Jong Oranje op het EK in Portugal

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » zo jun 04, 2006 9:43 pm

Emanuelson speelde deze partij inderdaad prima, de eerste keer dit toernooi maar wel in de belangrijkste wedstrijd.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11935
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » zo jun 04, 2006 9:43 pm

Baseman schreef:Heel erg knap van Jong Oranje :worshippy:
En echt niet verwacht na de eerste 2 slechte wedstrijden...
Same with me... Geweldige prestatie! :xyxthumbs:
Wat is dit team gegroeid in enkele wedstrijden tijd.
Alle lof! :worshippy:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10413
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo jun 04, 2006 9:44 pm

FOPPE FOPPE :xyxthumbs:
Geweldig dit als een collectief. Geeft het NL voetbal toch de nodige impuls
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » zo jun 04, 2006 9:44 pm

Zowaar een Duitse kampfgeist bij Oranje :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » zo jun 04, 2006 9:49 pm

Knappe prestatie ... :cheer:

Keurig van Hofs dat 'ie nog even scoort ... :xyxthumbs:

En nu de grote jongens in Duitsland nog ... Hopenlijk kunnen ze zich wat optrekken aan dit resultaat .. :D

En wat betreft Klaas Jan versus VoH, ik zou het wel weten, CL ervaring of niet ..
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jun 04, 2006 9:50 pm

Knappe prestatie, zo zie je maar, nadat de Zeeuw ( Schaars ) zich een beetje als leider gingen laten zien bleek dat dit elftal toch behoorlijk kan ballen.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo jun 04, 2006 9:51 pm

Schaars werd eindelijk linkshalf in het toernooi met de entree van een echte controleur De Zeeuw.

Zei ik al voor het toernooi.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jun 04, 2006 9:52 pm

Ach, jij zegt zo veel en toch helemaal niks :X

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo jun 04, 2006 9:52 pm

Wat zijn het toch ook een nazi-zwijnen bij Talpa, wordt er een keer een Ned. team Europees kampioen, gaan ze gewoon de hele tijd reclame laten zien om een kwartier later een opgenomen bandje af te spelen met de prijsuitreiking. :nooo:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jun 04, 2006 9:52 pm

Baseman schreef:
Thomas schreef:Maar ben je het wel met me eens dat je argument dat de verdedigers op het WK beter zijn dan in de Eredivisie niet per se een argument is tegen Huntelaar?
Niet per se, maar Huntelaar heeft Europees nauwelijks ervaring, VOH wel, die draait al jaren mee in de CL. Dat kan net dat beetje extra zijn op een WK.
Ach, ik snap je punt wel. Alleen heb ik nou eenmaal heel veel vertrouwen in de kwaliteiten van Huntelaar. Tot nu toe is die jongen nog maar weinig hordes tegen gekomen die hij niet kon nemen. Tijdens Ajax-Inter hebben we kunnen zien waar hij ook op het hoogste niveau tot in staat is.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo jun 04, 2006 9:53 pm

Nee hoor, dat ben jij.

Maar het is lastig begrijp ik dat sommigen het spelletje wel snappen en anderen niet.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jun 04, 2006 9:56 pm

Steef schreef:Nee hoor, dat ben jij.

Maar het is lastig begrijp ik dat sommigen het spelletje wel snappen en anderen niet.
Steef schreef:Nou, denk meer dat 't een soort Feyenoord is. Paar heel aardige spelers, maar net zo sterk als de zwakte schakel(s).

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo jun 04, 2006 9:56 pm

Voetske schreef:Knappe prestatie, zo zie je maar, nadat de Zeeuw ( Schaars ) zich een beetje als leider gingen laten zien bleek dat dit elftal toch behoorlijk kan ballen.
En dan te bedenken dat o.a. Sneijder, Van Persie, Robben en Babel ook nog mee hadden mogen doen met dit team.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo jun 04, 2006 9:57 pm

Voorwaar een knappe prestatie.

Misschien komt het door Hollandse bescheidenheid hoor, maar ik zie nog steeds geen topteam. Huntelaar komt er zeker. Maar verder vond ik eigenlijk alleen De Zeeuw, Schaars en Castelen er bovenuijt steken. Misschien dat zij de Europese subtop bereiken. Verder vind ik dit team weinig speciaal.

Ik begrijp ook niet waarom Aisatti nu zo'n hot item is naar aanleiding van dit toernooi. Ook vandaag vond ik hem weer niet super spelen. Hij is nog jong, maar dat mag toch geen reden zijn om hem in het Europese elftal op te stellen? Zijn pass bij de tweede goal was mooi, maar verder was het niet veel.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » zo jun 04, 2006 9:57 pm

Thomas schreef:Ach, ik snap je punt wel.
Ik de jouwe ook hoor :xyxthumbs:
Tijdens Ajax-Inter hebben we kunnen zien waar hij ook op het hoogste niveau tot in staat is.
De eerste wedstrijd speelde hij uitstekend, de 2e minder.
Maar die jongen komt er zeker :yes:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 04, 2006 9:58 pm

Emanuelson komt er ook wel, hoor. Die jongen was op 50% nog steeds prima.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jun 04, 2006 9:59 pm

Steef schreef:Schaars werd eindelijk linkshalf in het toernooi met de entree van een echte controleur De Zeeuw.

