Italië
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Italië
Haha ik was even koffiedrinken en zie net de 1-2 binnenvallen. 

- peter
http://www.bresciacalcio.it/component/c ... re/66.htmlYopi schreef:Hoe gaat het eigenlijk met onze vriend Bouy?
Verhuurd.
Schmuck. Had bij Ajax zeker kansen gekregen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- peter
Ik vind dat altijd wel bijzonder, hoor. Die gozer speelt nu in de basis bij Brescia en speelt daar in de subtop van de Serie B. Met een beetje geluk halen ze de play-offs voor promotie. Echter, bij Ajax was hij boos omdat hij geen kans kreeg. Bouy had het waarschijnlijk helemaal top gevonden als ze hem hadden verhuurd aan Almere. Jaja.
Wat voor indruk maakt hij daar?
Het Alles komt nu op de volgende stap aan. Terug naar Juventus of spelen op een lager niveau, dat is nogal een verschil. En inderdaad, Almere is ook niet alles.
Het Alles komt nu op de volgende stap aan. Terug naar Juventus of spelen op een lager niveau, dat is nogal een verschil. En inderdaad, Almere is ook niet alles.
Het stinkt aan alle kanten!
Over een uur begint Napoli - AS Roma. Daar ga ik wel even voor zitten.
Ik ben wel benieuwd of hij het via deze tussenstap kan maken. Ik vond destijds bij Ajax dat ze hem wel wat eerder hadden mogen doorschuiven. Ik heb wedstrijden van de A1 gezien waar hij gewoon niets meer aan had. Voor dat niveau was hij wat mij betreft te goed. Ik denk dat hij bij Ajax zeker al speelminuten had kunnen maken al was hij nog geen basisspeler geweest.
Leuk je weer hier te zien trouwens Joey!
Leuk je weer hier te zien trouwens Joey!
Nil volentibus arduum
Wesley Sneijder, 28, Galatasaray?
http://www.galatasaray.org/en/kulup/haber/1941.php
Toch wel behoorlijk treurig...

http://www.galatasaray.org/en/kulup/haber/1941.php
Toch wel behoorlijk treurig...
Het is op zichzelf natuurlijk een grote club. Maar eerlijk is eerlijk, als dit inderdaad door gaat is dat toch niet wat Sneijder als eerste optie bedacht zal hebben. Ik ben benieuwd wat hij doet. Hij zal toch onderhand weer wekelijks moeten gaan spelen.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Pffffff, als je 29 jaar bent en je gaat van Inter naar de Turkse competitie heb je het opgegeven als topspeler.
YNWA
- Jinne
- Site Admin
Stekelenburg zal de Serie A waarschijnlijk ook wel weer verlaten. Gister een lang gesprek met Roma over zijn rol als reserve.
Kan alleen geen andere club als alternatief voor hem verzinnen dan Jol's Fulham.
Kan alleen geen andere club als alternatief voor hem verzinnen dan Jol's Fulham.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Sneyder gaat gewoon naar een topclub. En niet naar Gala (mooie club trouwens). Let maar op.Rishi schreef:Zonde hoor.
Ik zou hem persoonlijk graag bij Schalke zien. Daar zou hij m.i. prima passen.
-
Winnen hun CL-poule, 2 jaar terug halve finale CL en doen jaarlijks mee om de bovenste plekken in Duitsland.
- InnerHarbour
- peter
Komen ze nooit uit. Gala kan 'm echt niet betalen.
Nou, daar zou ik niet zo zeker van zijn. Volgens mij hebben die clubs geld zat. Zeker als er een grote naam gehaald zou kunnen worden.
Maar dit zal niet de voorkeur van Sneijder hebben. Die wil ongetwijfeld naar een grote competitie.
Maar dit zal niet de voorkeur van Sneijder hebben. Die wil ongetwijfeld naar een grote competitie.
Nil volentibus arduum
Sneijder heeft toch nee gezegd tegen Galatasaray?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Sneijder heeft al een tijd niets laten zien. De allergrootste clubs staan echt niet voor hem in de rij.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179853
Gaat tekenen voor twee jaar.
Diep en diep triest dit.
Gelijk maar zijn band afnemen.
Gaat tekenen voor twee jaar.
Diep en diep triest dit.
Gelijk maar zijn band afnemen.
IK GELOOF!!!!!!
Inderdaad heel triest. De beste voetballer van Nederland die in Turkije gaat voetballen. Doodzonde.