Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Giacomo Puccini » za okt 09, 2010 12:27 pm

De Jong is duidelijk te ver gegaan en is terecht buiten de selectie gezet. Van Bommel vind ik echter nog een stuk verder gaan, omdat hij minstens zo hard en gemeen speelt, maar daarbij ook nog eens niks kan incasseren. In tegendeel, hij doet er alles aan om zijn tegenstander kaarten aan te naaien, een zeer oncollegiale vent. Een aanvoerder onwaardig, viespeuk. Uitdelen mag van mij best, op en soms over het randje spelen ook, maar wees dan ook een vent als je met dezelfde middelen aangepakt wordt. Dat toneelspel laat Nigel de Jong tenminste achterwege, dat siert hem.
Ajax!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » za okt 09, 2010 7:04 pm

Baseman schreef: Van Bommel weet heel goed wat hij doet,
Ik denk dat hij idd heel bewust probeerde om Iniesta en Caceres flink te blesseren. Bepaald geen compliment waard.

Van Bommel is qua uitvoering geen haar beter dan de Jong. Het gemaai van beide spelers heeft niets met voetbal te maken. Het is lompheid en cynisme op en top. En kwaliteitsgebrek uiteraard.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » wo okt 13, 2010 6:10 am

Als je Van Bommel en benenbreker De Jong in dezelfde categorie van hard spel schaart, dan is er toch echt iets mis met je ogen...

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » wo okt 13, 2010 8:12 am

Baseman schreef:Als je Van Bommel en benenbreker De Jong in dezelfde categorie van hard spel schaart, dan is er toch echt iets mis met je ogen...
Inderdaad. De Jong doet het recht in je gezicht, Van Bommel doet het geniepig in je rug. Van Bommel is een kwal van een voetballer. Altijd even natrappen, altijd eventjes doorhalen in een duel en als meneer zelf wordt aangetikt gaat hij als een verbeterde Lucio naar de grond. Ontzettend irritant.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » wo okt 13, 2010 9:29 am

Klopt, maar hij breekt geen ledematen bij tegenstanders...

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Hoeladans » wo okt 13, 2010 9:52 am

Van Bommel is veel smeriger dan de Jong.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33920
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » wo okt 13, 2010 9:55 am

Tjonge jonge, wat een discussie hier. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do okt 14, 2010 2:55 pm

Baseman schreef:Als je Van Bommel en benenbreker De Jong in dezelfde categorie van hard spel schaart, dan is er toch echt iets mis met je ogen...
Kijk nou eens naar die overtredingen, Baseman. Vergeet even dat Van Bommel ze maakte. Waardeer puur de overtredingen op zich. Wat is dan je mening als voetballiefhebber?

Vermoeiend dat we er bij jou altijd rekening mee moeten houden dat er een verschil bestaat tussen een handling uitgevoerd door een (ex) PSV'er dan wel door een niet (ex) PSV'er. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Daily Blind » do okt 14, 2010 3:01 pm

Baseman schreef:Klopt, maar hij breekt geen ledematen bij tegenstanders...
Bewust iemand tegen het hoofd schoppen of op iemands ribbenkast gaan staan kan net zulke zware blessures opleveren dan een gebroken been bij de tackle van de Jong. Waarschijnlijk nog wel met een veel ernstiger gevolg.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33920
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » do okt 14, 2010 3:13 pm

wimpey schreef:
Baseman schreef:Als je Van Bommel en benenbreker De Jong in dezelfde categorie van hard spel schaart, dan is er toch echt iets mis met je ogen...
Kijk nou eens naar die overtredingen, Baseman. Vergeet even dat Van Bommel ze maakte. Waardeer puur de overtredingen op zich. Wat is dan je mening als voetballiefhebber?

Vermoeiend dat we er bij jou altijd rekening mee moeten houden dat er een verschil bestaat tussen een handling uitgevoerd door een (ex) PSV'er dan wel door een niet (ex) PSV'er. :excited.gif:
Och, hij is niet de enige die dat soort onderscheiden maakt. :666.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » do okt 14, 2010 8:17 pm

Londense club legt 11-jarig talent vast
Chelsea haalt 'wonderkind'
LONDEN - Chelsea heeft donderdag het 11-jarige voetbaltalent Michael Gyasi gecontracteerd. Dat maakte de Engelse grootmacht bekend. Het 'wonderkind' komt uit de jeugdopleiding van Northampton Town dat in de derde divisie in Engeland voetbalt.


Gyasi was drie jaar actief in de jeugd van Northampton. „Uiteraard willen we onze talenten behouden. Maar als een club als Chelsea ineens op de stoep staat, kun je dat, ook in het belang van de jongen, niet weigeren”, aldus Trevor Gould van Northampton.

De transfersom is niet openbaar gemaakt. Wel is bekend dat, vanwege de vele clausules in het contract, Northampton nog flink wat extra geld voor het talent zal ontvangen.
Hardstikke gek zijn ze aan het worden ...

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » vr okt 15, 2010 6:35 am

Triest ja, gewoon kinderhandel.
wimpey schreef:Kijk nou eens naar die overtredingen, Baseman. Vergeet even dat Van Bommel ze maakte. Waardeer puur de overtredingen op zich. Wat is dan je mening als voetballiefhebber?
Ik zeg nergens dat Van Bommel keihard kan zijn en ook nergens dat Van Bommel nooit over de grens gaat.
Maar waar De Jong al bij meerdere tegenstanders ledematen heeft gebroken is dit bij Van Bommel nooit het geval, hij weet veel beter wat hij doet dan De Jong.

De pure voetballiefhebbers zullen het niet met me eens zijn, maar ik vind een 'type' Van Bommel erg belangrijk in het veld. Ik ben zelf ook iemand die niet wil winnen, maar die moet winnen. Ik kan al irritant gedrag vertonen bij een bordspelletje, laat staan tijdens een voetbalwedstrijd. Nu is dat minder geworden (hoort bij de leeftijd :wink.gif: ), maar daarom heb ik waardering voor oa Van Bommel. Hij doet al het mogelijke om de wedstrijd te winnen, waarbij de scheidsrechter de grenzen moet bewaken. Dit houdt in dat de grenzen wel eens overschreden worden, hierin is Van Bommel niet de enige.

Iniesta trapte na in de WK finale, mede (of voornamelijk?) door het gedrag van Van Bommel. Dat zijn dingen die hij uitlokt en die een wedstrijd kunnen beslissen.

PS: Dat Van Bommel een ex-PSV'er is zal mij een zorg zijn wat betreft zijn gedrag.
Zo heb ik ook veel waardering voor de instelling van Suarez, iemand die ook ten koste van alles wil winnen.

PPS: Dat ik niet volledig objectief ben is waar, maar welke supporter van een club is dat wel?

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » vr okt 15, 2010 7:04 am

Hier een mooi voorbeeld van Van Bommel, staat toevallig in het AD van vandaag:
http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/arti ... mmel.dhtml

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door joey » vr okt 15, 2010 8:15 am

Baseman schreef:Iniesta trapte na in de WK finale, mede (of voornamelijk?) door het gedrag van Van Bommel. Dat zijn dingen die hij uitlokt en die een wedstrijd kunnen beslissen.
Ja, fantastisch. Een geweldige voetballer als Iniesta zo het bloed onder de nagels uithalen dat hij dingen gaat doen die niet bij hem passen. :excited.gif:

Ik walg van het gedrag van Van Bommel. Bah. En voor alle duidelijkheid: ook Suarez gaat wat mij betreft vaak te ver.
Het stinkt aan alle kanten!

T82
Berichten: 1780
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Engeland en Schotland

Bericht door T82 » vr okt 15, 2010 11:53 am

Baseman schreef:Hier een mooi voorbeeld van Van Bommel, staat toevallig in het AD van vandaag:
http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/arti ... mmel.dhtml
Waarom laat hij zich niet vallen? Dan had Zlatan misschien nog een kaart gekregen. Was echt iets voor hem geweest.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » vr okt 15, 2010 12:54 pm

Tja, ik ben w.b. van Bommel zijn gedrag ook niet kapot van.Maar het verschil met de Jong is dat van Bommel de grenzen opzoekt en soms er over heen gaat, terwijl de Jong er gewoon overheen gaat.En dan niet eens met wat geduikel of een ellenboogje waar je over kan twisten.Nee, de Jong schopt bewust spelers gewoon dik het ziekenhuis in .. maarja, tis een ex-AJACIED hé ...

T82
Berichten: 1780
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Engeland en Schotland

Bericht door T82 » vr okt 15, 2010 2:15 pm

De Jong zal ik nooit in bescherming nemen. Is een vervelend ventje geworden. Maakt me niks uit waar hij vandaan komt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » za okt 16, 2010 1:35 pm

Lachen om vermeende horror-tackle
Weer ophef rond De Jong

Nog geen twee weken nadat Nigel de Jong in het competitieduel tegen Newcastle United zijn tegenstander Hatem Ben Arfa een dubbele beenbreuk bezorgde, dreven de spelers van Manchester City en De Jong zelf de spot met de horrortackle van de middenvelder van Manchester City.

Tijdens een trainingspartijtje afgelopen vrijdag ging De Jong het duel aan met Kolo Toure die daardoor op de grond viel en net deed alsof hij geblesseerd was en veel pijn had. Dit tot hilariteit van De Jong en zijn medespelers. De Nederlander kreeg ook nog eens zogenaamd een kaart onder zijn neus geduwd van iemand van de technische staf.

In The Sun probeerde een woordvoerder van Manchester City de gebeurtenis te bagatelliseren. "Het ging om een trainingspartijtje en Nigel de Jong heeft niet de bedoeling gehad het incident met Hatem Ben Arfa na te bootsen."

De Jong werd na de zware tackle op Ben Arfa uit de selectie van het Nederlands elftal gezet. Ben Arfa zal maanden moeten revalideren

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » za okt 16, 2010 5:39 pm


joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door joey » za okt 16, 2010 11:36 pm

Niets voor hem.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33920
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » zo okt 17, 2010 9:02 am

Iedereen wordt ouder, joey. Zelfs Edwin. :aai.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13812
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » zo okt 17, 2010 2:48 pm

Hogdson ligt er morgen uit bij Liverpool.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo okt 17, 2010 7:21 pm

Jinne schreef:Hogdson ligt er morgen uit bij Liverpool.
Vanmiddag zitten kijken. Zijn spelers toonden 0 instelling en stonden stuk voor stuk stil bij balbezit.

De slechtste was Lucas. Een papkind dat speelt in het tempo van een bejaarde. Liverpool was echt heel erg slecht. Nog slechter dan Everton. :excited.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door FlaFlu » ma okt 18, 2010 11:42 am

Speciaal voor Wimpey: Tevez heeft in de laatste 31 Premier League wedstrijden 28 keer gescoord. :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma okt 18, 2010 11:58 am

:smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie