn team, door die artsen, met negen tegen elf kwam te staan voor de laatste minuut van de wedstrijd. Wat is daar nou zo gek aan? Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dat betekent niet dat het onbegrijpelijk of onaanvaardbaar gedrag is.

Het is een pure hetze. De tijd van objectieve journalistiek ligt alweer ver achter ons. Het is allemaal berichtgeving volgens richtlijnen. En die richtlijnen zijn vaak zo eenzijdig en huigelachtig als het maar kan. De vraag voor mij is waarom mensen zich zo gemakkelijk een mening op de mouw laten spelden door de pers.

Hoeveel teams in de PL hebben er trouwens een vrouwelijke arts in de gelederen? Daar hoor je die pers dus niet over... Ik denk dat de wat meer ouderwetse managers, na het zien van deze hetze, wel tien keer zullen nadenken voordat ze die deur openzetten.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma aug 17, 2015 7:13 am

Je was er soms bij? :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » ma aug 17, 2015 8:32 am

Yopi schreef:Mourinho zou zichzelf best eens ongeloofwaardig kunnen hebben gemaakt door zijn hysterische gedrag mbt die fysio.

Lekker pak slaag, dat mag ik graag zien. Mourinho is een vervuiler.
Mourinho is zichzelf al veel langer ongeloofwaardig aan het maken, het is steeds meer theater en steeds minder progressie. Je krijgt bakken met geld, je hebt jaren om aan je team te bouwen, je bent de wondercoach, maar hij moet week in week uit de trucendoos opengooien, de scheidsrechters intimideren, het veld in lopen en collega's afzeiken om er af een toe een titel uit te peuren en alsnog te falen in de CL. Ik vind dat best wel wat hebben, die macht die hij heeft over de min of meer externe factoren, en dat alles doen voor de overwinning kan ik ook nog wel waarderen. Maar het is steeds minder voetbal en steeds meer het gedoe er omheen, minder spel, meer vervuiling, hij is als trainer steeds meer als een oude verdediger die het technisch niet meer aan kan en dan maar onophoudelijk de beuk erin gooit en die zijn kop niet kan houden omdat hij dan maar in de kleedkamer het verschil moet maken. Maar het is een karikatuur van zichzelf aan het worden en ik ben vast niet de enige die het theater moe aan het worden is.

Nu moet dus zelfs de medische staf op eigen initiatief de tijdrekspelletjes mee spelen. Maar eigenlijk is dat volkomen logisch in zijn aanpak, dat soort dingen zijn immers de basis van zijn succes geworden. Misschien heeft hij een beetje buiten de Engelsen gerekend, die kijken voetbal en zien een vrouw zitten zonder onderkin en met een volledig gebit, dus die krijgt meteen een soort prinsessenstatus en is razend populair. Die willen niet dat zo'n theatrale gek tegen hun natte droom aan gaat zeiken.

Het lijkt me een beetje uitgewerkt, bij Real was het al geen succes, hij is de mythe van onfeilbaarheid al kwijt, er is trucjes en strekeninflatie en mensen worden zijn aanstellerij moe, Mou moe. Aflopende zaak en dan kan 5 punten achter staan na 2 wedstrijden het wel eens snel doen gaan.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » ma aug 17, 2015 8:56 am

Het is nog een heel lang seizoen en dat van Chelsea is zeker nog niet voorbij, met die spelers blijven ze de favoriet voor de titel, valse start of niet.
YNWA

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Arthur » ma aug 17, 2015 8:58 am

Lionel schreef:Die gaat nooit naar München. No way.
Dat kan ik me ook niet voorstellen. Als ze Van Gaal al niet chique genoeg vonden moeten ze van Mourinho helemaal de bibbers krijgen.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma aug 17, 2015 9:15 am

Le T. schreef:
Yopi schreef:Mourinho zou zichzelf best eens ongeloofwaardig kunnen hebben gemaakt door zijn hysterische gedrag mbt die fysio.

Lekker pak slaag, dat mag ik graag zien. Mourinho is een vervuiler.
Mourinho is zichzelf al veel langer ongeloofwaardig aan het maken, het is steeds meer theater en steeds minder progressie. Je krijgt bakken met geld, je hebt jaren om aan je team te bouwen, je bent de wondercoach, maar hij moet week in week uit de trucendoos opengooien, de scheidsrechters intimideren, het veld in lopen en collega's afzeiken om er af een toe een titel uit te peuren en alsnog te falen in de CL. Ik vind dat best wel wat hebben, die macht die hij heeft over de min of meer externe factoren, en dat alles doen voor de overwinning kan ik ook nog wel waarderen. Maar het is steeds minder voetbal en steeds meer het gedoe er omheen, minder spel, meer vervuiling, hij is als trainer steeds meer als een oude verdediger die het technisch niet meer aan kan en dan maar onophoudelijk de beuk erin gooit en die zijn kop niet kan houden omdat hij dan maar in de kleedkamer het verschil moet maken. Maar het is een karikatuur van zichzelf aan het worden en ik ben vast niet de enige die het theater moe aan het worden is.

