Slovenië-Nederland

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Slovenië-Nederland

Bericht door 666 » ma mar 26, 2007 3:55 pm

Het is een AT-traditie om interlandtopics zo laat mogelijk te beginnen, bij voorkeur pas op de dag van de wedstrijd, maar ik ben nou eenmaal eigenwijs.

Er is namelijk goed nieuws: geen Wes en Raf samen op één middenveld.
809 Teletekst ma 26 mrt
***OETBAL************************* 1/2
**** Van der Vaart en Timmer naar huis
***************************************
**Rafael van der Vaart en Henk Timmer
hebben het trainingskamp van Oranje in
aanloop naar het EK-kwalificatieduel
met Slovenië verlaten.

Van der Vaart raakte in het duel met de
Roemenen (0-0) geblesseerd aan z'n kuit
en is niet op tijd hersteld.De diensten
van Timmer zijn niet meer nodig omdat
eerste keus Edwin van der Sar helemaal
fit is verklaard.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 26, 2007 4:02 pm

Ik heb liever niet dat Sneijder speelt. Hij trainde vandaag al apart van de groep en ik ben als de dood dat hij geblesseerd raakt. Als Van Basten zich een ware Ajacied wil tonen dan stelt hij Afellay op een eenmansmiddenveld op en laat hij Sneijder de hele wedstrijd op de bank. Afellay gaat zich dan proberen te bewijzen tegen de houthakkers van Slovenië (met alle fysieke gevolgen van dien) en Ajax krijgt een getergde Wesleij Sneijder terug voor de laatste 5 wedstrijden van de reguliere competitie.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33835
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di mar 27, 2007 11:36 am

Thomas schreef:Ik heb liever niet dat Sneijder speelt. Hij trainde vandaag al apart van de groep en ik ben als de dood dat hij geblesseerd raakt. Als Van Basten zich een ware Ajacied wil tonen dan stelt hij Afellay op een eenmansmiddenveld op en laat hij Sneijder de hele wedstrijd op de bank. Afellay gaat zich dan proberen te bewijzen tegen de houthakkers van Slovenië (met alle fysieke gevolgen van dien) en Ajax krijgt een getergde Wesleij Sneijder terug voor de laatste 5 wedstrijden van de reguliere competitie.
Jij gaat wel erg ver in je complottheorie. :D
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mar 27, 2007 12:01 pm

Had ik een smilie moeten plaatsen? Kies maar: :blush: :hypocrite: ;) :D :cheer: :bis: :yes:

;)

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33835
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di mar 27, 2007 12:13 pm

Ik denk dat een PSV-smilie beter op zijn plaats zou zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di mar 27, 2007 7:32 pm

Ik word echt niet goed van die Dirk Kuyt-lobby. Alsof het vanzelfprekend is dat hij zou moeten spelen. Ik hoop dat-ie weer op de bank zit. :pukey:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di mar 27, 2007 7:34 pm

Ik ook, lekker laten wegrotten op de bank met zn lelijke ontvreden rotkop. Deze pot wint Nederland trouwens ook niet.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » di mar 27, 2007 7:41 pm

Ik hoop dat KJH eens wat laat zien in Oranje. Dat rekent meteen af met de discussie over Kuijt en andere lozzers die in de spits zouden moeten spelen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 27, 2007 7:43 pm

Van mij mag Kuijt spelen, hoor. Er is toch wel genoeg kwaliteit om je te kwalificeren. Maar als we op het EK met een diepe spits spelen is dat natuurlijk Huntelaar. Daar bestaat geen twijfel over.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di mar 27, 2007 7:45 pm

Van Basten kennende zal de centrumspits de zwarte piet krijgen toegespeeld voor het magere resultaat tegen Roemenie. Dit ondanks dat KJH geen bespeelbare bal heeft gehad. SuperRuud moest op het WK om dezelfde redenen ook al het veld ruimen tfv. Kuyt.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » di mar 27, 2007 7:47 pm

Ik denk dat het goed is de ontwikkeling van Oranje als er geen voortgaande discussie is over de centrale posities van het team. KJH moet zsm de spitspositie claimen zodat er om hem heen kan worden verder gebouwd.

Zet Kuijt maar linksback ipv die andere Feijenoorder. ;)

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 27, 2007 7:47 pm

Ik denk dat Huntelaar gewoon speelt, hoor.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di mar 27, 2007 9:48 pm

Jöhnk schreef:Ik word echt niet goed van die Dirk Kuyt-lobby. Alsof het vanzelfprekend is dat hij zou moeten spelen.
Dat heb ik niemand horen zeggen anders.
Maar hij had natuurlijk wel ingebracht moeten worden tegen Roemenie.

Huntelaar is de betere spits in de 16, Kuyt is beter als de spits weinig in de 16 komt en hij is daarnaast ook bruikbaar als rechtsbuiten. Hij presteert ook 'gewoon' goed bij Liverpool, een knappe prestatie.

