Yildirim in Oranje?

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Yilderim een kans in Oranje?

Ja, is de speler van de toekomst
28
82%
Nee, niet goed genoeg
2
6%
Nee, is een Turk, geen Nederlander
4
12%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma jan 24, 2005 11:23 pm

Arwin schreef:Vennegoor heeft er natuurlijk niets te zoeken omdat er vier betere spitsen zijn dan hem en Meerdink vind ik helemaal een boer, maar die doet het wel redelijk dit seizoen bij AZ. Ik hoop eigenlijk dat alleen Yilderim er van dit rijtje bijkomt, en een Gentenaar of Timmer is niet erg in de selectie, zijn allebei prima keepers voor een oefenwedstrijd.
Vennegoor wel en Kluivert nog steeds niet. Vennegoor heeft tot nu toe 14 wedstrijden gespeeld en Kluivert 16. Wat kan de rede zijn? :hypocrite:

Gebruikersavatar
Juan
Berichten: 187
Lid geworden op: vr dec 10, 2004 7:17 pm

Bericht door Juan » za jan 29, 2005 5:38 pm

wat doet meerdink en vennegoor in oranje, gentenaar en timmer snap ik, maar dat is ook maar tijdelijk.
ik wil niet tege v basten zijn, maar sindsdien is iedereen die een beetje kan voetballen zeker van een selectie voor oranje,wat dachten jullie van onze spits John, niks bereikt, maar toch international.
MY LOVE TO AJAX IS DANNY BLIND

Mr. Ajax
Berichten: 14464
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo jan 30, 2005 12:48 am

wat dachten jullie van onze spits John, niks bereikt, maar toch international.
Vandaag gescoord tegen Derby County :eusa_dance: :cheer: :headbang:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Andy22 » do feb 03, 2005 11:53 am

ik hoop dat Andy v/d Meyde wordt geselecteerd :D
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do feb 03, 2005 11:57 am

Ik ook. :yes:

Hij komt dit seizoen al meer aan spelen toe bij Inter dan in het vorige. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij het daar redt, want ook in Amsterdam kende Andy een stroeve start. :eusa_pray:

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » do feb 03, 2005 4:25 pm

Andy22 schreef:ik hoop dat Andy v/d Meyde wordt geselecteerd :D
Welkom terug! :cheer:

Van mij mogen Van der Meyde en Yildirim het op rechtsbuiten uitvechten, verder is er geen speler die er normaal kan functioneren. Castelen komt heel ver daarna, dan weer een hele tijd niks en dan De Ridder.
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do feb 03, 2005 4:29 pm

Robben en Campbell niet bij interland

Arjen Robben moet het oefenduel tussen Engeland en Oranje volgende week, aan zich voorbij laten gaan. De Chelsea-aanvaller kampt zoals eerder gemeld met een voetblessure, waardoor hij enkele weken cq maanden uitgeschakeld is.

Marco van Bastens collega Sven-Göran Eriksson kreeg vandaag te horen dat hij niet beschikken kan over Sol Campbell. De verdediger heeft last van een enkelblessure na het duel met Manchester United.
http://www.voetbalzone.nl

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » do feb 03, 2005 4:49 pm

Is die bij Chelsea zo lekker op dreef, hebben we weer niks aan hem als international, wat een halve Nederlander is die Robben toch.. ;)

Maar serieus, eventueel maanden eruit? Dat zou niet zo mooi zijn, is al bekend wat hij precies heeft dan?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do feb 03, 2005 11:38 pm

Arjen Robben zal een scan ondergaan die moet uitwijzen hoe ernstig zijn voetblessure is. Het zal pas over enkele dagen duidelijk zijn hoelang Robben precies aan de kant moet blijven. Mourinho schatte gisteren al in dat hij Robben voor een lange tijd zal moeten missen.

Plaats reactie