Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48008
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » wo apr 29, 2015 5:05 pm

Gelet op de financiele situatie zal men de optie tot koop van Cerci wel niet lichten. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33715
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Italië

Bericht door zeux » wo apr 29, 2015 5:25 pm

En wie zal Nigel willen overnemen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33715
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Italië

Bericht door zeux » zo mei 03, 2015 7:52 pm

Milan mag 89 minuten met 10 man spelen. On a positive note: Napoli mist de strafschop.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » zo mei 03, 2015 10:25 pm

Juve wilt Nigel.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Italië

Bericht door Yopi » zo mei 03, 2015 11:02 pm

Peter schreef:Mr. Bee gaat (als ik het allemaal mag geloven) 65% van de aandelen overnemen vanavond. Daarna zal de boel wel op de schop gaan. Zullen wat oud-gedienden op posities worden gezet (Cannavaro werkt al met Mr. Bee samen voor de Legends League ofzo) en ik verwacht dat het hele eerste elftal op de schop gaat.
Mr. Bee gaat met Doyen samenwerken. Milan wordt een dure etalage.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Italië

Bericht door beelzebub » di mei 12, 2015 5:47 pm

Er is niet genoeg geboden op de veilig zojuist. Het kavel Parma is nog vrij. Zullen wij 11 miljoen bij elkaar brengen? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey
Berichten: 52101
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Italië

Bericht door wimpey » di mei 12, 2015 5:50 pm

beelzebub schreef:Er is niet genoeg geboden op de veilig zojuist. Het kavel Parma is nog vrij. Zullen wij 11 miljoen bij elkaar brengen? :ajaxsmiley.gif:
Leeft er iemand van 'wij' op een berg om de boel te runnen dan? :hypocrite.gif:
Clubicoon treurt om AC Milan: ‘Ze moeten echte mannen vinden

AC Milan maakt een teleurstellend seizoen door en Gennaro Gattuso denkt te weten waar dat aan ligt. De oud-middenvelder, die dertien seizoenen voor i Rossoneri speelde, vindt dat het elftal wel de nodige sturing kan gebruiken.

“In mijn tijd werden de regels in de kleedkamer nog gerespecteerd, maar dat gebeurt bij het huidige Milan niet meer. Jérémy Ménez heeft veel doelpunten gemaakt, maar hij heeft als leider te weinig gedaan. Het is als trainer niet goed om zulke jongens steeds maar weer te beschermen. Het eerste wat Milan moet doen, is echte mannen vinden”, aldus Gattuso tegenover Gazzetta TV.

“Ik weet dat Filippo Inzaghi onder druk staat, maar ik blijf hem altijd respecteren. Het is voor een geweldige speler alleen niet genoeg om coach te zijn, hij moet ook presteren. Het is ook niet eerlijk om alleen de spelers de schuld te geven. Als je niet presteert, dan ben je er gewoon geweest”, aldus Gattuso, die uit ervaring spreekt, want hij werd als coach bij FC Sion, Palermo en OFI Kreta ontslagen.
IH = Gattuso! :headbang.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41141
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Italië

Bericht door Marillion » di mei 12, 2015 6:30 pm

beelzebub schreef:Er is niet genoeg geboden op de veilig zojuist. Het kavel Parma is nog vrij. Zullen wij 11 miljoen bij elkaar brengen? :ajaxsmiley.gif:
Zou in het kader van het 20 jarig jubileum van onze Champions League overwinning wel een aardig gebaar zijn om die club overeind te houden. Daar had Parma namelijk een inleidende rol bij. In maart 1994 werden we namelijk nog door Parma uit de EC2 gespeeld (0-0 in Amsterdam, 2-0 in Parma). Dat was een harde les want we kwamen er met name in Italië niet aan te pas. In de zomer volgde een paar wijzigingen in de groep en de rest is geschiedenis. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48008
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » wo mei 13, 2015 10:16 am

Yopi schreef:
Peter schreef:Mr. Bee gaat (als ik het allemaal mag geloven) 65% van de aandelen overnemen vanavond. Daarna zal de boel wel op de schop gaan. Zullen wat oud-gedienden op posities worden gezet (Cannavaro werkt al met Mr. Bee samen voor de Legends League ofzo) en ik verwacht dat het hele eerste elftal op de schop gaat.
Mr. Bee gaat met Doyen samenwerken. Milan wordt een dure etalage.
Ja, maar Berlus is de hort op om te kijken of er nog andere kopers zijn. De Chinese overheid zou ook geinteresseerd zijn.

