HET EK 2008 TOPIC

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di dec 04, 2007 7:57 pm

Het zal wel. Ik ga niet weer tegenargumenten geven, maar vind het wel een beetje opvallend dat vooral alle PSVers Van Basten een slechte trainer vinden. Ik krijg toch een beetje het gevoel dat men daar in Eindhoven op hun ziel getrapt is en elkaar maar nalult. :aai.gif:

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » di dec 04, 2007 8:05 pm

Thomas schreef:Het zal wel. Ik ga niet weer tegenargumenten geven, maar vind het wel een beetje opvallend dat vooral alle PSVers Van Basten een slechte trainer vinden. Ik krijg toch een beetje het gevoel dat men daar in Eindhoven op hun ziel getrapt is en elkaar maar nalult. :aai.gif:
Je vergist je. Ik heb Van Basten nooit een goede trainer gevonden: hij zal nooit in de buurt komen van Van Gaal, Hiddink, Adriaanse, Advocaat, Stevens, Vergoossen of Beenhakker. Zelfs Van Marwijk, Jol, Rutten en De Haan zijn beter trainers dan Bassie.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47903
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di dec 04, 2007 8:06 pm

generaal schreef:
Thomas schreef:Ik ben nergens bang voor hoor. Ik heb wel vertrouwen in Van Basten. Al is er misschien wel reden om te twijfelen aan mijn oog voor trainers. Ten Cate was immers ook geen denderend succes. :blush.gif:
Het aannemen van een voormalig topvoetballer als trainer is zo ongeveer het domste wat je kunt doen als topclub met een beperkt budget.
Beperkt budget? Hij wordt trainer bij Ajax, hoor.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 04, 2007 8:07 pm

generaal schreef:Je vergist je. Ik heb Van Basten nooit een goede trainer gevonden
Jij vond hem al slecht voordat hij bij het Nederlands elftal ging werken? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47903
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di dec 04, 2007 8:08 pm

Vergoossen staat ook per toeval in het rijtje. Of zou het komen dat hij per 1 januari aan de slag kan bij PSV?

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » di dec 04, 2007 8:48 pm

Peter schreef:
generaal schreef:
Thomas schreef:Ik ben nergens bang voor hoor. Ik heb wel vertrouwen in Van Basten. Al is er misschien wel reden om te twijfelen aan mijn oog voor trainers. Ten Cate was immers ook geen denderend succes. :blush.gif:
Het aannemen van een voormalig topvoetballer als trainer is zo ongeveer het domste wat je kunt doen als topclub met een beperkt budget.
Beperkt budget? Hij wordt trainer bij Ajax, hoor.
Dat is ten opzichte van een Barcelona of Milan een beperkt budget.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » di dec 04, 2007 8:49 pm

Bertje schreef:
generaal schreef:Je vergist je. Ik heb Van Basten nooit een goede trainer gevonden
Jij vond hem al slecht voordat hij bij het Nederlands elftal ging werken? :hypocrite.gif:
Ik vond het bizar dat iemand met amper trainerservaring (alleen bij een jeugdelftal) zo maar bondscoach van Nederland kon worden.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » di dec 04, 2007 8:49 pm

En hij heeft het totnutoe prima gedaan. Een talent imo.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » di dec 04, 2007 8:49 pm

Peter schreef:Vergoossen staat ook per toeval in het rijtje. Of zou het komen dat hij per 1 januari aan de slag kan bij PSV?
Nee. Toen Hiddink stopte had ik het liefst Vergoossen als diens opvolger gezien. Een absolute held in België (Genk) en ook in Limburg kan ie niet stuk.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » di dec 04, 2007 8:50 pm

Beloki schreef:En hij heeft het totnutoe prima gedaan. Een talent imo.
Het is maar wat je onder "prima" verstaat. Geen enkele serieuze ploeg heeft last gehad van het Oranje van Bassie.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » di dec 04, 2007 8:52 pm

generaal schreef:
Beloki schreef:En hij heeft het totnutoe prima gedaan. Een talent imo.
Het is maar wat je onder "prima" verstaat. Geen enkele serieuze ploeg heeft last gehad van het Oranje van Bassie.
Servie,Ivoorkust,Tschjechie,Argentinië. Zijn inderdaad geen serieuze ploegen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » di dec 04, 2007 8:54 pm

Beloki schreef:
generaal schreef:
Beloki schreef:En hij heeft het totnutoe prima gedaan. Een talent imo.
Het is maar wat je onder "prima" verstaat. Geen enkele serieuze ploeg heeft last gehad van het Oranje van Bassie.
Servie,Ivoorkust,Tschjechie,Argentinië. Zijn inderdaad geen serieuze ploegen.
Ga je nou met droge ogen beweren dat Nederland Argentinië tot last is geweest :smallgrin.gif: ?
Servië bakte er niks van op het EK en is geen wonderploeg (ook België kan er wel tegen stunten). Ivoorkust is tactisch een grap en Tsjechië is zonder Nedved stuurloos: laat Bassie nou enkel van een Tsjechië zonder Nedved hebben gewonnen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di dec 04, 2007 8:56 pm

Dus alleen Portugal, uitgerekend een van de weinige ploegen waar Nederland van heeft verloren, was een serieuze tegenstander? Tsja, zo kan ik van iedere trainer wel een prutser maken.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » di dec 04, 2007 8:56 pm

generaal schreef:
Beloki schreef:
generaal schreef: Het is maar wat je onder "prima" verstaat. Geen enkele serieuze ploeg heeft last gehad van het Oranje van Bassie.
Servie,Ivoorkust,Tschjechie,Argentinië. Zijn inderdaad geen serieuze ploegen.
Ga je nou met droge ogen beweren dat Nederland Argentinië tot last is geweest :smallgrin.gif: ?
Servië bakte er niks van op het EK en is geen wonderploeg (ook België kan er wel tegen stunten). Ivoorkust is tactisch een grap en Tsjechië is zonder Nedved stuurloos: laat Bassie nou enkel van een Tsjechië zonder Nedved hebben gewonnen.
0-0. My 2 cents.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47903
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di dec 04, 2007 8:57 pm

Ik vind het nog altijd verschrikkelijk moeilijk om vBasten te beoordelen, hoor. Wat nu als hij in juni de kwartfinales weet te behalen? Is hij dan opeens de nieuwe messias? Bondscoaches kun je echt bijna niet beoordelen, getuige ook het feit dat een Louis van Gaal compleet mislukt is. Hij staat bijvoorbeeld bij het lijstje van toptrainers van de generaal, maar wist zich niet eens te kwalificeren.

Verder weet ik van je voorliefde voor Sefke. Ik vind het een redelijke coach, maar zeker geen toptrainer. Een toptrainer moet namelijk ook ervaring hebben op het allerhoogste niveau, terwijl Sefke nooit verder kwam dan Roda.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di dec 04, 2007 8:58 pm

Thomas schreef:Dus alleen Portugal, uitgerekend een van de weinige ploegen waar Nederland van heeft verloren, was een serieuze tegenstander? Tsja, zo kan ik van iedere trainer wel een prutser maken.
En als Nederland had gewonnen had generaal wel iets verzonnen waardoor Portugal eigenlijk niets voorstelde.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47903
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di dec 04, 2007 8:58 pm

Figo was over zijn hoogtepunt heen.;)

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 04, 2007 9:00 pm

En Deco was moe van de Champions League-finale en Ronaldo's string zat niet lekker?

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » di dec 04, 2007 9:01 pm

Thomas schreef:Dus alleen Portugal, uitgerekend een van de weinige ploegen waar Nederland van heeft verloren, was een serieuze tegenstander? Tsja, zo kan ik van iedere trainer wel een prutser maken.
Italië ook, maar dat was een oefenpotje. Argentinië was al geplaatst.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » di dec 04, 2007 9:01 pm

Beloki schreef:
generaal schreef:
Beloki schreef: Servie,Ivoorkust,Tschjechie,Argentinië. Zijn inderdaad geen serieuze ploegen.
Ga je nou met droge ogen beweren dat Nederland Argentinië tot last is geweest :smallgrin.gif: ?
Servië bakte er niks van op het EK en is geen wonderploeg (ook België kan er wel tegen stunten). Ivoorkust is tactisch een grap en Tsjechië is zonder Nedved stuurloos: laat Bassie nou enkel van een Tsjechië zonder Nedved hebben gewonnen.
0-0. My 2 cents.
Argentinië was er al.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 04, 2007 9:01 pm

Nederland ook.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » di dec 04, 2007 9:02 pm

Bertje schreef:Nederland ook.
Dat potje stelde dus ook niet veel voor.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 04, 2007 10:30 pm

Welke gek beoordeelt er nou op basis van een handje wedstrijden?

wimpey
Berichten: 51804
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do dec 06, 2007 6:31 pm

generaal schreef: Je vergist je. Ik heb Van Basten nooit een goede trainer gevonden: hij zal nooit in de buurt komen van Van Gaal, Hiddink, Adriaanse, Advocaat, Stevens, Vergoossen of Beenhakker. Zelfs Van Marwijk, Jol, Rutten en De Haan zijn beter trainers dan Bassie.
Geweldige argumenten houdt die man erop na! :headbang.gif:

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr dec 14, 2007 4:53 pm

Kesler ontevreden over verdeling EK-kaartjes
Uitgegeven: 14 december 2007 14:30

AMSTERDAM - Henk Kesler is ontevreden over de manier waarop de Europese voetbalunie UEFA de plaatsbewijzen voor het EK van komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland verdeelt.

"Wij krijgen maar 5600 kaartjes voor iedere groepswedstrijd", weet de directeur van de KNVB. "Dat is natuurlijk veel te weinig."

Kesler is bang dat hij zijn verplichtingen tegenover relaties en sponsors niet kan nakomen. "De helft van de kaartjes is altijd voor de supportersvereniging. Die kan natuurlijk ook veel meer tickets gebruiken. De andere helft is voor onze sponsors en relaties. Ik weet niet of we daar mee uitkomen."

De UEFA bepaalt dat ieder land recht heeft op 20 procent van de beschikbare plaatsten in het stadion. "We spelen alle groepswedstrijden in het stadion van Bern dat een capaciteit van 30.000 heeft", rekent Kesler voor. "Dat maakt dus 6000 tickets per groepswedstrijd. Alsof dat al niet erg genoeg is, moeten we ook nog 400 plaatsen uit veiligheidsoverwegingen inleveren."

Mazzel

Kesler: "Ik zou het eerlijker vinden dat beide ploegen voor een wedstrijd veel meer dan 20 procent van alle tickets zouden krijgen. Waarom moeten er bijvoorbeeld zo veel mensen van de UEFA naar een wedstrijd? Op het WK in Duitsland hadden we nog de mazzel dat we een keer in een heel groot stadion speelden."

De KNVB-official vervolgt: "We voetbalden bovendien tegen Ivoorkust, dat nauwelijks supporters meenam. Nu spelen we tegen Frankrijk, Italië en Roemenië. Reken maar dat vooral Italië en Frankrijk ook heel veel tickets tekort komen. Ik vind dat heel jammer."
Och gut, de sponsors krijgen te weinig kaartjes!!
Fok het hele EK en zijn commerciele troepverkoop.
Goed beschouwd gaat er 9% ofzo van de kaartjes in de verkoop voor de supporters. Dat is echt volstrekt belachelijk.
Gelukkig zien we zodirect weer 1001 reclames op de TV waarin kaartjes te winnen zijn en zien we halflege tribunedelen omdat de helft van de genodigden niet op is komen dagen.
Ben blij dat ik nooit naar het Nederlands Elftal ga.

Gesloten