Ik vind Kuyt een irritant mannetje, maar hij is zeker geen verkeerde aanvaller.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di mar 27, 2007 11:39 pm

ach het is dat mijn zus morgen avond komt kijken anders had ik lekker andere dingen gaan kijken. Als een bondschoach blijft vasthouden na afgelopen zaterdag dat hij niks fout heeft gedaan.....
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » wo mar 28, 2007 7:57 am

Vanavond wordt het 0-3.... 1x Hunt Bassie blijft aan en we gaan gewoon naar Austria en Zwits :yes:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo mar 28, 2007 5:36 pm

Duke schreef:
Thomas schreef:Ik heb liever niet dat Sneijder speelt. Hij trainde vandaag al apart van de groep en ik ben als de dood dat hij geblesseerd raakt. Als Van Basten zich een ware Ajacied wil tonen dan stelt hij Afellay op een eenmansmiddenveld op en laat hij Sneijder de hele wedstrijd op de bank. Afellay gaat zich dan proberen te bewijzen tegen de houthakkers van Slovenië (met alle fysieke gevolgen van dien) en Ajax krijgt een getergde Wesleij Sneijder terug voor de laatste 5 wedstrijden van de reguliere competitie.
Jij gaat wel erg ver in je complottheorie. :D
'Seedorf niet tegen Slovenië'

Clarence Seedorf zal naar verwachting ook vanavond vanaf de bank moeten toekijken hoe het Nederlands elftal het er van af brengt tegen Slovenië. De middenvelder van AC Milan leek in de basis te gaan starten, maar Ibrahim Afellay lijkt de voorkeur te krijgen van bondscoach Marco van Basten, zo meldt De Telegraaf.

Naast het niet opstellen van Seedorf lijkt er ook geen plaats ingeruimd te zijn voor Klaas Jan Huntelaar. De aanvaller speelde afgelopen zaterdag tegen Roemenië een teleurstellende wedstrijd, en zal naar alle waarschijnlijkheid worden vervangen door Dirk Kuijt.

De Katwijker mocht van het weekend in De Kuip wel de gehele tweede helft warm lopen, maar werd vervolgens niet ingezet door Van Basten. Na afloop liet de spits van Liverpool dan ook weten teleurgesteld te zijn in de gang van zaken. Vanavond krijgt hij de kans zich te revancheren.

Vermoedelijke opstelling:

Doel: Van der Sar
Verdediging: Heitinga, Bouma, Mathijsen, Emanuelson
Middenveld: Sneijder, Afellay, Van Bronckhorst
Aanval: Robben, Kuijt, Babel
voetbalzone.nl

Lang leve Marco! :worshippy: :D

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » wo mar 28, 2007 5:47 pm

Hopelijk speelt iedereen (op Affelay na) zo slecht dat Van Basten al zijn beschikbare wisselmogelijkheden in de rust moet toepassen ;)
Ajax!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo mar 28, 2007 5:52 pm

Van Basten passeert Seedorf, Kuyt in spits

Clarence Seedorf moet vanavond weer op de bank plaatsnemen.

celje - Ibrahim Afellay maakt zijn debuut in Oranje, waardoor de rol van de ‘verloren zoon’ Clarence Seedorf bij het Nederlands elftal onduidelijk blijft. De middenvelder van AC Milan werd na een mediaoffensief teruggehaald bij Oranje, maar blijkt nu al voorbijgestreefd door Ibrahim Afellay. Niet de gedoodverfde favoriet Seedorf, maar de PSV’er neemt tegen Slovenië de plaats op het middenveld in van de geblesseerde Rafael van der Vaart. Daarmee is er voor Afellay geen weg meer terug en heeft de Marokkaanse Nederlander definitief voor het Nederlands elftal gekozen.


Dirk Kuyt krijgt tegen Slovenië de kans om te bewijzen dat het een misvatting van bondscoach Marco van Basten was om hem zaterdag niet in te brengen tegen Roemenië (0-0). De spits van Liverpool zag met lede ogen aan hoe zijn ploeggenoten ploeterden, zat de laatste minuten hoofdschuddend op de reservebank, dook na het laatste fluitsignaal de catacomben in en wilde niemand te woord staan. Het slachtoffer van het inbrengen van Kuyt is Klaas-Jan Huntelaar die tegen de Roemenen nauwelijks bespeelbare ballen kreeg, maar tegen Slovenië moet plaatsnemen op de bank.

Opvallend is verder de basisplaats voor Urby Emanuelson, die op de linksbackplaats Giovanni van Bronckhorst vervangt. Van Bronckhorst schuift op zijn beurt door naar het middenveld. John Heitinga neemt als rechtervleugelverdediger de plaats in van Kew Jaliens, die na het duel met de Roemenen uit de selectie werd gezet. Oranje speelde de laatste tien minuten tegen Roemenië ook zo.
De T.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13400
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » wo mar 28, 2007 6:43 pm

Van Bronckhorst is als back al weinig bijzonders, maar als middenvelder heeft hij helemaal niks in Oranje te zoeken. De opstelling slaat weer eens nergens op :nooo:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 7:00 pm

KJH op de bank? Prima. :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo mar 28, 2007 7:22 pm

Vernieuwde opstelling zie ik alweer. Automatismen komen er nooit in, want we blijven zoeken. Afellay krijgt vandaag de kans en wanneer hij niet presteert, dan is het ook weer exit Afellay. Zo werkt dat bij vBasten nou eenmaal. Die experimenteert iedere wedstrijd maar weer.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » wo mar 28, 2007 7:28 pm

:cheer: :cheer: :cheer: Hup Slovenië!!! :cheer: :cheer: :cheer:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 7:30 pm

Peter schreef:Vernieuwde opstelling zie ik alweer. Automatismen komen er nooit in, want we blijven zoeken. Afellay krijgt vandaag de kans en wanneer hij niet presteert, dan is het ook weer exit Afellay. Zo werkt dat bij vBasten nou eenmaal. Die experimenteert iedere wedstrijd maar weer.
Heb je BBC 2 al opstaan, Peter?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » wo mar 28, 2007 7:38 pm

Zlatan Son of God schreef::cheer: :cheer: :cheer: Hup Slovenië!!! :cheer: :cheer: :cheer:
Nou liever niet, want stel je eens voor dat Ajax HtC eruit gooit.... :blush:
Maar wat een drama. Jammer dat Bulgarije gelijk heeft gespeeld.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 7:42 pm

Eerlijk gezegd vind ik Duitsland-Denemarken interessanter. :blush:

Is nu bij de ZDF.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie