Haha dat laatste dus.Jöhnk schreef:Ze gaan Casillas heus niet verkopen omdat die passant zijn showtje opvoert. Casillas blijft en Mourinho vertrekt.
Edit: ze gaan ze Mourinho wisselen tegen Benitez?
Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
IK GELOOF!!!!!!
Zou wel een flinke stap vooruit voor Chelsea en flinke stap achteruit voor Real zijn.
Real heeft behoefte aan een Rijkaard, Del Bosque, Hiddink. Een gentleman.
IK GELOOF!!!!!!
Wat een niveau van Barcelona. 3-0 na 26 minuten.
Iker Casillas (Real Madrid)
Dani Alves (Barcelona), Marcelo (Real Madrid), Gerard Piqué (Barcelona), Sergio Ramos (Real Madrid)
Xabi Alonso (Real Madrid), Xavi (Barcelona), Andrés Iniesta (Barcelona)
Lionel Messi (Barcelona), Radamel Falcao (Atlético Madrid) en Cristiano Ronaldo (Real Madrid)
Team van het jaar 2012.
Dani Alves (Barcelona), Marcelo (Real Madrid), Gerard Piqué (Barcelona), Sergio Ramos (Real Madrid)
Xabi Alonso (Real Madrid), Xavi (Barcelona), Andrés Iniesta (Barcelona)
Lionel Messi (Barcelona), Radamel Falcao (Atlético Madrid) en Cristiano Ronaldo (Real Madrid)
Team van het jaar 2012.
IK GELOOF!!!!!!
Een grap. Piqué? Marcelo? Alves!? Waar zijn Lahm en Hummels, bijvoorbeeld?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Die keeper is niet eens basisspeler bij zijn club!
Maar is dit een elftal voor de spaanse competitie of is het bedoeld voor heel Europa?

Maar is dit een elftal voor de spaanse competitie of is het bedoeld voor heel Europa?
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Voor heel Europa, uitgeroepen namens de FIFA.
Wat een lachertje zeg.
Wat een lachertje zeg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Hummels had ik voor Alves gezet. Linksback Alba/Lahm.Bertje schreef:Een grap. Piqué? Marcelo? Alves!? Waar zijn Lahm en Hummels, bijvoorbeeld?
IK GELOOF!!!!!!
Marcelo was het afgelopen jaar sterk. Dani Alves al jaren. Piqué hoort er op basis van het afgelopen jaar zeker niet in thuis. Eerder Hummels of Kompany.Bertje schreef:Een grap. Piqué? Marcelo? Alves!? Waar zijn Lahm en Hummels, bijvoorbeeld?
Laatst gewijzigd door Frisse op ma jan 07, 2013 5:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcelo was het eerste half jaar van 2012 inderdaad sterk. Het tweede vind ik wat minder.
Hummels vond ik wel echt heel goed. Lahm toch wat minder i.v.m. Hummels.
Hummels vond ik wel echt heel goed. Lahm toch wat minder i.v.m. Hummels.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Dani Alves heeft alles behalve een onomstreden jaar achter de rug. Wat hij daarvoor heeft gepresteerd doet er natuurlijk niet toe. En Marcelo is ongeveer de helft van het jaar geblesseerd geweest.
Het gaat over 2012 hè. Niet 2011-2012.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Heeft wel een geinige voorhoede, dat team van het jaar.
Je hebt gelijk, Bertje. Lahm zou Alves kunnen vervangen.
Hele achterhoede (op Ramos na misschien), Xabi en Xavi hebben toch niets in het elftal van 2012 te zoeken?! 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Hummels werd te kijk gezet door Balotelli, dus wellicht dat ze daar wat strenger voor zijn. Blijft staan dat Kompany een meer dan prima jaar heeft. Ach, ik kan er zo vijf opnoemen die het beter deden dan Alves, Pique en Marcelo over 2012.Bertje schreef:Dani Alves heeft alles behalve een onomstreden jaar achter de rug. Wat hij daarvoor heeft gepresteerd doet er natuurlijk niet toe. En Marcelo is ongeveer de helft van het jaar geblesseerd geweest.
En zelfs hier geen Pirlo haha.

Xabi is kampioen geworden met Madrid en met Spanje. Logisch dat hij de voorkeur krijgt boven Pirlo.
Alves en Marcelo slaan nergens op.
Alves en Marcelo slaan nergens op.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
Victor Valdes wil niet verlengen bij Barcelona. Zal wel om geld gaan, maar beter zal hij het elders niet krijgen als de minst getalenteerde speler van de 11.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Die hebben Neuer. En die is effe wat beter dan die Valdes.Rishi schreef:Die is niet goed in zijn hoofd. Wilt cashen. Misschien wel Bayern?
Vind ik wel meevallen. Die gast maakt genoeg blunders. Daar heeft Valdes toch minder last van. Voetballend is hij ook beter.
IK GELOOF!!!!!!
Misschien kan hij dat strontvervelende getik ook niet meer aanzien.
Wollt ihr den totalen Mensch?