Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Leidt BvM Nederland naar het WK?

Ja!
23
64%
Nee!
13
36%
 
Totaal aantal stemmen: 36

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Bert » ma dec 14, 2009 2:27 pm

Uh, Van Markwijk heeft Van Persie bij Feyenoord hoogstpersoonlijk weggejaagd. Lijkt me niet dat die twee twee handen op één buik zijn.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Beloki » ma dec 14, 2009 2:30 pm

Bertje schreef:Uh, Van Markwijk heeft Van Persie bij Feyenoord hoogstpersoonlijk weggejaagd. Lijkt me niet dat die twee twee handen op één buik zijn.
GP zegt dat Borst en Persie twee handen op een buik zijn.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Bert » ma dec 14, 2009 2:31 pm

Te vlot gelezen, excuus.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door LucaS » ma dec 14, 2009 2:33 pm

Niet te vlot, maar gewoon niet goed!
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Bert » ma dec 14, 2009 2:41 pm

Volgens mij sluit het ene het andere niet uit. Sterker nog: ik insinueer nadrukkelijk dat er een verband zou zijn.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Giacomo Puccini » ma dec 14, 2009 2:42 pm

Excuus aanvaard :ajaxsmiley.gif:
Ajax!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Bert » ma dec 14, 2009 2:49 pm

Gelukkig!

:headbang.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door LucaS » ma dec 14, 2009 2:57 pm

Bertje schreef:Volgens mij sluit het ene het andere niet uit. Sterker nog: ik insinueer nadrukkelijk dat er een verband zou zijn.
Een ingewikkelde manier van zeggen dat je het verkeerd hebt gelezen. Het kernpunt is dat je niet goed hebt gelezen, het doet in dit verband niet ter zake of het snel niet goed, of juist langzaam niet goed was.
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Bert » ma dec 14, 2009 3:06 pm

Als het te ingewikkeld voor je was, dan is het mogelijk je schriftelijk aan te melden voor het ik vind Bertjes posts te ingewikkeld en ik wil in het vervolg graag van iedere post per PM een heldere uitleg-programma. De kosten hiervoor bedragen één kampioenschap per twee jaar en eens in de drie jaar een nationale beker.

Ben je hiervoor niet aangemeld, dan aanvaard ik geen aansprakelijkheid voor eventuele onduidelijkheid van mijn postings.

Voor de goede orde: een dergelijk programma bestaat niet voor Vedette-10's postings.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Lionel » ma dec 14, 2009 4:51 pm

Giacomo Puccini schreef:Het was een heerlijke uitzending met prachtige inhoudelijke discussie tussen Co Adriaanse en Bert van Marwijk, die zich totaal niets aantrokken van Jack van Gelder die tevergeefs zijn best deed om het begrijpelijk te houden voor de 'normale kijker'.

Maar hoogtepunt was toch wel een langdurige woordenwisseling tussen Hugo Borst en Bert van Marwijk die elkaar voor jokkebrok en "jij bent heel slecht geïnformeerd" uitmaakten. Daarbij liet Borst zich veel meer kennen dan Van Marwijk, die Borst zichtbaar zat op te jennen en op te naaien. "Ik zie dat je lippen trillen". En toen Borst zich emotioneel versprak in een spreekwoord, herhaalde Van Marwijk dat nog even fijntjes. En de hele tijd dat "jongen", haha schitterend. "Jij moet écht op je woorden gaan letten nu".

Van Marwijk is in mijn achting gestegen! Ik vond hem altijd een beetje een grijze muis, maar hij is een slimme, genuanceerde manager met kennis van zaken, die een felle discussie bovendien niet schuwt en zich niet laat piepelen door een emotionele Borst.

Is die Borst trouwens niet twee handen op één buik met Van Persie? Geeft toch een naar tintje aan zijn hetze tegen Wesley Sneijder, die natuurlijk niet de ideale schoonzoon is maar als Van Marwijk zegt dat hij bij Oranje nooit over de schreef is gegaan dan geloof ik dat totdat het tegendeel bewezen is.
Haha het was echt genieten inderdaad! Bertje heeft het netjes afgehandeld want er is natuurlijk niemand die Hugo gelooft..
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Jöhnk » ma dec 14, 2009 5:11 pm

Rishi schreef:Bert reageerde echt fantastisch op die onzin van Hugo Borst! Wat een lamlul joh die vent.
Dat kun je wel zeggen. Borst houdt ook helemaal niet van voetbal. Hij houdt van roddelen. Als hem naar zijn moment van de week gevraagd wordt, komt hij ook negen van de tien keer met een elleboog, een ruzie bij een persconferentie of een shot van Jules Deelder in de tribune bij Sparta. Mooie doelpunten, acties en dergelijke interesseren hem niet.
Afvoeren die vent.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door FlaFlu » ma dec 14, 2009 5:45 pm

