Wie wordt de nieuwe bondscoach?

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Nou?

Rijkaard
3
11%
Van Gaal
3
11%
Adriaanse
2
7%
Hiddink
3
11%
Jol
2
7%
De Haan
7
25%
Van Marwijk
5
18%
Rutten
2
7%
Iemand anders, nl:
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » ma mar 03, 2008 5:16 pm

Feyenoord wordt hier tenslotte alleen maar beter van, Thom.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 03, 2008 5:17 pm

Oh ok, dat had er niet apart bij gezegd hoeven worden. Winst voor Feyenoord is immers verlies voor Ajax. :hypocrite.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 03, 2008 5:34 pm

Eerstgenoemde zou niet voldoen aan het profiel van ‘trainer met een tamelijk onbesproken gedrag’ plus het feit dat zijn contract bij AZ niet toestaat dat hij na afloop van het aanstaande EK aan de slag gaat als bondscoach. Daarnaast zou zijn geagiteerde optreden voor de tv-camera’s, het niet bereiken van het WK in 2002 en de vermeende hoge afkoopsom die Dirk Scheringa eist niet in zijn voordeel pleiten.
Haha, daar wil ik Van Gaal wel eens over horen! :drecul.gif:

Wat een lelijke zin dus. 'Plus het feit....' :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 03, 2008 5:36 pm

Waarom iedere keer zulk leedvermaak over deze grote Ajacied?

Forza Louis! :ajaxscarf.gif: Mensen die Van Marwijk verkiezen boven Van Gaal, hebben absoluut geen verstand van zaken.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 03, 2008 5:42 pm

Thomas schreef:Waarom Ajax?
Ajax is in dit verhaal natuurlijk ook een winnaar. Wat had Ajax in hemelsnaam moeten doen als Van Basten bij Oranje had willen blijven?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma mar 03, 2008 5:50 pm

:drecul.gif:

Misschien kan Feyenoord Erwin Koeman dan weer aannemen. Die deed het met een veel slechtere selectie net zo goed/beroerd als onze nieuwe bondscoach

Ajax? Een andere trainer aanstellen?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma mar 03, 2008 8:20 pm

Waardeloze aanstelling, maar daar komt men nog wel van op de koffie. Ik voorspel jullie dat we ons niet eens gaan plaatsen.

Kijken of Robin van Persie weer wordt weggepest. :drecul.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 03, 2008 8:22 pm

Malle Bert zit over een paar minuten in Holland Sport.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 03, 2008 8:23 pm

In ieder geval wat vrije woensdagavonden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma mar 03, 2008 9:05 pm

Ik vind Bert een sympathieke man, en ik denk dat ie het best goed gaat doen als Bondscoach. Hij moet alleen hopen dat ie net zoveel geluk heeft als Van Basten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 03, 2008 9:20 pm

Van Marwijk heeft zijn portie geluk in 2002 al gehad, vrees ik.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33832
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma mar 03, 2008 9:26 pm

Dat zal van voor Van Basten ook wel gelden, ben ik bang.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 03, 2008 9:32 pm

Van Basten moet nog laten zien of dat geluk is geweest. Hij heeft het in ieder geval vier jaar volgehouden. Van Marwijk heeft al pijnlijk duidelijk gemaakt dat het hem dat seizoen is komen aanwaaien (ondanks dat het nog steeds verre van groots was, al heeft Van Basten natuurlijk ook geen flitsend voetbal laten zien).
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 03, 2008 9:45 pm

Thomas schreef:Waarom iedere keer zulk leedvermaak over deze grote Ajacied?
Hij is zó grappig met zijn woedeuitbarstingen. Net een klein kind. :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Thibb
Berichten: 427
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 8:09 pm

Bericht door Thibb » di mar 04, 2008 6:07 am

Een middelmatige coach voor een ploeg vol middelmatige spelers. Logisch toch? :blush.gif:

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mar 11, 2008 10:28 am

Een middelmatige coach voor een ploeg vol middelmatige spelers. Logisch toch?
Idd, van Persie, Vd Sar, Oijer, Nistelrooy, Sneijder, Robben, Seedorf, Babel, Bouma, Mathijssen, Van der Vaart, van Bommel, Zijn echt een stelletje klunse die bij top-ploegen op het hoogste niveau spelen......

Dan heb je nog Makaay (Denk dat hij terug komt door van marwijk), Heitinga, Huntelaar, Affelay, Stekelenburg, Zeeuw, Landzaat etc.

Wat heeft die van Marwijk het maar zwaar met die middelmatige spelers he??? :excited.gif:
Pompiedom

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jun 21, 2008 11:11 am

Adriaanse hoopt ooit bondscoach te worden

Co Adriaanse hoopt ooit nog eens bondscoach van het Nederlands elftal te worden. De kersverse trainer van het Oostenrijke Red Bull Salzburg denkt de Hollandse voetbalschool ook op het hoogste niveau te kunnen etaleren. “Ik ben het type trainer, dat het typisch Nederlandse voetbal in de etalage kan zetten. Dat heb ik overal laten zien, ook in het buitenland”, vertelt Adriaanse in een vraaggesprek met De Telegraaf. De voormalig coach van onder AZ en FC Porto ziet deze eventuele promotie als een kans die hij ooit hoopt te grijpen.

De Amsterdammer volgt dan ook de Oranjeprestaties met veel interesse. “Marco van Basten heeft me verrast met de uitslagen en met de speelstijl. Die is dus niet meer typisch Nederlands”, vindt Adriaanse. “Het is meer gericht op de counter dan met dominantie spelen op de helft van de tegenstander. We hebben geen buitenspelers meer.”

“Wesley Sneijder en Dirk Kuyt moeten enorm veel meters maken”, gaat de trainer verder. “Twee controleurs voor de defensie, ook niet typisch Nederlands. Maar dat maakt niet uit. Daar wordt niet naar gekeken in Nederland. Het scorebord zegt: 3-0, 4-1, 2-0. Dat is mooi. Niets dan complimenten. De mensen die aan het voetbal gelieerd zijn, varen er wel bij. Ook in de toekomst.”
Haha, dat paard doet het heel aardig, hoor Co. :aai.gif: :biggrin.gif:

Bondscoach? Dat zit er voor jou niet in, man. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » za jun 21, 2008 3:36 pm

joey schreef:
Adriaanse hoopt ooit bondscoach te worden

Co Adriaanse hoopt ooit nog eens bondscoach van het Nederlands elftal te worden. De kersverse trainer van het Oostenrijke Red Bull Salzburg denkt de Hollandse voetbalschool ook op het hoogste niveau te kunnen etaleren. “Ik ben het type trainer, dat het typisch Nederlandse voetbal in de etalage kan zetten. Dat heb ik overal laten zien, ook in het buitenland”, vertelt Adriaanse in een vraaggesprek met De Telegraaf. De voormalig coach van onder AZ en FC Porto ziet deze eventuele promotie als een kans die hij ooit hoopt te grijpen.

De Amsterdammer volgt dan ook de Oranjeprestaties met veel interesse. “Marco van Basten heeft me verrast met de uitslagen en met de speelstijl. Die is dus niet meer typisch Nederlands”, vindt Adriaanse. “Het is meer gericht op de counter dan met dominantie spelen op de helft van de tegenstander. We hebben geen buitenspelers meer.”

“Wesley Sneijder en Dirk Kuyt moeten enorm veel meters maken”, gaat de trainer verder. “Twee controleurs voor de defensie, ook niet typisch Nederlands. Maar dat maakt niet uit. Daar wordt niet naar gekeken in Nederland. Het scorebord zegt: 3-0, 4-1, 2-0. Dat is mooi. Niets dan complimenten. De mensen die aan het voetbal gelieerd zijn, varen er wel bij. Ook in de toekomst.”
Haha, dat paard doet het heel aardig, hoor Co. :aai.gif: :biggrin.gif:

Bondscoach? Dat zit er voor jou niet in, man. :excited.gif:
Ik zou het mooi vinden, ben fan van Co. 1 van de betere trainers van Nederland.

Jammer dat hij nergens analyses doet tijdens dit ek...

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za jun 21, 2008 3:39 pm

joey schreef:
Adriaanse hoopt ooit bondscoach te worden

Co Adriaanse hoopt ooit nog eens bondscoach van het Nederlands elftal te worden. De kersverse trainer van het Oostenrijke Red Bull Salzburg denkt de Hollandse voetbalschool ook op het hoogste niveau te kunnen etaleren. “Ik ben het type trainer, dat het typisch Nederlandse voetbal in de etalage kan zetten. Dat heb ik overal laten zien, ook in het buitenland”, vertelt Adriaanse in een vraaggesprek met De Telegraaf. De voormalig coach van onder AZ en FC Porto ziet deze eventuele promotie als een kans die hij ooit hoopt te grijpen.

De Amsterdammer volgt dan ook de Oranjeprestaties met veel interesse. “Marco van Basten heeft me verrast met de uitslagen en met de speelstijl. Die is dus niet meer typisch Nederlands”, vindt Adriaanse. “Het is meer gericht op de counter dan met dominantie spelen op de helft van de tegenstander. We hebben geen buitenspelers meer.”

“Wesley Sneijder en Dirk Kuyt moeten enorm veel meters maken”, gaat de trainer verder. “Twee controleurs voor de defensie, ook niet typisch Nederlands. Maar dat maakt niet uit. Daar wordt niet naar gekeken in Nederland. Het scorebord zegt: 3-0, 4-1, 2-0. Dat is mooi. Niets dan complimenten. De mensen die aan het voetbal gelieerd zijn, varen er wel bij. Ook in de toekomst.”
Haha, dat paard doet het heel aardig, hoor Co. :aai.gif: :biggrin.gif:

Bondscoach? Dat zit er voor jou niet in, man. :excited.gif:
Dat zegt hij dus ook, dat van Basten het prima doet. Hij geeft zijn ongelijk een beetje toe, hij wel

Waarom niet? Overigens heeft Adriaanse gelijk in zijn opmerking dat als Nederland hetzelfde gaat doen als in andere landen gebruikelijk is, onze voorsprong op een aantal gebieden over een tiental jaar definitief tot het verleden zal behoren

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za jun 21, 2008 3:46 pm

Adriaanse had geen ongelijk. Een oud topvoetballer is niet automatisch een goede trainer. Dat dit toevallig niet opgaat voor Van Basten doet daar niets aan af.

Alleen deed dat destijds niet ter zake. MVB wilde alleen stage lopen, herinner ik me. Zie nog steeds niet in wat daar op tegen was.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za jun 21, 2008 3:49 pm

Bondscoach lijkt me niet iets voor Co. Hij lijkt me toch meer een type die wil bouwen aan een elftal. En dat is vrij lastig als je de groep maar zelden onder je beschikking hebt. Bovendien gaat bondscoach ook voor een groot gedeelte over je PR, en dat lijkt me niet de sterkste kant van Co, net als bij LvG.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za jun 21, 2008 3:50 pm

Nee hoor, het ging erover dat van Basten slecht een heel korte cursus hoefde te doorlopen om zijn diploma te krijgen.

Ik weet dat Adriaanse geen ongelijk had, daarom zei ik ook een beetje

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jun 21, 2008 4:02 pm

Jöhnk schreef:Adriaanse had geen ongelijk. Een oud topvoetballer is niet automatisch een goede trainer.
Een jonge trainer die geen topper is geweest ook niet, dus wat wil hij eigenlijk mee zeggen?

Dat dit toevallig niet opgaat voor Van Basten doet daar niets aan af.
Maar wel pijnlijk dat hij het zei over uitgerekend Van Basten. :smallgrin.gif:


Alleen deed dat destijds niet ter zake. MVB wilde alleen stage lopen, herinner ik me. Zie nog steeds niet in wat daar op tegen was.
Ach, Van Basten is een beschermeling van Cruijff, hè? Bovendien is Adriaanse een jaloerse man. Hij heeft er altijd hard voor moeten werken en Van Basten komt het aangewaaid. Stel je voor, iedereen vindt Van Basten erg interessant. :biggrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za jun 21, 2008 4:04 pm

Wat een flauwekul wederom. Adriaanse maakte een opmerking dat trainer zijn een vak is en een compleet ander vak dat speler. En dat het daarom, hoe goed iemand als speler ook was, raar is dat sommige topspelers feitelijk een diploma kregen zonder daarvoor serieus een opleiding tot trainer te krijgen. Volkomen waar en terecht

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za jun 21, 2008 4:08 pm

Jöhnk schreef:Adriaanse had geen ongelijk. Een oud topvoetballer is niet automatisch een goede trainer. Dat dit toevallig niet opgaat voor Van Basten doet daar niets aan af.
Zullen we nog heel even afwachten? Wat nu als hij in 3 jaar bij Ajax geen prijzen weet te halen en zelfs in het laatste seizoen als 6e eindigt?

Plaats reactie