Nederland-Mexico

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jun 04, 2006 5:47 pm

Maar je kan ze ook kopen. En officieel gezien mogen alleen de gekochte Leeuwenhosen het stadion binnen.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jun 04, 2006 8:59 pm

nee hoor, allemaal mogen ze naar binnen. Vraag maar aan Weekend Cees.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jun 04, 2006 9:01 pm

In dat geval snap ik niet waarom Weekend Cees dit schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Henk de Gier schreef:Cees, kan je het vonnis even komen vertalen?
Ok, bij deze:

De KNVB moet supporters met een gekochte Leeuwenhosen toelaten tot de stadions tijdens de oefeninterlands van het Nederlands elftal op 1 en 4 juni 2006. Bavaria mag op die dagen echter geen Leeuwenhosen of andere promotieartikelen aanbieden binnen een straal van 10 kilometer van het stadion.

Zo goed? Het mag niet geweigerd worden in het stadion door de KNVB, maar aan de andere kant mag het niet in nabijheid van het stadion worden verkocht door Bavaria.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo jun 04, 2006 10:35 pm

Volgens mij mogen ze geen Leeuwenhosen uijtdelen binnen een straal van 10 kilomter. Ze verkopen voor 5 euro binnen een straal van 10 kilometer mag echter wel...

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jun 04, 2006 10:38 pm

Thomas schreef:In dat geval snap ik niet waarom Weekend Cees dit schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Henk de Gier schreef:Cees, kan je het vonnis even komen vertalen?
Ok, bij deze:

De KNVB moet supporters met een gekochte Leeuwenhosen toelaten tot de stadions tijdens de oefeninterlands van het Nederlands elftal op 1 en 4 juni 2006. Bavaria mag op die dagen echter geen Leeuwenhosen of andere promotieartikelen aanbieden binnen een straal van 10 kilometer van het stadion.

Zo goed? Het mag niet geweigerd worden in het stadion door de KNVB, maar aan de andere kant mag het niet in nabijheid van het stadion worden verkocht door Bavaria.
ik kijk naar deze quote
Het mag niet geweigerd worden in het stadion door de KNVB, maar aan de andere kant mag het niet in nabijheid van het stadion worden verkocht door Bavaria
Dus ook Harms oplossing is verboden.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo jun 04, 2006 11:42 pm

Maar zo is het dus wel gebeurd en toegestaan.

Op de markt in Eindhoven kon je gewoon Leeuwenhosen kopen voor vijf euro. En dan kreeg je er graits bier bij...

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma jun 05, 2006 10:54 am

dan heeft Bavaria een gaatje in de wet gevonden, want volgens de uitspraak mocht het niet. Of ze nemen de boete voor lief.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » ma jun 05, 2006 4:25 pm

Henk de Gier schreef:
Thomas schreef:In dat geval snap ik niet waarom Weekend Cees dit schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Ok, bij deze:

De KNVB moet supporters met een gekochte Leeuwenhosen toelaten tot de stadions tijdens de oefeninterlands van het Nederlands elftal op 1 en 4 juni 2006. Bavaria mag op die dagen echter geen Leeuwenhosen of andere promotieartikelen aanbieden binnen een straal van 10 kilometer van het stadion.

Zo goed? Het mag niet geweigerd worden in het stadion door de KNVB, maar aan de andere kant mag het niet in nabijheid van het stadion worden verkocht door Bavaria.
ik kijk naar deze quote
Het mag niet geweigerd worden in het stadion door de KNVB, maar aan de andere kant mag het niet in nabijheid van het stadion worden verkocht door Bavaria
Dus ook Harms oplossing is verboden.
Henk, ben je wel eens in een voetbalstadion geweest? Als je vanaf de Arena, de Kuip of het Philips-stadion een gebied van 10 kilometer aan alle kanten als 'no sell area' aanmerkt verbied je de verkoop van die dingen in de gehele stad. Dat is waanzin, dat kán een rechter niet opleggen voor een simpel voetbal-wedstrijdje. Een verkoop-verbod in heel Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven, belachelijk dat je dat werkelijk denkt.
***

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma jun 05, 2006 6:14 pm

ik denk dat ik vaker en in meer voetbalstadions ben geweest dan jij Scherrer, dus begin daar maar niet over. Als we een wedstrijdje gaan houden dan plas ik verder dan jij :yes:

Waar heb je het voor de rest over? Heb ik het over 'verkoop' buiten die 10 kilometer gehad? Dat is overigens door de rechter toegestaan. Maar Bavaria verkocht die dingen niet, ze deelde ze uit, dat is het verschil. Harm kwam toen met de opmerking dat ze ze dan maar moesten verkopen binnen de straal vna 10 kilometer, maar dat was dus door de rechter ook al verboden.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » ma jun 05, 2006 6:30 pm

Henk de Gier schreef:ik denk dat ik vaker en in meer voetbalstadions ben geweest dan jij Scherrer, dus begin daar maar niet over. Als we een wedstrijdje gaan houden dan plas ik verder dan jij :yes:

Waar heb je het voor de rest over? Heb ik het over 'verkoop' buiten die 10 kilometer gehad? Dat is overigens door de rechter toegestaan. Maar Bavaria verkocht die dingen niet, ze deelde ze uit, dat is het verschil. Harm kwam toen met de opmerking dat ze ze dan maar moesten verkopen binnen de straal vna 10 kilometer, maar dat was dus door de rechter ook al verboden.
Lees mijn posting nu eens goed, Henkie. Dit is genant.

Net als je gepoch met 'ik ben lekker vaker in een stadion geweest dan jij'. Prestatie hoor! We schelen toch maar een jaar of 20 (?).
***

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma jun 05, 2006 6:32 pm

een rechter kan dat makkelijk opleggen, dat heeft de rechter dan ook gedaan, kijk maar naar het vonnis.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Plaats reactie