Beelden voor de liefhebbers:

http://www.youtube.com/watch?v=reYkwb5woF8

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Jöhnk » ma dec 14, 2009 6:10 pm

Bertje is in deze discussie ook echt triest, hoor. Hij zegt werkelijk niets zinnigs.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Giacomo Puccini » ma dec 14, 2009 6:20 pm

Ik geef het je te doen als zo'n gefrustreerde Hugo Borst je voor leugenaar zit uit te maken. Eerder in het programma heeft Van Marwijk wel degelijk heel zinnige dingen gezegd. Hij zegt altijd wel zinnige dingen, op het saaie af.
Ajax!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door peter » ma dec 14, 2009 8:58 pm

Leuk toneelstukje. Gaat namelijk helemaal nergens over. Borst is slecht dan wel goed geïnformeerd over een voorvalletje bij het Ned. Elftal. Lekker boeiend.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door brigade zuid » ma dec 14, 2009 10:02 pm

Sneijder is een wandelende tijdbom.. ik zou hem niet meenemen.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Vedette-10- » ma dec 14, 2009 10:09 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 9:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door wimpey » di dec 15, 2009 9:30 am

brigade zuid schreef:Sneijder is een wandelende tijdbom.. ik zou hem niet meenemen.
Sneyder is vooral een fantastische voetballer. Aan de trainer de taak hem in het gareel te houden. Net zoals ie tikkende tijdbom schoonzoon in het gelid zal moeten houden.

Wat een cabaret van die Borst. Hij sloeg helemaal door. Over tijdbommen gesproken... daar halen Sneyder en Van Bommel het bij lange na niet bij. :smallgrin.gif:

Borst houdt helemaal niet van voetbal. Hij snapt er niets van en beperkt zich daarom tot het zeuren over mensen in de voetballerij.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Lionel » di dec 15, 2009 9:45 am

Sneijder is inderdaad een fantastische voetballer. Die gast moet gewoon op 10. Heel simpel.

@ Johnk: Ik vond dat Bert van Marwijk wel degelijk zinnige dingen te melden had. In de discussie met Hugo Borst niet maar met zo iemand valt ook niet te praten. Had graag een dag naar Bert en Co willen luisteren. Was twee minuten genieten :biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

T82
Berichten: 1771
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door T82 » di dec 15, 2009 10:04 am

Giacomo Puccini schreef:Van Marwijk is in mijn achting gestegen! Ik vond hem altijd een beetje een grijze muis, maar hij is een slimme, genuanceerde manager met kennis van zaken, die een felle discussie bovendien niet schuwt en zich niet laat piepelen door een emotionele Borst.
Inderdaad, ik dacht hetzelfde. Ik ben totaal geen fan van Van Marwijk en kan Hugo Borst regelmatig wel waarderen, maar onze bondscoach verdiende zondagavond een handvol plusjes. Het herhalen van de verkeerde uitdrukking was hilarisch!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » wo dec 16, 2009 1:09 pm

Rishi schreef:Haha het was echt genieten inderdaad! Bertje heeft het netjes afgehandeld want er is natuurlijk niemand die Hugo gelooft..
Nou ik zie die enge sleutelhanger er echt wel voor aan.
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Jöhnk » wo dec 16, 2009 1:27 pm

Rishi schreef:@ Johnk: Ik vond dat Bert van Marwijk wel degelijk zinnige dingen te melden had.
Vond ik eerlijk gezegd wel meevallen. Maar ik heb dan ook de tv uitgezet toen hij zei dat Hofland van nature een topverdediger is.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Lionel » wo dec 16, 2009 1:52 pm

Dat was inderdaad zonde. Maar over zijn tijd bij Feyenoord zal je hem niet negatief horen..
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door wimpey » wo dec 16, 2009 4:09 pm

Rishi schreef:Dat was inderdaad zonde. Maar over zijn tijd bij Feyenoord zal je hem niet negatief horen..
Iemand die 6e wordt met die club en er miljoenen doorheen jaagt aan belegen spelers heeft dan ook geen recht van spreken. De kakkies plukken nog jaren de wrange vruchten van het wanbeleid van Bosz en BvM.

Ik denk dat iedereen kan constateren dan BvM er zowel bij de kakkies als bij de Duitse kakkies een complete klerezooi van heeft gemaakt.

Dat zo'n poffertje bondscoach kan worden, is een totale aanfluiting. En dat Hugo 'Wilma Nanninga' Borst opduikt in een voetbalprogramma is nog een graadje erger.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach

Bericht door Lionel » wo dec 16, 2009 4:15 pm

Het lag/ligt natuurlijk niet alleen aan BVM.. Bij Feyenoord wordt al jaren schandalig slecht beleid gevoerd....
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie