Roemenië - Nederland (13 oktober 2007)

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47294
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr okt 12, 2007 11:16 am

Het aantal tegentreffers zegt mij ook wel iets....
Daar reageerde ik op.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr okt 12, 2007 12:21 pm

Toch denk ik dat we deze gaan winnen. Roemenie is een redelijk aanvallend ingestelde ploeg, we krijgen dus eindelijk eens wat ruimte en we hebben de spelers die gebruik van kunnen maken. Ik denk een krappe 1-2. Waarom spelen ze eigenlijk al zo vroeg?

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » vr okt 12, 2007 4:14 pm

Spijker schreef:Toch denk ik dat we deze gaan winnen. Roemenie is een redelijk aanvallend ingestelde ploeg, we krijgen dus eindelijk eens wat ruimte en we hebben de spelers die gebruik van kunnen maken. Ik denk een krappe 1-2. Waarom spelen ze eigenlijk al zo vroeg?
de wedstrijd is toch gewoon om 20.00 uur?
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr okt 12, 2007 4:33 pm

Er zit een uur tijdsverschil tussen NL en Roemenie. Wedstrijd begint om kwart over 7 Hollandse tijd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » za okt 13, 2007 6:18 pm

Strompelt Van der Vaart daar nou net al vóór de wedstrijd geblesseerd voorbij, of is dat zijn normale manier van lopen?

Hij beweegt zich echt voor als een manke senior met fors overgewicht.
***

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za okt 13, 2007 6:38 pm

Robben loopt er ook bij als of hij geen zin heeft.. Weer klaar voor een wissel zo te zien.

Mr. Ajax
Berichten: 14507
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » za okt 13, 2007 8:00 pm

1-0 achter he...

Gelukkig komt de wondercoach bij ons coachen volgend seizoen... :hypocrite.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za okt 13, 2007 8:12 pm

buitenspel of niet, topper Mathijssen laat zich weer simpel aan de kant zetten. En de enorm overschatte van Bronckhorst laat wederom in een luchtduel zijn man lopen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za okt 13, 2007 8:12 pm

Wat heeft die Van Basten toch altijd geweldig veel mazzel. :hypocrite.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za okt 13, 2007 8:13 pm

Lekker makkelijk. Nederland speelde goed in de eerste helft en krijgt een doelpunt tegen uit buitenspelpositie. Wat een drama van een scheids trouwens.

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » za okt 13, 2007 8:20 pm

Ben benieuwd wat voor smoes déze coach nu weer heeft ... :666.gif:

Roemenie heeft gewoon terecht gewonnen. Eerste helft was voor Nederland, maar zij konden geen kansen creeren.
Tweede helft duidelijk voor de roemenen.

En gezeik over scheids en buitenspel is overbodig. Als je niks afdwingt, verdien je ook niets ...
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za okt 13, 2007 8:22 pm

Fenerbahce schreef:Ben benieuwd wat voor smoes déze coach nu weer heeft ... :666.gif:

Roemenie heeft gewoon terecht gewonnen. Eerste helft was voor Nederland, maar zij konden geen kansen creeren.
Tweede helft duidelijk voor de roemenen.

En gezeik over scheids en buitenspel is overbodig. Als je niks afdwingt, verdien je ook niets ...
Nederland raakt in de laatste minuut nog de paal en raakt verder in de eerste helft de lat. Daarnaast nog een goede kans voor Van Nistelrooy en een goed schot van Seedorf. Dat Nederland niets afdwong is dus onzin. Meer dan Roemenië.

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » za okt 13, 2007 8:26 pm

Momenten, Bertje, momenten ...

Ik heb niet één goede aanval gezien ...
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za okt 13, 2007 8:29 pm

De weersomstandigheden waren erg beroerd, maar desondanks speelde Oranje een goede eerste helft waarin het de Roemenen constant onder druk hield. De verdedigende organisatie was verder ook weer prima, dus over een klein slippertje valt niet te mekkeren. Dat overkomt ieder team.

Robben was dramatisch, maar de Roemenen pakten hem ook uitstekend aan. Lekker compact verdedigen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za okt 13, 2007 8:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58902
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za okt 13, 2007 8:33 pm

Ben er bij in slaap gevallen, wat dat betreft was het een goede wedstrijd.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11937
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » za okt 13, 2007 8:39 pm

Voetske schreef:Ben er bij in slaap gevallen, wat dat betreft was het een goede wedstrijd.
Yep. Heb ook heerlijk liggen pitten. Geweldige wedstrijd daarvoor... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » za okt 13, 2007 8:41 pm

Nederlandse clubs moeten eens verdedigers gaan opleiden. De Fransen plukken alle grote sterke negers uit de jeugdafdelingen en laten die dan enkel verdedigen. Zoiets zouden we hier ook moeten doen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za okt 13, 2007 8:47 pm

Zuidema schreef:
Voetske schreef:Ben er bij in slaap gevallen, wat dat betreft was het een goede wedstrijd.
Yep. Heb ook heerlijk liggen pitten. Geweldige wedstrijd daarvoor... :smallgrin.gif:
Voetbal is toch niet alleen maar interessant wanneer de bal voor de goal komt?

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11937
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » za okt 13, 2007 8:52 pm

Thomas schreef: Voetbal is toch niet alleen maar interessant wanneer de bal voor de goal komt?
Het wordt dan op zich wel een stuk interessanter wat mij betreft. Maar zoals gezegd, ik heb vrijwel niks gezien van de wedstrijd, dus ik kan er verder weinig over zeggen. Ben ergens onderweg lekker ingedoezeld. :sleepy.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za okt 13, 2007 9:13 pm

Fenerbahce schreef:Ben benieuwd wat voor smoes déze coach nu weer heeft ... :666.gif:
Niets, neem ik aan. Verdiende zege voor de Roemenen, applaus daarvoor.

De gele kaart van RVN was wat mij betreft het moment van de wedstrijd.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » za okt 13, 2007 11:29 pm

typische schijtwedstrijd

roemenie dwong echt NIETS af ; op een schot van mutu van 25 meter na...

verder waren de omstandigheden dramatisch natuurlijk zodat goed voetbal schier onmogelijk was

een goal uit een standaardsituatie was natuurlijk te verwachten..

heel zuur dat gio zijn man laat lopen, bouwma kon er niets aan doen daar die handig geblokt werd. het was gio's man die een meter ruimte kreeg.. (wat dekten die mannen daar slecht zeg)
en natuurlijk was het buitenspel.

dus pech, nederland moet het nu 3x vol afmaken, of bulgarije heeft ook nog een heet avondje albanie
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Mr. Ajax
Berichten: 14507
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 14, 2007 2:44 am

Bertje schreef:
Fenerbahce schreef:Ben benieuwd wat voor smoes déze coach nu weer heeft ... :666.gif:

Roemenie heeft gewoon terecht gewonnen. Eerste helft was voor Nederland, maar zij konden geen kansen creeren.
Tweede helft duidelijk voor de roemenen.

En gezeik over scheids en buitenspel is overbodig. Als je niks afdwingt, verdien je ook niets ...
Nederland raakt in de laatste minuut nog de paal en raakt verder in de eerste helft de lat. Daarnaast nog een goede kans voor Van Nistelrooy en een goed schot van Seedorf. Dat Nederland niets afdwong is dus onzin. Meer dan Roemenië.
De paal en lat leveren geen punten op. Nederland heeft moeite met landen als Albanie en Roemenie onder leiding van Van Basten. Twee dingen begrijp ik dan niet:

1. Hoe sommigen Nederland nog altijd als titelkandidaat zien voor komende zomer.

2. Hoe sommigen Van Basten nog altijd o zo graag Van Basten als coach bij AJAX willen zien volgend jaar.


Dit is dramatisch. Met de spelers die Nederland heeft tegenover de spelers die Roemenie hebben, moet Nederland gewoon winnen. Uit of thuis, wind of regen, buitenspel of kutscheids; dat zijn geen excuses!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo okt 14, 2007 4:33 am

Mr. Ajax schreef:
1. Hoe sommigen Nederland nog altijd als titelkandidaat zien voor komende zomer.

2. Hoe sommigen Van Basten nog altijd o zo graag Van Basten als coach bij AJAX willen zien volgend jaar.


Dit is dramatisch. Met de spelers die Nederland heeft tegenover de spelers die Roemenie hebben, moet Nederland gewoon winnen. Uit of thuis, wind of regen, buitenspel of kutscheids; dat zijn geen excuses!
Ik kon gisteren avond toch een klein glimlachje bij mij zelf niet uitlaten toen Roemenië de 1-0 maakte. Je kon toen al zien dat het zo zou blijven want hoe nederland gisteren voetbalde "het leek Ajax wel" Excuses"die wil ik niet horen.
Maar 1: NL gaat naar het EK en word en is na de poule wedstrijden klaar. Ik hoop dan wel dat Ajax allang een nieuwe trainer heeft :blush.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47916
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo okt 14, 2007 9:58 am

Onzin om de zwarte piet richting MvB te schuiven. Dit is nota bene de eerste kwalificatienederlaag ooit onder hem. Kan een keertje gebeuren dat je tegen een goed elftal (Roemenië staat 12e op de FIFA ranking) tegen een nederlaag aan loopt. Die nederlaag kwam verder ook nog eens tot stand door een buitenspeldoelpunt. Nee, ik vind het allemaal wel weer meevallen, hoor.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 14, 2007 10:08 am

Peter schreef:Onzin om de zwarte piet richting MvB te schuiven. Dit is nota bene de eerste kwalificatienederlaag ooit onder hem. Kan een keertje gebeuren dat je tegen een goed elftal (Roemenië staat 12e op de FIFA ranking) tegen een nederlaag aan loopt. Die nederlaag kwam verder ook nog eens tot stand door een buitenspeldoelpunt. Nee, ik vind het allemaal wel weer meevallen, hoor.
Precies. Nederland wint dit soort wedstrijd juist vrijwel altijd.

Plaats reactie