Zei ik al voor het toernooi.
Ik ben er blij om dat De Zeeuw zich zo goed ontwikkelt. Een controleur kan het Nederlands elftal in de toekomst prima gebruiken.

Hans Kraaij Sr. zei laatst dat waarschijnlijk nog geen 5 jongens van dit team het echte Oranje gaan halen. Met Castelen, Huntelaar, Schaars, De Zeeuw, Emanuelson en Vlaar, denk ik dat hij er naast zit.

Kan je na gaan dat Sneijder, De Jong, Heitinga, Stekelenburg, Van Persie (?), Afellay en Babel nog allemaal mee hadden kunnen doen ook. Alle boven genoemde jongens hebben nog genoeg te leren, maar de toekomst ziet er toch zeker niet beroerd uit.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo jun 04, 2006 10:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 04, 2006 10:00 pm

Van der Vaart had volgens mij ook nog mee kunnen doen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jun 04, 2006 10:00 pm

brigade zuid schreef:
Voetske schreef:Knappe prestatie, zo zie je maar, nadat de Zeeuw ( Schaars ) zich een beetje als leider gingen laten zien bleek dat dit elftal toch behoorlijk kan ballen.
En dan te bedenken dat o.a. Sneijder, Van Persie, Robben en Babel ook nog mee hadden mogen doen met dit team.
Maar kan ook voor het zelfde geld verkeerd uitpakken.Normaal zouden deze spelers dit elftal nog wat beter moeten maken, maar op eentje na zijn het allemaal voor zichzelf voetballers ...

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » zo jun 04, 2006 10:01 pm

Inderdaad Thomas, het ziet er aardig uit !

PS: Heeft Hofs al een kind ? :shock:

PPS: De Zeeuw ontwikkelt zich spectaculair :xyxthumbs:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jun 04, 2006 10:04 pm

Ye' Mighty Oak schreef:Voorwaar een knappe prestatie.

Misschien komt het door Hollandse bescheidenheid hoor, maar ik zie nog steeds geen topteam. Huntelaar komt er zeker. Maar verder vond ik eigenlijk alleen De Zeeuw, Schaars en Castelen er bovenuijt steken. Misschien dat zij de Europese subtop bereiken. Verder vind ik dit team weinig speciaal.

Ik begrijp ook niet waarom Aisatti nu zo'n hot item is naar aanleiding van dit toernooi. Ook vandaag vond ik hem weer niet super spelen. Hij is nog jong, maar dat mag toch geen reden zijn om hem in het Europese elftal op te stellen? Zijn pass bij de tweede goal was mooi, maar verder was het niet veel.
Jij bent ook niet gecharmeerd van Emanuelson?
Baseman schreef:
Thomas schreef:Ach, ik snap je punt wel.
Ik de jouwe ook hoor :xyxthumbs:
Tijdens Ajax-Inter hebben we kunnen zien waar hij ook op het hoogste niveau tot in staat is.
De eerste wedstrijd speelde hij uitstekend, de 2e minder.
Maar die jongen komt er zeker :yes:
Zeker. De tweede wedstrijd hadden Samuel en vooral Materazzi hem in de smiezen.

Ach, we zullen het allemaal wel zien. Maar ik heb vertrouwen in Huntelaar en ook in jongens als Schaars, De Zeeuw, Aissati, Emanuelson en Castelen.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo jun 04, 2006 10:06 pm

Emanuelson is nog een beetje een vraagteken. Zowel op de backpositie als op de halfpositie zijn er betere spelers dan hij. Ik denk dat hij voor zichzelf een keuze zal moeten maken en zich echt op die positie richten. Hij is niet goed genoeg voor een allrounder en zal zich op één van die posities écht moeten ontwikkelen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo jun 04, 2006 10:06 pm

Aissati is 17, meen ik? Er lopen er op dit toernooi rond van 23, dat is toch wel heel veel, hoor.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo jun 04, 2006 10:08 pm

Duke schreef:Aissati is 17, meen ik? Er lopen er op dit toernooi rond van 23, dat is toch wel heel veel, hoor.
Oh, maar dat ontken ik niet. Maar de leeftijd mag geen reden zijn om in een elftal te komen.

Volgend jaar kan hij mooi aan zijn fysiek werken en de helft van het aantal wedstrijdjes meepakken, het jaar daarop moet hij er echt staan.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jun 04, 2006 10:09 pm

Ye' Mighty Oak schreef:Emanuelson is nog een beetje een vraagteken. Zowel op de backpositie als op de halfpositie zijn er betere spelers dan hij. Ik denk dat hij voor zichzelf een keuze zal moeten maken en zich echt op die positie richten. Hij is niet goed genoeg voor een allrounder en zal zich op één van die posities écht moeten ontwikkelen.
Mee eens. Er is bij Urby genoeg ruimte voor verbetering. Maar als hij z'n dag heeft kan hij echt heerlijk voetballen.

En als hij een mindere dag heeft is hij vooral in verdedigend opzicht een gevaar voor z'n eigen ploeg. Ik hoop dat hij zich volop op de positie van linksback gaat richten.

Plaats reactie