Nederland - Engeland

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Nederland - Engeland

Bericht door Jöhnk » di okt 31, 2006 5:14 pm

De voorselectie. Van Basten is weer op dreef:

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Sander Boschker (FC Twente).

Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), André Ooijer (Blackburn Rovers), Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Joris Mathijsen (HSV).

Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), David Mendes da Silva, Stijn Schaars en Demy de Zeeuw (allen AZ), Evander Sno (Celtic), Ibrahim Afellay (PSV), Rafael van der Vaart (HSV) en Denny Landzaat (Wigan Athletic).

Aanval: Ryan Babel en Klaas Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Danny Koevermans (AZ), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Arjen Robben (Chelsea) en Dirk Kuijt (Liverpool).

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di okt 31, 2006 6:20 pm

Jammer dat Opdam erbij zit, maar verder zitten er niet echt veel verrassingen tussen.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Nederland - Engeland

Bericht door Daily Blind » di okt 31, 2006 6:52 pm

Jöhnk schreef:De voorselectie. Van Basten is weer op dreef:
Ja hij is jarig vandaag dan mag je gek doen :D
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Sander Boschker (FC Twente).

Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), André Ooijer (Blackburn Rovers), Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Joris Mathijsen (HSV).

Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), David Mendes da Silva, Stijn Schaars en Demy de Zeeuw (allen AZ), Evander Sno (Celtic), Ibrahim Afellay (PSV), Rafael van der Vaart (HSV) en Denny Landzaat (Wigan Athletic).

Aanval: Ryan Babel en Klaas Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Danny Koevermans (AZ), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Arjen Robben (Chelsea) en Dirk Kuijt (Liverpool).

Jammer dat Opdam erbij zit, maar verder zitten er niet echt veel verrassingen tussen.
had jij deze allemaal verwacht dan?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di okt 31, 2006 7:00 pm

Ik mag het vast niet zeggen van Steef, maar ik vind Opdam de laatste tijd goed spelen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Nederland - Engeland

Bericht door FlaFlu » di okt 31, 2006 7:06 pm

Zlatan Son of God schreef:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Sander Boschker (FC Twente).

Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), André Ooijer (Blackburn Rovers), Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Joris Mathijsen (HSV).

Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), David Mendes da Silva, Stijn Schaars en Demy de Zeeuw (allen AZ), Evander Sno (Celtic), Ibrahim Afellay (PSV), Rafael van der Vaart (HSV) en Denny Landzaat (Wigan Athletic).

Aanval: Ryan Babel en Klaas Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Danny Koevermans (AZ), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Arjen Robben (Chelsea) en Dirk Kuijt (Liverpool).

Jammer dat Opdam erbij zit, maar verder zitten er niet echt veel verrassingen tussen.
had jij deze allemaal verwacht dan?
Koevermans zat er vorige keer al bijna bij. Koevermans en Vennegoor zullen er vast niet allebei bij zitten.

Mendes scoorde van het weekend twee keer voor het oog van de bondscoach en speelde gretig. Ik hoorde de commentator al zeggen dat MvB hem waarschijnlijk als kandidaat zou zien.

Zelfde geldt min of meer voor Afellay. Die is goed bezig en krijgt veel speeltijd van Koeman.

Boschker valt er gewoon weer buiten zodra Van der Sar weer meedoet. Ik zou ook niet zo snel weten wie Van Basten er anders bij zou moeten halen.

Van Sno weet ik niet hoe hij het doet bij Celtic.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di okt 31, 2006 7:30 pm

hij blijft maar volhouden aan een gijl nl elftal met 4-3-3. Ik blijf het zeggen hopelijk gaat ie op zijn........ Deze trainer gaat tever. Koevermans... zo kan ik nog wel ff doorgaan. Hij zal wel denken wat gebeurt wat gebeurt maar er komen alleen zeer jongen en kneedbare spelers bij mij.... Lijkt net wel of ik het zo opschrijf als van Gaal destijds bij ajax.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » di okt 31, 2006 8:08 pm

Toch valt er nog steeds een prima elftal van te maken, en dan tel ik Sar er gemakshalve wel eventjes bij.....
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do nov 02, 2006 7:45 pm

Sno heeft gisteren wel weer even laten zien waarom hij is voorgeselecteerd. Sowieso kon een uitverkiezing niet uitblijven na al dat moois de afgelopen maanden.

