Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » do sep 11, 2014 7:55 am

wimpey schreef:Ik snap niet dat ie Welbeck zo makkelijk heeft laten gaan. Potentieel een geweldige speler.
Zo zijn er heel veel van. Welbeck heeft het nooit echt waargemaakt. Maar goed, misschien is een verandering van club wel goed, heeft Sturridge ook geen windeieren gelegd.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do sep 11, 2014 8:19 am

Welbeck was wel al een paar stappen verder dan Sturridge. Nooit echt 100% vertrouwen gekregen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » do sep 11, 2014 8:44 am

Lionel schreef:Welbeck was wel al een paar stappen verder dan Sturridge. Nooit echt 100% vertrouwen gekregen.
Vertrouwen dwing je af. Sturridge vind ik beter op dit moment.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » do sep 11, 2014 9:28 am

Lionel schreef:Google op: Strootman breekt met zaakwaarnemer.
Die gast is bijna een jaar eruit en wilt na 1,5 jaar alweer weg...
Alles gebaseerd dus op een artikeltje in The Daily Mirror.
Ik geloof meteen dat ManU Strootman wil gaan halen (hadden ze vorig seizoen al moeten doen) en dat Strootman interesse heeft, dat stukje over zijn zaakwaarnemer neem ik echter met een korrel zout.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do sep 11, 2014 10:38 am

Raymon schreef: Welbeck heeft het nooit echt waargemaakt.
Hij is nog jong en het gaat om z'n potentieel. Hij is een topatleet, balvast, technisch prima onderlegd. Raar om hem te laten gaan dus. Lijkt me nou juist een speler waar Van Gaal veel uit had kunnen halen.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door gaizka » do sep 11, 2014 7:48 pm

wimpey schreef:
Raymon schreef: Welbeck heeft het nooit echt waargemaakt.
Hij is nog jong en het gaat om z'n potentieel. Hij is een topatleet, balvast, technisch prima onderlegd. Raar om hem te laten gaan dus. Lijkt me nou juist een speler waar Van Gaal veel uit had kunnen halen.
Zoals jij hem omschrijft heeft hij net zoveel talent als Kluivert, dat vind ik wel meevallen. Aardig speler, maar niet goed genoeg voor het niveau waar Man Utd en van Gaal naar streven. Hij heeft veel weg van Sturridge, die laatste heeft ze zich echter ontzettend goed ontwikkeld bij Liverpool, wat mij betreft 1 van de beste spitsen in de PL.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » vr sep 12, 2014 3:15 pm

Volgens Cruijff is het niet zo makkelijk om een winnend elftal te maken, voor geen enkele coach. Dus onze verwachting 'dat het in een paar weken moet gaan lopen' worden in ieder geval niet gedeeld door JC:

"Heeft Van Gaal een heel seizoen nodig om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen bij United? 'Nee, dat is te lang', antwoordt Cruijff. 'Maar dat betekent ook niet dat ze kampioen zullen worden. De kwaliteit van zijn spelers staat buiten kijf, maar van een dergelijke verzameling spelers een winnend elftal smeden is gewoon een heel moeilijk project.'"
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » vr sep 12, 2014 3:23 pm

Ter volledigheid:
Cruijff heeft ‘weinig chemie’ met Van Gaal: ‘Ik deel zijn visie niet’
Vrijdag, 12 september 2014 om 15:41
Manchester United heeft een dramatisch seizoen achter de rug en er werd circa 200 miljoen euro uitgegeven aan Ángel Di María, Radamel Falcao, Daley Blind, Marcos Rojo, Luke Shaw en Ander Herrera. Voetballegende Johan Cruijff verwacht desondanks dat manager Louis van Gaal het lastig gaat krijgen om het op de rit te krijgen.

“Het grote probleem wordt om al deze spelers op de juiste wijze te managen. Individueel zijn het allemaal geweldige spelers, maar ze moeten wel als een team opereren. Bij Barcelona zie ik hetzelfde, met Lionel Messi, Luis Suárez en Neymar”, laat Cruijff optekenen in The Guardian. “Het volgende probleem is dat alle spelers beroemd zijn. Ze verdienen veel geld met activiteiten op en naast het veld. Hoe maak je een team van zoveel ego's? Dat is bij Manchester United het belangrijkste doel.”
Cruijff geeft maar weer eens aan dat hij ‘weinig chemie’ heeft met Van Gaal. “Hij heeft een goede visie, maar ik deel die niet. Hij smeedt zijn tactieken op een militaristische manier. Ik ben iemand die wil dat individuen voor zichzelf denken en denk meer vanuit balbezit.” Cruijff verwacht dat niet dat Van Gaal een volledig seizoen nodig heeft om er een echte ploeg van te maken. “Maar dat wil niet zeggen dat ze kampioen worden. De kwaliteit van zijn spelers staat buiten kijf, maar van een dergelijke verzameling spelers een winnend elftal smeden is gewoon een heel moeilijk project.”

