Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di jul 14, 2015 3:02 pm

wimpey schreef: Iemand die niet iedere divine intervention van LVG als zodanig betitelt (steeds) als basher, biaser e.d. wegzetten is trouwens óók framing.
Het is het patroon hé. Werkelijk alles van Van Gaal wordt door jou (en anderen) zo negatief mogelijk bekeken en in absolute termen neergesabeld. Dat is al jaren het geval.

Van de weeromstuit ga ik hem zelfs verdedigen, omdat ik dat eenzijdige hakken onterecht vind.

Ik lees dan echt liever RedCafe, waar het oordeel genuanceerder, gedifferentieerd en met meer context wordt gegeven. Daar is ook voldoende kritiek, maar daar is niet de intentie om hem in iedere post opnieuw te vermoorden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » di jul 14, 2015 3:04 pm

Originele discussie, heel verrassend ook...

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di jul 14, 2015 3:09 pm

Baseman schreef:Originele discussie, heel verrassend ook...
True. Ik zal het weer proberen te negeren die spite. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di jul 14, 2015 3:49 pm

zeux schreef: Het is het patroon hé. Werkelijk alles van Van Gaal wordt door jou (en anderen) zo negatief mogelijk bekeken en in absolute termen neergesabeld. Dat is al jaren het geval.
Framing dus. Je pikt eruit wat je kunt gebruiken. Dat ik LVG steeds als uitstekende trainer betitel past niet in je plaatje. Maar ik verdom het toch echt om z'n aankopen beter te praten dan ze zijn. Guilty as charged.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » di jul 14, 2015 4:02 pm

Dat gejammer over het schandelijk onrecht die arme Lowie aangedaan begint onderhand lachwekkende vormen aan te nemen. Waar gáát het over? Niemand die iets onbetamelijks zegt. Ja, dat die of die aankoop misschien niet zó geweldig is. Mag het? Sommige bewonderaars vinden blijkbaar, net als Lowie zelf, dat elke vorm van kritiek op Zijne Volmaaktheid de Trainer van Manchester United een vorm van heiligschennis is. :excited.gif:

Maar anderen afmaken, dat mag best.... :hypocrite.gif:

Natuurlijk zijn de fans van MU nu enthousiast. Schweinsteiger, Sneiderlin, wat willen ze nog meer? Maar een jaar geleden waren ze óók enthousiast over de aankopen van toen. Voor Di Maria bijvoorbeeld liep Manchester uit. Nu hoopt de achterban dat hij zonder al te veel verlies verkocht wordt. Een goede voetballer is niet per definitie een goede aankoop.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » di jul 14, 2015 4:23 pm

Laten we deze discussie maar weer parkeren. De standpunten zijn wel bekend en jullie gaan hier echt niet uitkomen.

Terug naar de transfers van United dan maar met dit bericht van de nusport.nl transfermarkt:
'Ramos vraagt Van Gaal geduld te hebben voor transfer'
Sergio Ramos heeft naar verluidt zijn zinnen gezet op een transfer naar Manchester United, maar zijn huidige werkgever Real Madrid wil voorlopig nog niet meewerken. De 29-jarige verdediger zou met Louis van Gaal hebben gebeld en de oefenmeester gevraagd hebben geduldig te zijn. Ramos zou de Real-directie willen overtuigen om open te staan voor een overgang naar de Engelsen. (Don Ballon)
Nil volentibus arduum

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » di jul 14, 2015 7:00 pm

wimpey schreef: Framing dus. Je pikt eruit wat je kunt gebruiken. Dat ik LVG steeds als uitstekende trainer betitel past niet in je plaatje.
En vind je dat niet een beetje schijnheilig?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » wo jul 15, 2015 12:03 pm

Lowietje biedt 45 miljoen op Ramos

Volgens AS heeft Manchester United een nieuw bod van 45 miljoen euro uitgerbacht op Sergio Ramos. Real Madrid houdt nog altijd vast aan de vraagprijs van 90 miljoen, zodat een akkoord nog ver weg is. Na de transfer van doelman Iker Casillas naar FC Porto, zou bij Ramos de wens om te vertrekken zijn toegenomen.
Mmmmmmm, ik hoop dat Real niet hapt, Ramos zou een echte versterking zijn en dat zie ik niet graag.
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jul 15, 2015 12:19 pm

Te-ring, 45 miljoen voor een verdediger die over the hill is en in de paar wedstrijden dat ik hem afgelopen seizoen bij Real zag spelen, zichzelf overschattend fatale passes zag geven, die in de voeten van de spits van de tegenstander eindigden en per definitie een tegengoal opleverden? Daar wegen de paar kopdoelpuntjes die hij gaat maken niet tegenop...

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » wo jul 15, 2015 12:55 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Te-ring, 45 miljoen voor een verdediger die over the hill is en in de paar wedstrijden dat ik hem afgelopen seizoen bij Real zag spelen, zichzelf overschattend fatale passes zag geven, die in de voeten van de spits van de tegenstander eindigden en per definitie een tegengoal opleverden? Daar wegen de paar kopdoelpuntjes die hij gaat maken niet tegenop...
Als je ziet dat LvG met Ron Beton tot de halve finale WK kan komen... :smallgrin.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Bert » wo jul 15, 2015 1:05 pm

Is Ramos over the hill? Die man is toch in de bloei van zijn carrière? Eerlijk gezegd vind ik hem ook nog altijd één van de beste verdedigers ter wereld. Het lijkt me in ieder geval een betere keuze Hummels (ook een klasbak), bijvoorbeeld.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » wo jul 15, 2015 1:19 pm

Casillas en Ramos, waren dat niet de grootbekken van de kleedkamer? Misschien wil Madrid wel van ze af.

Gaat nu vooral nog om geld, lijkt me. MU heeft nog honderd miljoen over.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Arthur » wo jul 15, 2015 5:27 pm

Volgens mij kan Van Gaal totaal niet met latinos overweg, dus wat dat betreft kan het halen van Ramos ook voor veel problemen zorgen.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » do jul 16, 2015 8:20 am

Advocaat en Koeman haalden allebei een oude favoriet op gister. Advocaat Lens en Koeman Clasie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » do jul 16, 2015 9:02 am

Jinne schreef:Advocaat en Koeman haalden allebei een oude favoriet op gister. Advocaat Lens en Koeman Clasie.
Hoe gaat het met Elia? Scoorde bij z'n debuut maar daana werd het stil.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do jul 16, 2015 10:23 am

Het is even rustig geweest maar ome Lowie ligt weer op ramkoers. :smile-ajax.gif:

Valdés verbijsterd door boodschap Van Gaal
YNWA

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do jul 16, 2015 12:12 pm

InnerHarbour schreef:Het is even rustig geweest maar ome Lowie ligt weer op ramkoers. :smile-ajax.gif:

Valdés verbijsterd door boodschap Van Gaal
Zonder te willen framen vraag ik me af waarom hij z'n protégé RVP als een hot potato heeft laten vallen.
Van Gaal: ‘Hij zal met Schweinsteiger, Carrick en Blind moeten vechten’
Donderdag, 16 juli 2015 om 10:45

Manchester United presenteerde Bastian Schweinsteiger, Morgan Schneiderlin en Matteo Darmian in Seattle als de nieuwe aanwinsten voor komend seizoen. Hoewel de Premier League-club tientallen miljoenen heeft uitgegeven om het drietal aan te trekken, waarschuwt Louis van Gaal zijn aankopen ervoor dat ze hard zullen moeten werken. Dat hij Schweinsteiger bijvoorbeeld al jaren kent, maakt voor de Nederlandse manager helemaal niets uit.

“In topsport is niemand zeker van zijn positie, ik ook niet”, claimde Van Gaal. “De spelers zullen moeten vechten. Morgan zal met Schweinsteiger, Michael Carrick en Daley Blind moeten vechten om op het middenveld te spelen. Matteo zal moeten vechten met Antonio Valencia.” Van Gaal verwacht dat Schneiderlin weinig tot geen aanpassingsproblemen zal hebben. “Hij is de Premier League gewend. Het is aan Schweinsteiger en Darmian om te bewijzen dat ze het in zich hebben, maar daar ben ik van overtuigd.”

Van Gaal is blij dat de transfers van Schweinsteiger, Schneiderlin, Darmian en Memphis Depay nog voor de start van de voorbereiding waren afgerond. “Ik koop alleen spelers die van toegevoegde waarde kunnen zijn. We kopen niet om het kopen. Het is echter moeilijk om die spelers te krijgen. Het is niet zo makkelijk en ik ben er trots op dat algemeen directeur Ed Woodward het toch heeft kunnen regelen. Als Manchester United zich meldt, vragen clubs altijd meer geld. De selectie is veel beter dan vorig seizoen. Toen was de spelersgroep niet in balans. Dat wilde ik herstellen op het middenveld, waardoor het ook logisch is dat ik twee controleurs heb gehaald", zo besloot de oefenmeester.
Staat in contrast met het 'ik koop dus zelf geen spelers' van een aantal maanden geleden. :confused.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » do jul 16, 2015 12:15 pm

Ik denk dat van Gaal bedoelt dat hij de namen doorgeeft maar dat het financiële gedeelte buiten hem om gaat. Lijkt me toch logisch?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » do jul 16, 2015 12:22 pm

Raymon schreef:Ik denk dat van Gaal bedoelt dat hij de namen doorgeeft maar dat het financiële gedeelte buiten hem om gaat. Lijkt me toch logisch?
Lijkt mij ook logisch. Dit gaat echt helemaal nergens meer over, er staat notabene in hetzelfde stukje dat Woodward dat heeft kunnen regelen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » do jul 16, 2015 12:40 pm

wimpey schreef:
Zonder te willen framen vraag ik me af waarom hij z'n protégé RVP als een hot potato heeft laten vallen.
Dat is begonnen direct na het WK volgens de analyse van het AD en een Engelse krant waarvan ik de naam niet weet...

RvP wilde drie weken vakantie, LvG wilde er maar twee geven. "Hij was toch ook meteen na het WK begonnen".

Maakt me niet uit wat hij doet, ik hou van Lowie. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do jul 16, 2015 3:12 pm

Ach, ach, ach het maakt die Rodgers ook echt niet uit, 32 miljoen pond voor Benteke. :confused.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » do jul 16, 2015 3:33 pm

Is al bekend wanneer Bentekent? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do jul 16, 2015 7:23 pm

InnerHarbour schreef: Ach, ach, ach het maakt die Rodgers ook echt niet uit, 32 miljoen pond voor Benteke. :confused.gif:

Haha wat een loser club hoor. Sorry IH. Maar met dit soort spelers worden ze 7e.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do jul 16, 2015 8:21 pm

Zetten we daar een Pint op? Kan je persoonlijk komen betalen/ophalen in O'Casey's ergens in mei 2016.
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do jul 16, 2015 10:47 pm

Deal. Ze eindigen niet bij de eerste zes.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie