Clarence Seedorf

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Stelling: Door de uitzending van Voetbal Insite met Clarence Seedorf heb ik een positiever beeld van Clarence Seedorf gekregen.

Peiling eindigde op zo nov 12, 2006 11:49 pm

Ja
13
62%
Nee
2
10%
Geen mening/ik heb de uitzending niet gezien
6
29%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 07, 2006 12:10 pm

Prima. Daar gaat het mij niet om. Op het moment dat hij zich echter laat opstellen en hij niet brengt wat hij moet brengen heet dat gewoon falen. Falende spelers zullen niet altijd een uitnodiging krijgen. Klaar.

Wel ben ik benieuwd waar Seedorf dan wel opgesteld wil worden. Links op het middenveld? Centraal kan hij vergeten, want daar is hij bij lange na niet de beste speler. Overigens vind ik Schaars ook een betere linkshalf dan Seedorf en Sneijder is ook een betere speler.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 07, 2006 5:42 pm

Bertje schreef:Prima. Daar gaat het mij niet om. Op het moment dat hij zich echter laat opstellen en hij niet brengt wat hij moet brengen heet dat gewoon falen. Falende spelers zullen niet altijd een uitnodiging krijgen. Klaar.

Wel ben ik benieuwd waar Seedorf dan wel opgesteld wil worden. Links op het middenveld? Centraal kan hij vergeten, want daar is hij bij lange na niet de beste speler. Overigens vind ik Schaars ook een betere linkshalf dan Seedorf en Sneijder is ook een betere speler.
De spelers waar jij het over hebt hebben nog wel even wat te bewijzen hoor. Dit in tegenstelling tot Seedorf.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 07, 2006 5:45 pm

Bewijzen is zo overschat. Je hebt kwaliteiten of je hebt ze niet. Cruijff heeft ook bewezen dat hij goed kon voetballen, maar die wordt niet opgesteld.

Of je iets nu tien of twintig jaar hebt bewezen maakt mij geen donder uit. Feit blijft dat Seedorf en Van Bommel met al die 'fantastische kwaliteiten' niet (veel) meer hebben bewezen dan jongens als Schaars en Sneijder. Daar doen een paar interviews echt niets aan af.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di nov 07, 2006 6:08 pm

Seedorf heeft ietsje meer bewezen dan Schaars of Sneijder. Hij is al jaren basisspeler bij een internationale topclub.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 07, 2006 6:10 pm

Dat was hij twee jaar geleden, toen hij hopeloos faalde in het Nederlands elftal, ook.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47971
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di nov 07, 2006 6:17 pm

Toen faalde iedereen. Het probleem is dat iedereen toen een nieuwe kans kreeg.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 07, 2006 6:18 pm

Bertje schreef:Bewijzen is zo overschat. Je hebt kwaliteiten of je hebt ze niet. Cruijff heeft ook bewezen dat hij goed kon voetballen, maar die wordt niet opgesteld.

Of je iets nu tien of twintig jaar hebt bewezen maakt mij geen donder uit. Feit blijft dat Seedorf en Van Bommel met al die 'fantastische kwaliteiten' niet (veel) meer hebben bewezen dan jongens als Schaars en Sneijder. Daar doen een paar interviews echt niets aan af.
Schaars heeft amper topwedstrijden gespeeld in z'n loopbaan. Neemt niet weg dat ik ook gecharmeerd ben van hem, maar om nou al te doen alsof hij verder is dan Seedorf vind ik wat overdreven.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 07, 2006 6:22 pm

Thomas schreef:Schaars heeft amper topwedstrijden gespeeld in z'n loopbaan. Neemt niet weg dat ik ook gecharmeerd ben van hem, maar om nou al te doen alsof hij verder is dan Seedorf vind ik wat overdreven.
Ik vind hem completer.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 07, 2006 6:23 pm

Peter schreef:Toen faalde iedereen. Het probleem is dat iedereen toen een nieuwe kans kreeg.
Ah, hij faalde toen Zenden, Bosvelt etc. ook faalden. :applaus:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 07, 2006 6:23 pm

Ik vind Seedorf eigenlijk ook wel behoorlijk compleet. Hij kan van alles wat. Het zijn echter verschillende spelers met verschillende functies.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47971
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di nov 07, 2006 6:25 pm

Bertje schreef:
Peter schreef:Toen faalde iedereen. Het probleem is dat iedereen toen een nieuwe kans kreeg.
Ah, hij faalde toen Zenden, Bosvelt etc. ook faalden. :applaus:
Kom nou. Van der Vaart faalde ook opzichtig.

Grappig trouwens dat Seedorf filmsterrengedrag wordt verweten en van der Vaart niet.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 07, 2006 6:27 pm

Thomas schreef:Ik vind Seedorf eigenlijk ook wel behoorlijk compleet. Hij kan van alles wat. Het zijn echter verschillende spelers met verschillende functies.
Ik niet. Seedorf vind ik maar matig als het tempo omhoog moet.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 07, 2006 6:29 pm

Peter schreef:
Bertje schreef:
Peter schreef:Toen faalde iedereen. Het probleem is dat iedereen toen een nieuwe kans kreeg.
Ah, hij faalde toen Zenden, Bosvelt etc. ook faalden. :applaus:
Kom nou. Van der Vaart faalde ook opzichtig.

Grappig trouwens dat Seedorf filmsterrengedrag wordt verweten en van der Vaart niet.
Volgens mij heeft Van der Vaart nog nooit geprobeerd de grote meneer uit te hangen wanneer dat niet de bedoeling was.

Waar begon ik overigens over Van der Vaart?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47971
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di nov 07, 2006 6:36 pm

Algemeen beeld, dus voel je niet aangesproken.

Seedorf kan prima in het dienst van het elftal spelen. Hij bewijst dat al jaren bij Milan, maar bij het Nederlands elftal is dat wel eens in het verleden misgegaan. Hij was vooral tegen Portugal erg matig, maar in die wedstrijden daarvoor speelde hij prima. Vergelijk dat eens met het Nederlands Elftal van het WK. Ik had toch zeker verwacht dat Seedorf nu een vernieuwde kans zou krijgen, aangezien we zwaar de mand waren gevallen. Niets is minder waar, want Sno krijgt nu de kans. Sno? Een speler die vooral in de 88e minuut mag opdraven in de Schotse hooglanden. Toppertje, hoor.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 07, 2006 6:39 pm

Sno heeft helemaal geen kans gehad. Overigens is dat natuurlijk niet de enige keer dat Seedorf heeft gefaald.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47971
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di nov 07, 2006 6:44 pm

Sno heeft geen kans gehad? Danny Buijs, Van Nieuwstadt en Sjaak Polak hebben ook geen kans gehad. Het gaat hier om Nederlands beste, of wou jij gaan beweren dat er in de voorselectie geen ruimte voor Seedorf is vanwege het grote scala aan topspelers?

Seedorf heeft nog nooit de kans gehad om zich te bewijzen onder vBasten en de redenen die hiervoor worden aangevoerd zijn echt niet te handhaven, hoor.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di nov 07, 2006 6:47 pm

Ik heb nee gestemd! want ik had al een positief beeld van Seedorf!

Ik heb veel respect en bewondering voor Seedorf als voetballer en persoonlijkheid! Ik denk dat er maar weinig zijn die zo eerlijk voor de camera is.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di nov 07, 2006 7:51 pm

Bertje schreef:Volgens mij heeft Van der Vaart nog nooit geprobeerd de grote meneer uit te hangen wanneer dat niet de bedoeling was.
Ik vind Van der Vaart nu al een volgevreten indruk maken. Dit integenstelling tot Seedorf. Ik moet nog zien of Van der Vaart verder komt dan HSV.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 07, 2006 10:04 pm

Het gaat over het Nederlands elftal, joey.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 07, 2006 10:05 pm

Peter schreef:Sno heeft geen kans gehad? Danny Buijs, Van Nieuwstadt en Sjaak Polak hebben ook geen kans gehad. Het gaat hier om Nederlands beste, of wou jij gaan beweren dat er in de voorselectie geen ruimte voor Seedorf is vanwege het grote scala aan topspelers?

Seedorf heeft nog nooit de kans gehad om zich te bewijzen onder vBasten en de redenen die hiervoor worden aangevoerd zijn echt niet te handhaven, hoor.
Sno heeft toch nog geen kans gehad? Dan moet je ook niet zeggen dat hij die wel krijgt. Als Seedorf wel in de voorselectie zit en er daarna net als veel anderen uit gegooid wordt, wordt er weer met hem gesold.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di nov 07, 2006 10:25 pm

Bertje schreef:
Thomas schreef:Schaars heeft amper topwedstrijden gespeeld in z'n loopbaan. Neemt niet weg dat ik ook gecharmeerd ben van hem, maar om nou al te doen alsof hij verder is dan Seedorf vind ik wat overdreven.
Ik vind hem completer.
Ja vandaar ook dat Seedorf bij Milan speelt en voorheen o.a. Real Mdrid en Schaars bij AZ. Moet je ook eens luisteren hoe positief zijn medespelers zijn over Seedorf en hoe belangrijk hij is voor het elftal.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di nov 07, 2006 11:35 pm

Sno? Who the fuck is Sno? Het wordt onderhand pijnlijk.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 07, 2006 11:40 pm

Bertje schreef:Het gaat over het Nederlands elftal, joey.
Ik moet nog zien of Van der Vaart ooit weer basisspeler wordt bij het Nederlands elftal.

Zo, het gaat over het Nederlands elftal.

Proceed. :xyxthumbs:

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo nov 08, 2006 10:15 am

Die Bertje zit duidelijk aan de drugs. Tuurlijk is Schaars completer. Als ik nu in de F-jes ga voetballen en zeg dat ik 8 jaar ben wordt ik ook gescout door Ajax.

Laat Schaars maar eens wat zien in het Nederlands elftal of bij AZ in TOPWEDSTRIJDEN. Heb jij Schaars gezien tegen PSV? Heb jij De Zeeuw gezien tegen PSV?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » wo nov 08, 2006 10:20 am

joey schreef:Sno? Who the fuck is Sno? Het wordt onderhand pijnlijk.
Miste een pingel voor Celtic in de beker, waardoor ze eruit liggen....... ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Plaats reactie