Als Bee+Doyen het wordt, dan krijgen ze dus allerhande 'Doyen-waren'. Falcao, Ola John, Kondogbia. Reken maar dat ze die dan 'krijgen'.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Italië

Bericht door beelzebub » zo mei 17, 2015 8:55 pm

Dus die Berardi scoort voor het tweede achtereenvolgende seizoen een hattrick tegen Milan en velt ze weer? Mooi verhaal. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48008
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » wo jun 10, 2015 9:31 pm

Snappen jullie dat nou? Milan heeft weliswaar een nieuwe geldschieter (Mr. Bee), maar waarom zou een Jackson Martinez nu naar Milan vertrekken? Ja geld, maar dat geld krijgt hij bij een andere (top)club vast ook. Heel bijzondere transfer...

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » wo jun 10, 2015 9:52 pm

3.5 miljoen salaris is overigens ook niet heel veel toch? Al denk ik niet dat wij dat hier met elkaar in een jaar verdienen..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48008
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » do jun 11, 2015 8:01 am

Onderschat ons niet. :smallgrin.gif:

Ze willen daar nu wel een goede selectie neerzetten. Ook lekker voor al die trainers die het geprobeerd hebben met de bagger van nu. Kondogbia zou de volgende zijn. Allemaal onder aanvoering van Mihajlovic, want dat wordt naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe trainer. Zit in de stal van Raiola en dus komt de naam van Zlatan ook weer om de hoek. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Italië

Bericht door beelzebub » do jun 11, 2015 9:04 am

Lionel schreef:3.5 miljoen salaris is overigens ook niet heel veel toch? Al denk ik niet dat wij dat hier met elkaar in een jaar verdienen..
Dat zeg je nu wel, maar met 35 leden zijn we er al. :ajaxsmiley.gif:

Ik ben benieuwd wat Milan gaat doen. Wist niet dat Belusconi z'n aandelenpakket had verkocht om het verdiende geld te investeren in spelers. Das weggooien van geld of ben ik nu gek?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41141
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Italië

Bericht door Marillion » do jun 11, 2015 10:07 am

Peter schreef:Snappen jullie dat nou? Milan heeft weliswaar een nieuwe geldschieter (Mr. Bee), maar waarom zou een Jackson Martinez nu naar Milan vertrekken? Ja geld, maar dat geld krijgt hij bij een andere (top)club vast ook. Heel bijzondere transfer...
Dat is toch als speler juist een prima moment om in te stappen? Milan is nog altijd een topclub en als er serieus geld in gaat staat er op korte termijn zomaar weer een topelftal.

Het is dan relatief makkelijker instappen dan wanneer je naar een club gaat waar al 5 tot 10 internationals iedere week op de bank of tribune zitten.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Italië

Bericht door beelzebub » do jun 11, 2015 10:27 am

Daar heb je wel een punt. Nou is Milan een gevallen topclub, maar wanneer gaat het weer eens gebeuren dat iemand een club echt groot maakt. Net zoals Maradona indertijd bij Napoli deed.

Kijken of Messi de ballen heeft om in te stappen bij Chievo Verona. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Rutger
Berichten: 215
Lid geworden op: wo nov 02, 2011 2:13 pm
Locatie: Assen

Re: Italië

Bericht door Rutger » do jun 11, 2015 10:55 am

Ik denk dat Milan als merk nog wel heel groot is. Dus zodra er sportief weer sucessen worden geboekt zal de kassa ook wel weer gaan rinkelen.

Gisteravond werd er aan allerlei kanten genoemd dat Zlatan terug naar AC Milan zou gaan. Hij zou voor 15 miljoen vertrekken.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48008
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » ma jun 15, 2015 12:48 pm

De architect van het nieuwe Roma stadion heeft weer wat plaatjes:

http://www.asroma.it/it/notizie/dan_mei ... ella_roma/

Roept u maar. Mooi? Wel een tikkie Amerikaans met een 'Roma Village' erbij.