Nu moet dus zelfs de medische staf op eigen initiatief de tijdrekspelletjes mee spelen. Maar eigenlijk is dat volkomen logisch in zijn aanpak, dat soort dingen zijn immers de basis van zijn succes geworden. Misschien heeft hij een beetje buiten de Engelsen gerekend, die kijken voetbal en zien een vrouw zitten zonder onderkin en met een volledig gebit, dus die krijgt meteen een soort prinsessenstatus en is razend populair. Die willen niet dat zo'n theatrale gek tegen hun natte droom aan gaat zeiken.

Het lijkt me een beetje uitgewerkt, bij Real was het al geen succes, hij is de mythe van onfeilbaarheid al kwijt, er is trucjes en strekeninflatie en mensen worden zijn aanstellerij moe, Mou moe. Aflopende zaak en dan kan 5 punten achter staan na 2 wedstrijden het wel eens snel doen gaan.
:biggthumpup.gif:

@IH: Chelsea moet je zeker niet uitvlakken. Zeker nu niet. Maar het gaat daar niet lekker. Ze spelen ook beroerd. Al had Hazard gisteren de 1-1 moeten maken.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma aug 17, 2015 9:25 am

InnerHarbour schreef:Het is nog een heel lang seizoen en dat van Chelsea is zeker nog niet voorbij, met die spelers blijven ze de favoriet voor de titel, valse start of niet.
Eens. En de transfermarkt zou nog wel eens een Chelsea-revival kunnen beleven. Chelsea begint natuurlijk wel in de jaren te komen. Dat zag je gisteren duidelijk, tempo van City lag te hoog voor ze.

Het zag er goed uit van de kant van City. Met afstand de best voetballende ploeg van de UK momenteel. Logische opstelling ook: 2 wingers op hun eigen plek, spelverdeler Silva rond Agüero. 2 brekers daarachter.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » ma aug 17, 2015 9:33 am

City was gister zonder meer de beste, beide spelen CL, bekers in de UK, de PL, een loodzwaar seizoen. Wie van de twee heeft de beste bank, dat gaat de titel beslissen.
YNWA

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma aug 17, 2015 9:33 am

wimpey schreef:
InnerHarbour schreef:Het is nog een heel lang seizoen en dat van Chelsea is zeker nog niet voorbij, met die spelers blijven ze de favoriet voor de titel, valse start of niet.
Eens. En de transfermarkt zou nog wel eens een Chelsea-revival kunnen beleven. Chelsea begint natuurlijk wel in de jaren te komen. Dat zag je gisteren duidelijk, tempo van City lag te hoog voor ze.

Het zag er goed uit van de kant van City. Met afstand de best voetballende ploeg van de UK momenteel. Logische opstelling ook: 2 wingers op hun eigen plek, spelverdeler Silva rond Agüero. 2 brekers daarachter.
Met Otamendi ook een topper gehaald. Snap niet dat Van Gaal niet wat slagvaardiger handelde hoor :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33759
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » ma aug 17, 2015 9:43 am

wimpey schreef:
InnerHarbour schreef:Het is nog een heel lang seizoen en dat van Chelsea is zeker nog niet voorbij, met die spelers blijven ze de favoriet voor de titel, valse start of niet.
Eens. En de transfermarkt zou nog wel eens een Chelsea-revival kunnen beleven.
Gezien de wedstrijd van gisteren denk ik dat we flink wat beweging van de kant van Chelsea gaan zien. Mourinho's ego heeft wel even een douw gekregen de afgelopen weken, dus die zoekt revanche.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33759
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » ma aug 17, 2015 9:45 am

InnerHarbour schreef:City was gister zonder meer de beste, beide spelen CL, bekers in de UK, de PL, een loodzwaar seizoen. Wie van de twee heeft de beste bank, dat gaat de titel beslissen.
City is - gezien het spel van gisteren - zonder meer favoriet. Chelsea heeft de potentie, maar ook nog de weerbaarheid? (als Mourinho zelfs Terry gaat wisselen...) Zal zich zeker gaan versterken.
Van Gaal zal zeer hard moeten werken om bij deze twee ploegen in de buurt te komen. Realistischer dat hij met Arsenal en Liverpool om plek drie vecht.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » ma aug 17, 2015 9:50 am

Een maand ofzo geleden deed op Twitter een of andere Engelse voetbaljournalist de uitspraak dat een topteam ieder jaar een topper moet halen, alleen al om de onderlinge verhoudingen scherp te houden. Hij voorspelde problemen bij Chelsea omdat ze dit (nog) niet hadden gedaan en alleen spelers voor de breedte haalden, vooralsnog blijkt die journalist het prima te hebben gezien.

Chelsea speelde vorig jaar in de 1e seizoenshelft regelmatig geweldig mooi voetbal, waarbij men in de 2e seizoenshelft terugviel op het parkeren van de bus en het binnenhalen van de titel. Dit seizoen is het spel echter erg matig, zowel aanvallend als verdedigend.

PS: Ik kan me overigens ook goed vinden in de woorden van Le T. over Mourinho :biggthumpup.gif:
Laatst gewijzigd door Baseman op ma aug 17, 2015 9:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie