Niet bang voor kritiek

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di mar 08, 2005 1:15 pm

Waarom zit Emanuelson nog niet bij de selectie. Zo sterk zit Oranje toch ook weer niet in zijn linksbacks. :X

Het is allemaal idd heel opvallend. Als Ajax nou nog een goed jaar draaide zou het iets logischer zijn, maar nu....

Ooijer, Cocu en VOH zitten er wel weer bij, evenals de laatste tijd van op de bank zittende Meerdink. Weet iemand hoe het zit met Davids, Yildirim en Hofland? Vd Meyde en Kluivert zullen er wel niet bijzitten ;)

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mar 08, 2005 1:22 pm

Nou kent vB Maduro natuurlijk wel prima!
De cler vanwege slechter worden Nederlandse verdedigers? Misschien heeft Ajax wel te vroeg gedag gezegd. Zelfde verhaal als bij Melchiot. Of is verdedigens bij Ajax toch net wat anders (tenminste voor Koeman's komst)
I think I lost my fucking headache

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » di mar 08, 2005 1:38 pm

Lucas schreef:Nou kent vB Maduro natuurlijk wel prima!
Daar zit hem nu net het probleem. Marco heeft op zijn minst de schijn tegen dat hij de jongens van Ajax te goed kent! En hij doet ook niet echt zijn best die schijn ook maar iets weg te nemen.

Maduro :nooo: Babel :nooo: De Cler :nooo:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di mar 08, 2005 1:41 pm

Ik was nooit echt een fan van De Cler bij Ajax, evenals toendertijd Van der Gun op rechtsbuiten. Ik verdacht ze er van op de training tegen elkaar de sterren van de hemel te spelen en zodoende indruk op de trainer te maken.

Wat mij wel opviel was dat als De Cler een keer z'n wedstrijd had, hij ook gelijk zeer goed speelde. Hij maakte alleen maar mooie doelpunten en was dan vooral aanvallend goed aanwezig. Maar zijn selectie zal wel te maken hebben met het gebrek aan Nederlandse linksbacks.

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » di mar 08, 2005 1:42 pm

Frank schreef:
Lucas schreef:Nou kent vB Maduro natuurlijk wel prima!
Daar zit hem nu net het probleem. Marco heeft op zijn minst de schijn tegen dat hij de jongens van Ajax te goed kent! En hij doet ook niet echt zijn best die schijn ook maar iets weg te nemen.

Maduro :nooo: Babel :nooo: De Cler :nooo:
Ik zie het probleem van VB met zijn Ajaxverleden niet zo... integendeel zelfs. Dit is overigens een voorlopige selectie, wellicht valt Maduro nog af, maar Babel en De Cler verdienen het wat mij betreft om eens in Oranje te spelen
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mar 08, 2005 1:43 pm

van Basten heeft nooit met de Cler gewerkt. Wat de buitenwereld ervan vindt hoort geen overweging te zijn voor de bondscoach..dus de schijn wegnemen moet hij zeker niet doen!
I think I lost my fucking headache

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » di mar 08, 2005 1:56 pm

Vertel me maar eens wat volgens jou de beweegredenen van Van Basten zijn om deze spelers op te roepen. Ik heb trouwens niet de suggestie willen wekken dat De Cler met van Basten gewerkt heeft. Hij past alleen wel in het rijtje waar ik mijn vraagtekens bij zet.

Ajax draait voor geen enkele meter (ook volgens de meesten hier) en hij haalt vrolijk 7 spelers van Ajax bij de voorlopige selectie !?!?!

Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 6806
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:32 am

Bericht door Eric » di mar 08, 2005 1:59 pm

maartoe schreef:Babel en Maduro in de voorselectie van het grote Oranje, dat is wachten op reacties van de PSV'ers en Feyenoorders van dit forum. :D Harm, Steef, Baseman, etc. spuw uw gal! ;)
Niet alleen van de Psv-ers en Feyenoorders hoor...
There is no life I know to compare with pure imagination. Living there, you'll be free if you truly wish to be.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » di mar 08, 2005 1:59 pm

Nog een overweging: wat denk je dat er met Advocaat was gebeurt als hij met dit soort spelers aan was komen zetten?

Die was volledig afgemaakt door pers en supporters. ;)

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mar 08, 2005 2:00 pm

Ik kan niet in het hoofd van van Basten kijken. Misschien vindt hij wel dat Maduro veel te laat bij de A-selectie is gehaald door Koeman. Er zijn wel meer spelers die snel na hun debuut in oranje debuteerden (Sneijder bijvoorbeeld) zonder dat de toenmalige bondscoach van zeer positieve Ajaxgevoelens kan worden beschuldigd. Linksbuiten is er nauwelijks een alternatief in Nederland. Hoewel ik persoonlijk niet fvoor Babel als linksbuiten zou kiezen (ook niet bij Ajax trouwens)

Lucius is toch ook eens tot de voorselectie doorgedrongen?
I think I lost my fucking headache

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di mar 08, 2005 2:11 pm

Met 200 wedstrijden eredivisie en enkele seizoenen Cl voetbal in de benen. Toch een ander verhaal.

Ik vind de selectie van de Cler helemaal niet onlogisch; dat is het segment backs waaruit nederland moet vissen. Beter een echte back als de Cler dan een middenvelder als Bronko die na 4 jaar nog steeds alle beginnersfouten maakt.

Maduro en Babel hebben er weinig te zoeken maar goed, die zullen toch ook niet echt mee gaan doen neem ik aan. Zou het begrip international ook wel erg snel devalueren.

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mar 08, 2005 2:14 pm

Zal ongetwijfeld mijn Ajaxbril zijn, maar Maduro is een betere voetballer dan Lucius..Het aantal wedstrijden dat je voor Lucius noemt zijn waarschijnlijk gedeelten van wedstrijden. Basisspeler was hij zelden of nooit...
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di mar 08, 2005 2:23 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:Met 200 wedstrijden eredivisie en enkele seizoenen Cl voetbal in de benen. Toch een ander verhaal.
Trek maar 2 seizoenen eerstedivisie bij Den Bosch van die 200 eredivisie wedstrijden af. Dan kom je overigens nog steeds op een respectabel aantal van 157 invalbeurten. ;)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di mar 08, 2005 2:24 pm

MvB rules: hij heeft schijt aan alles en iedereen. :worshippy:

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di mar 08, 2005 2:47 pm

Mensen mensen toch, jullie snappen toch wel dat Marco van Basten er is voor de lange termijn? Op het WK in eigen land ( dat de KNVB wilt organiseren in 2018) moet Oranje toch wel met een ingespeeld team komen :D
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13400
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » di mar 08, 2005 3:08 pm

Misschien wilde hij heel graag coach van Ajax worden en komt hij daar op deze manier het dichtste bij.

Maar serieus: dat hij een speler kent uit de jeugd betekent wel dat hij een beter beeld heeft ban iemands kwaliteiten dan Jan Publiek die een Maduro nog maar 2 wedstrijden heeft gezien. Maduro is natuurlijk nog helemaal niet klaar voor Oranje, maar zijn type speler is wel iets dat goed bruikbaar is in het Nederlands Elftal. Ik kan me voorstellen dat Maduro er definitief bij zal komen als hij de rest van het seizoen een basisplaats bij Ajax houdt.

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di mar 08, 2005 3:16 pm

Lucas schreef:Zal ongetwijfeld mijn Ajaxbril zijn, maar Maduro is een betere voetballer dan Lucius..
Anno dit moment bedoel je...dat is inderdaad je Ajax-bril. Het Nederlands elftal is een selectie elftal waar je je middels goed spel over een constante periode voor selecteert. Dat kan niet in 1,5 wedstrijd op het hoogste niveau. Achter het selecteren van Lucius kan ik nog wel een rationale bedenken(betrouwbare werker, nuttig zonder veel fouten) hoewel ik het ook daar niet mee eens was. Achter Maduro zit geen enkele rationale; in elk geval niet een die ik begrijp.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 08, 2005 3:35 pm

Babel kon ik nog prima begrijpen, maar Maduro is een farce. Die jongen zat tegen Jong Engeland nog op de bank van Jong Oranje.

En Tim de Cler is helemaal een lachertje.

Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 6806
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:32 am

Bericht door Eric » di mar 08, 2005 4:07 pm

Tja, ik ben het voor de verandering volledig met de concurrent-collega's eens. Maar dat zal gezien mijn eerdere postings over San Marco en zijn selectiebeleid geen schokkende ontboezeming zijn.
There is no life I know to compare with pure imagination. Living there, you'll be free if you truly wish to be.

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mar 08, 2005 4:10 pm

Jij hebt te lang in Eindhoven gewoond!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 6806
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:32 am

Bericht door Eric » di mar 08, 2005 4:13 pm

(en in rotterdam) :D
There is no life I know to compare with pure imagination. Living there, you'll be free if you truly wish to be.

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mar 08, 2005 4:16 pm

Don't you have any shame son?
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Mano » di mar 08, 2005 4:23 pm

Maduro is waarschijnlijk uitgekozen omdat hij met hem getraint heeft. Hij weet wat hij in zijn Mars heeft. :blush:

Ik vind dat als je Maduro uitnodigt, je hem ook gelijk bij de selectie moet halen en opstellen!
want hem bij de voorselectie halen en wegsturen, slaat nergens op.
hem bij de selectie halen en op de bank zetten, slaat nergens op.
Nee, hij moet spelen en daarmee aantonen (of niet) dat Bassie het goed heeft gezien!

anders is dit verhaal 1 groot pippo de clown showtje geweest!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 6806
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:32 am

Bericht door Eric » di mar 08, 2005 4:24 pm

Lucas schreef:Don't you have any shame son?
wat meer respect voor mijn standvastige liefde voor Ajax zou eerder op zijn plek zijn :yes:
There is no life I know to compare with pure imagination. Living there, you'll be free if you truly wish to be.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » di mar 08, 2005 4:31 pm

In "Het Wereldje" op www.vi.nl:
Jordy Bruijn, Jorni Camps, Alen Custovic, Gino Dekker, James Efmorfides, Matthijs Jesse, Frencel Lewis, Levy van Nispen, Leeroy Owusu, Shaquille Sno, Achille Vaarnold en Aron Wijsman van Ajax F1 wachten op uitnodiging.
Gerard Heuker

Plaats reactie