Mr. Ajax
Berichten: 14571
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Italië

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 15, 2015 4:35 pm

Ik vind dat hypermoderne absoluut niet bij de club AS Roma passen. Jj wel?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33715
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Italië

Bericht door zeux » ma jun 15, 2015 6:06 pm

Peter schreef:De architect van het nieuwe Roma stadion heeft weer wat plaatjes:

http://www.asroma.it/it/notizie/dan_mei ... ella_roma/

Roept u maar. Mooi? Wel een tikkie Amerikaans met een 'Roma Village' erbij.
Buitengewoon slick ontwerp. Beetje deconstructivisme (Himmelb(l)au, Hadid), beetje hightech (Foster), beetje 'elegance' (Herzog & De Meuron). En dat met zo'n fijn Amerikaans glad exterieursausje afgewerkt. Een beetje spannend, maar ook conservatief genoeg om breed in de smaak te vallen.

Meis heeft vooral Amerikaanse stadions gebouwd tot nu toe.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23234
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » ma jun 15, 2015 6:55 pm

Tja, je kunt het een 'slick ontwerp' noemen, ik vraag me alleen af of je anno 2015 perse een architect moet zijn om zo'n ontwerp online te zetten. De plaatjes die op de site te vinden zijn, kan elke tiener met Photoshop in elkaar zetten.

Van de binnenkant lijkt het stadion op een stadion in een Playstation spelletje (past zoals zeux zegt niet bepaald bij Roma), aan de buitenkant lijkt het wel een beetje op het stadion in Kiev waarin we tegen Dnipro hebben gespeeld.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33715
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Italië

Bericht door zeux » ma jun 15, 2015 9:34 pm

Cruijff schreef:Tja, je kunt het een 'slick ontwerp' noemen, ik vraag me alleen af of je anno 2015 perse een architect moet zijn om zo'n ontwerp online te zetten. De plaatjes die op de site te vinden zijn, kan elke tiener met Photoshop in elkaar zetten.
In photoshop een leuk plaatje in elkaar frutselen is alleen wel wat anders dan het als een bouwbaar ontwerp tekenen. :smile-ajax.gif:
Ieder gebouw wordt tegenwoordig op de computer gedesigned (onder meer met behulp van 3D-modelling-programma's als CATIA, dat uit de luchtvaartindustrie komt).
Cruijff schreef:Van de binnenkant lijkt het stadion op een stadion in een Playstation spelletje (past zoals zeux zegt niet bepaald bij Roma)
Mr. Ajax zal het je niet in dank afnemen dat je hem met mij verwart. :smallgrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23234
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » ma jun 15, 2015 11:22 pm

Oops. :smallgrin.gif:

:smile-ajax.gif: Ik vind het in ieder geval nog niet echt op een stadion lijken. In 1993 waren ze met de Arena al een stuk verder dan met dit ding nu.

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » di jun 16, 2015 12:32 am

Geef mij maar dat stadion van Roma dan. Ik vind de Arena echt in alle opzichten afschuwelijk. Weet alleen niet wat ik lelijker vindt.. het stadion of het voetbal..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41141
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Italië

Bericht door Marillion » di jun 16, 2015 9:29 am

Laten we eerlijk zijn. Het is al snel beter dan de Arena.

Moest ik een stadion voor AS Roma ontwerpen zou ik proberen om een aantal zaken die typisch zijn voor Roma terug te laten komen in het stadion. Doe aan de buitenkant iets met die wolf bijvoorbeeld. Maar ze gaan er al snel op vooruit. Dat Olympisch stadion is weinig sfeervol en een stadion delen met je aartsrivaal is natuurlijk ook geen ideale situatie. Met de tribunes korter op het veld zal het leuker zijn om een wedstrijd te bezoeken. En misschien krijgen ze de derby dan weer eens een keer vol want ik begrijp dat dit normaal niet het geval is.

Een club als Juventus is er ook flink op vooruit gegaan. Zijn ze met een inhaalslag begonnen in Italië?
Nil volentibus arduum

Plaats reactie