Albanië - Nederland (12 september 2007)

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za okt 13, 2007 12:22 pm

Ook weer zoiets. Ik las zonet een stuk op de site van het AD, over alle rare keuzes die Van Basten maakt in de ogen van 'het publiek'. Twee van de vragen luiden volgens het AD als volgt:

Waarom wel De Zeeuw en geen Van Bommel?

Waarom wel Bouma en geen De Cler?


Zijn dit nou werkelijk vragen waar mensen mee zitten? Is er daadwerkelijk iemand die in de huidige selectie Van Bommel mist. No offense hoor, maar ik heb De Zeeuw nu al meer goede wedstrijden voor Oranje zien spelen dan Van Bommel. En Bouma is geen held, maar verdedigend toch een stuk sterker dan De Cler. Ik vond de verdedigende organistatie er tegen Bulgarije prima uitzien. Zoals die over het algemeen wel goed is, onder Van Basten.

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za okt 13, 2007 1:35 pm

Het gaat erom dat je tegen Portugal goed staat. En niet tegen Albanie en Bulgarije.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za okt 13, 2007 1:38 pm

Jöhnk schreef:Wat een onzin. MVB zou ervan langs krijgen als ie Sno in de spits had gezet. Zelfde gebeurt met VDV als rechtsbuiten. Hij heeft op die positie echt goede wedstrijden gespeeld maar omdat men van tevoren zijn standpunt al heeft bepaald wordt dat niet gezien.
Het gaat erom dat De Haan kijkt naar kwaliteiten van de spelers en aan de hand daarvan iets doet. Gewoon een voorbeeld van hoe je een elftal samenstelt. Dat hij 2x scoort...kan gebeuren. Maar spelers gebruiken naar hun kwaliteiten......
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za okt 13, 2007 1:49 pm

Als je een verdedigende middenvelder midvoor zet, een linkermiddenvelder linksbuiten en een rechtshalf centraal achterin, dan is hoogstwaarschijnlijk juist eerst het systeem bepaald en daarna pas de invulling.

Dat vind ik op zich ook prima. Als je echt achter een bepaalde manier van voetballen staat en daar ook goede argumenten bij hebt, dan moet je daar niet van afwijken.

Plaats reactie