Het NL-elftal is armoe troef.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do nov 02, 2006 7:53 pm

Heb jij hem dan regelmatig zien spelen? Of had je het over het Nederlands elftal?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do nov 02, 2006 7:57 pm

Je kunt hem nog amper hebben zien spelen. Laat ik het daar maar op houden. :D

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » vr nov 03, 2006 11:47 am

Peter schreef:Sno heeft gisteren wel weer even laten zien waarom hij is voorgeselecteerd. Sowieso kon een uitverkiezing niet uitblijven na al dat moois de afgelopen maanden.

Het NL-elftal is armoe troef.
:D Wat was die slecht inderdaad tegen Benfica, hoewel ik hem verder nooit zie spelen trouwens.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr nov 03, 2006 1:46 pm

Arwin schreef:
Peter schreef:Sno heeft gisteren wel weer even laten zien waarom hij is voorgeselecteerd. Sowieso kon een uitverkiezing niet uitblijven na al dat moois de afgelopen maanden.

Het NL-elftal is armoe troef.
:D Wat was die slecht inderdaad tegen Benfica, hoewel ik hem verder nooit zie spelen trouwens.
Tip: pak de laatste 5 minuten van Celtic en je ziet hem nog wel eens invallen. :sad:

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr nov 03, 2006 6:03 pm

Maar leg je de lat nu niet te hoog Peter? Als een dramatisch toernooi en uitgeschakeld in de 8e finale je een 7 oplevert en een contractverlenging...waarom zou je de lat dan hoger leggen als Van Basten zijnde?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr nov 03, 2006 6:11 pm

Misschien verwacht ik ook wel teveel. We hebben een bondscoach die net komt kijken, iets wat ook weer geldt voor de gros van de selectie. Al met al loopt er gewoon weinig potentieel rond in Nederland en zijn de oudere spelers ook kwalitatief maar magertjes. Spelers van HSV zijn al de top van het Nederlandse elftal, maar maken bij hun clubs helemaal niets klaar. Ooijer? Die speelt bij een middenmoter. Landzaat? Wigan Athletic, waarmee je ook genoeg duidelijk maakt. Nu pak je dus zo al even 4 basisspelers die gewoon bij wat middelmatige clubs spelen.

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr nov 03, 2006 9:35 pm

Ik geef je ook helemaal gelijk hoor X'C
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr nov 10, 2006 11:47 am

Mendes en Sno zitten in de selectie

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr nov 10, 2006 12:37 pm

Afellay zit er niet bij. Er komt eerst een gesprek tussen Afellay en de technische staf. (Radio 1)
Wat een gezeur over die jongen, het is graag of niet. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr nov 10, 2006 12:41 pm

Volgens mij is het niet een keuze die je even snel moet maken. Als je het over gezeur hebt...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr nov 10, 2006 12:43 pm

Dit zie je toch al járen aankomen?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr nov 10, 2006 1:09 pm

Precies. Een moeilijke keuze zal het allicht zijn, maar als het goed is ben je hier al jaren mee bezig. Je ultieme droom is uitkomen voor je land en als je in de jeugd van PSV speelt, dan ben je daar echt wel mee bezig (lijkt me).

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr nov 10, 2006 1:11 pm

Was er ook niet zo'n gedoe om Yilderim? Die koos toen uiteindelijk voor Nederland om één wedstrijd te spelen en vervolgens nooit meer geselecteerd te worden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » vr nov 10, 2006 1:12 pm

Zlatan Son of God schreef:Mendes en Sno zitten in de selectie
X'C X'C X'C X'C X'C X'C
Meer kan en wil ik er niet over kwijt.

NL-England 0-3 :yes:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr nov 10, 2006 1:38 pm

Werkelijk de keuze moeten maken is wel wat anders dan er over nadenken, volgens mij. Je zult er na twee maanden maar achterkomen dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt. Ik niet in waarom jullie hier nou moeite mee kunnen hebben.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr nov 10, 2006 1:55 pm

Ik wil geen twijfelaars in Oranje. Boulahrouz heeft ook nooit getwijfeld.

Keuze tussen semi-amateurs van Marokko en een voetbalgigant als Nederland.

Wat een moeilijke keuze zeg. :X
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr nov 10, 2006 1:57 pm

Voor hem wel, kennelijk. Mag-ie?

Plaats reactie