Italië
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Italië
Wat een speler is die Seedorf toch. Geniaal hoe hij betrokken is bij die goal.
Ha Lucas kijkt mee. Valt het mee?
Seedorf is mijn MOTM. Wat een held.
Urby voor 7 minuten.
Ha Lucas kijkt mee. Valt het mee?

Seedorf is mijn MOTM. Wat een held.
Urby voor 7 minuten.
Hoppa! AC Milan op weg naar eindelijk weer eens een landstitel.
Cassano zoals we hem kennen.
Cassano zoals we hem kennen.

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Het was best leuk Peter. Maar oha ben ik niet wild van Italiaans voetbal
I think I lost my fucking headache
Cavani met een hattrick en Napoli wint 4-3.
Lekker potje. Maar Roma had zeker wel 1 van de kansen mogen benutten.
Als Menez toch eens wat meer overzicht had..
Als Menez toch eens wat meer overzicht had..
Ik vond het een wedstrijd van een treurig niveau. Vooral de eerste helft was heel slecht.
- peter
Gaat Juventus overigens de portefeuille trekken voor Matri? Doet het volgens mij naar behoren, maar de vraag is of hij al die miljoenen waard is.
Ik ook, inderdaad vooral de eerste helft. Had meer het idee van 'we peren die bal blind naar voren en kijken wel of iemand er iets mee kan', dan dat er daadwerkelijk een idee achter het spel zat. Bij beide partijen overigens.Jabu schreef:Ik vond het een wedstrijd van een treurig niveau. Vooral de eerste helft was heel slecht.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- peter
Laatste dag voor Delneri? We naderen de rust en het staat 0-1 voor Genoa.
Gisteren een verdomd knappe overwinning van Roma in Udine. Totti was tweemaal trefzeker.
Gisteren een verdomd knappe overwinning van Roma in Udine. Totti was tweemaal trefzeker.
Moet wel gezegd dat Udinese Inler en Sanchez mistte. En Di Natale liep half geblesseerd rond, maar die maakte wel knap de gelijkmaker vlak voor tijd. Mooie Panenka overigens van Totti.
Juventus wint met 3-2 van Genoa. Winnende goal van Luca Toni.
De strijd om de 4e plaats ligt behoorlijk open.

Juventus wint met 3-2 van Genoa. Winnende goal van Luca Toni.
De strijd om de 4e plaats ligt behoorlijk open.
Urby maakt de 2-2 voor Milan in de halve finale van de beker tegen Palermo. Kwartier voor tijd.
- peter
Rust bij Roma-Milan. Leuk duel en ook een leuk duel tussen Totti en van Bommel. Van Bommel geniepig zoals we hem kennen, maar Totti is daar duidelijk niet van gediend haha.
Hele smerige overtreding weer van van Bommel, voor hetzelfde geld scheurt Totti z'n achillespees af.
De beste kansen zijn trouwens wel voor Roma.
De beste kansen zijn trouwens wel voor Roma.
- peter
Prompt schiet Robinho op de paal, maar je hebt gelijk.
Milan is de tweede helft beter. Je snapt alleen niet dat ze zo'n Robinho opstellen ten faveure van Pato. Pato had dit allang beslist.
Milan is de tweede helft beter. Je snapt alleen niet dat ze zo'n Robinho opstellen ten faveure van Pato. Pato had dit allang beslist.
- peter
Milan wint de SCUDETTO.
Voor het eerst in 7 jaar. Hopelijk een omen.
Ook goed voor Ajax trouwens:
Ajax krijgt flink bedrag na titel AC Milan
Het kampioenschap van AC Milan komt ook Ajax flink ten goede. De Amsterdammers kunnen een bedrag van 750.000 euro verwachten van de Milanezen. Dit bedrag stond in het contract van Urby Emanuelson en zou overgemaakt worden bij het binnenhalen van de Italiaanse titel.
Emanuelson was niet opgenomen in de selectie bij de kampioenswedstrijd tegen AS Roma (0-0), maar dit heeft geen gevolgen voor de contractuele afspraken. In de winterstop verkaste de 24-jarige middenvelder, die bij Ajax een aflopend contract had, naar Milaan tegen een vergoeding van 1,7 miljoen euro. Hier komt nu de 7,5 ton bovenop.
De veertienvoudig international heeft bij de kersverse Italiaans kampioen nog geen potten kunnen breken. Hij kwam slechts zeven competitieduels in actie, waarvan zes als invaller. In de Champions League mocht de linkspoot dit seizoen niet meedoen namens de Rossoneri, omdat hij al Europese minuten gemaakt heeft in dienst van Ajax.
Ook goed voor Ajax trouwens:
Ajax krijgt flink bedrag na titel AC Milan
Het kampioenschap van AC Milan komt ook Ajax flink ten goede. De Amsterdammers kunnen een bedrag van 750.000 euro verwachten van de Milanezen. Dit bedrag stond in het contract van Urby Emanuelson en zou overgemaakt worden bij het binnenhalen van de Italiaanse titel.
Emanuelson was niet opgenomen in de selectie bij de kampioenswedstrijd tegen AS Roma (0-0), maar dit heeft geen gevolgen voor de contractuele afspraken. In de winterstop verkaste de 24-jarige middenvelder, die bij Ajax een aflopend contract had, naar Milaan tegen een vergoeding van 1,7 miljoen euro. Hier komt nu de 7,5 ton bovenop.
De veertienvoudig international heeft bij de kersverse Italiaans kampioen nog geen potten kunnen breken. Hij kwam slechts zeven competitieduels in actie, waarvan zes als invaller. In de Champions League mocht de linkspoot dit seizoen niet meedoen namens de Rossoneri, omdat hij al Europese minuten gemaakt heeft in dienst van Ajax.
- InnerHarbour
- peter
Een omen? Wimpey is voor Milan?
Thiago Silva wordt geroemd als de belangrijkste post en als de grote vormgever van dit Milan. De Gazzetta is uiterst lovend over die jongen en bestempelt hem als absolute wereldtop. Terecht in mijn ogen.
Thiago Silva wordt geroemd als de belangrijkste post en als de grote vormgever van dit Milan. De Gazzetta is uiterst lovend over die jongen en bestempelt hem als absolute wereldtop. Terecht in mijn ogen.
Prachtig! AC Milan is voor mij by far de mooiste club uit Italie.
Nee, wimpey is voor een club die ook al 7 jaar geen kampioen is geweest.Peter schreef:Een omen? Wimpey is voor Milan?

De Serie A is niet voor niets wat afgehaakt. Vorig seizoen deed Inter aan window dressing, maar dat kon voor een groot deel op het konto van Mourinho worden geschreven.
Dat gezegd hebbende, Van Bommel is een uitstekende zet geweest. Ieder team waarin hij opduikt presteert beter met dan zonder hem. Dan heb je wel wat in je mars dus.