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » za sep 13, 2014 1:17 pm

Arsenal - City 0-1 na een half uur. Man City is volgens mij de te kloppen ploeg in de PL. Wat een klasse hebben die rondlopen zeg. En ze weten elkaar allemaal te vinden.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » za sep 13, 2014 2:21 pm

2-1 voor Arsenal nu. Een hele lekkere van Wilshere en de 2-1 door Alexis.

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » za sep 13, 2014 2:26 pm

2-2 door Demichelis. Ik vond die gast altijd zo ontzettend traag in z'n Bayern tijd. Knap hoe ie zich weet te handhaven in de PL.

Wat zien ze toch in die Nasri trouwens? Ik vind dat zo'n overschatte postbode.
En het lijkt me ook wel duidelijk waarom Özil bij RM wegmoest. Hij heeft klasse, maar laat het zo weinig zien.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jöhnk » za sep 13, 2014 2:39 pm

Heerlijke wedstrijd. Tactisch klopt het niet altijd, maar wel hoog tempo, veel kansen, technische hoogstandjes.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » zo sep 14, 2014 12:18 pm

Het goede nieuws voor Anita en De Jong is dat NUFC waarschijnlijk die Pardew gaat dumpen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo sep 14, 2014 1:44 pm

Le T. schreef:Het goede nieuws voor Anita en De Jong is dat NUFC waarschijnlijk die Pardew gaat dumpen.
Want die kan er niets van?

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » zo sep 14, 2014 2:18 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef:Het goede nieuws voor Anita en De Jong is dat NUFC waarschijnlijk die Pardew gaat dumpen.
Want die kan er niets van?
Niet zoveel nee. Hoewel ik niet de eerste ben om een trainer op andere eigenschappen te beoordelen dan vakinhoudelijke kwaliteiten, is het er ook nog eentje die zich niet weet te gedragen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo sep 14, 2014 3:54 pm

Van Gaal stuurt Spaanstalige spelers terug naar school

Louis van Gaal heeft zes spelers van Manchester United teruggestuurd naar de schoolbanken. De oefenmeester vindt dat de Spaanstalige voetballers de Engelse taal niet goed genoeg beheersen, weet Daily Mail.
Van Gaal is niet tevreden over de taalbeheersing van Ángel Di María, Marcos Rojo, Radamel Falcao, Ander Herrera, David de Gea en Antonio Valencia. Het is vooral opmerkelijk dat Valencia nog steeds niet zo goed Engels spreekt, aangezien hij al 8 jaar in Engeland woont. Maar ook keeper De Gea speelt al 4 jaar bij United.

De Nederlandse coach van The Red Devils heeft zijn spelers gesommeerd een paar lessen Engels te volgen zodat de communicatie op het trainingsveld beter verloopt. Nieuwkomers Di María en Rojo komen in de klas voor beginners. Falcao zit samen met Herrera en De Gea een niveau hoger. Valencia heeft gevraagd om privéles.
Kan me nog herinneren dat Persie iets met z'n auto had en dat hij iemand nodig had om een bobby te woord te staan...

Wat vindt de manager van Man U eigenlijk van het Engels van de manager van Man U? :hypocrite.gif:

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo sep 14, 2014 4:10 pm

Hét systeem is gesneuveld. Man U met 4 achterin. Blind en Herrera daarvoor.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » zo sep 14, 2014 4:32 pm

wimpey schreef:Hét systeem is gesneuveld. Man U met 4 achterin. Blind en Herrera daarvoor.
Het systeem is toch gewoon afhankelijk van je spelersmateriaal? Dat heeft VGaal altijd gezegd.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » zo sep 14, 2014 4:39 pm

2-0 inmiddels.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » zo sep 14, 2014 5:14 pm

Raymon schreef:
wimpey schreef:Hét systeem is gesneuveld. Man U met 4 achterin. Blind en Herrera daarvoor.
Het systeem is toch gewoon afhankelijk van je spelersmateriaal? Dat heeft VGaal altijd gezegd.
Laat hem toch zeuren nu het nog kan.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » zo sep 14, 2014 5:37 pm

Blind gaat voor het record breed spelen, is niet een zoon van Danny Blind maar van Jantje Peters. Verder bakt van Persie er weer niets van, is over met die gozer. Grote man is Di Maria, heerlijke voetballer.
YNWA

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo sep 14, 2014 5:38 pm

InnerHarbour schreef: Grote man is Di Maria, heerlijke voetballer.
Kost wat, maar dan heb je ook wat...

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo sep 14, 2014 5:46 pm

Le T. schreef:
Raymon schreef:
wimpey schreef:Hét systeem is gesneuveld. Man U met 4 achterin. Blind en Herrera daarvoor.
Het systeem is toch gewoon afhankelijk van je spelersmateriaal? Dat heeft VGaal altijd gezegd.
Laat hem toch zeuren nu het nog kan.
Als dit al gezeur is... :confused.gif:

Was de eerste keer dat het ergens op leek bij Man U dit seizoen. Di Maria brengt er Schwung, verrassing, tempo en klasse in. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33770
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » zo sep 14, 2014 5:56 pm

Mooi resultaat van Louis. :biggthumpup.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » zo sep 14, 2014 5:57 pm

Angel di Maria!

Blind speelde een prima pot.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie