Nederland-Liechtenstein

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Is de interland tegen Liechtenstein zinvol?

Ja, het is toch een interland
8
42%
Nee, je kunt net zo goed tegen de IJsselmeervogels oefenen
11
58%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Mano » za sep 04, 2004 3:16 pm

Van Basten wil 4-3-3 spelen.
En roept spelers op die op die positie´s horen.
Dus een Dave vd Berg omdat het een linksbuiten is.

Is een beredenering die te begrijpen is.
Lijkt me geen echte resultaten opleveren in de toekomst.
Als je sterspeler op links (robben) geblesseerd is en je beste vervanger is vd Bergh. en dit is je ENIGE probleem, snap ik het.
als je naast Robben, nog 4 a 5 topspelers mist, moet je het over een andere boeg gaan gooien om resultaten te halen en terug gaan naar een 4-4-2 of zelfs wel 5-3-2. maar niet aan het systeem vasthouden met middelmatige spelertjes...

Tijd zal leren of hij gelijk heeft...

Hij wil aantrekkelijk gaan voetballen, mooi!
maar resultaat daar gaat het om!!!! dat dat met sprankelend voetbal gaat...SUPER...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marco
AT EC 2004 winner
Berichten: 3751
Lid geworden op: za okt 11, 2003 12:16 pm

Bericht door Marco » za sep 04, 2004 3:30 pm

joey schreef:Die Tsjechen krijgen een lachstuip als Van Basten met Dave van den Bergh en Denne(n)boom aan komt zetten. En ik betwijfel ook of Koller en Baros bang zullen zijn voor Boulahrouz. :sad:
Maar Makaay of van Nistelrooy zullen zich ook wel eens afgevraagd hebben wie toch die Ujfalusi is. Zo zitten er nog wel een aantal namen in de Tsjechische selectie die ons niet veel zeggen. Overigens, de uiteindelijke selectie is bekend en het valt allemaal wel mee qua verrassende namen. En Grygera is toch ook weer opgeroepen? ;)

De Tsjechen zijn beter geweest, vaak omdat zij een hecht collectief vormen waar Oranje als los zand aan elkaar hing. De Tsjechen zijn (hoogstwaarschijnlijk) nu nog beter op dat vlak. Als je daar de nadruk op weet te leggen, kan dit een interland worden waarin Oranje saamhorigheid aan voetbalkwaliteit weet te koppelen. Misschien boek je dan in een waarschijnlijk verlies toch nog een belangrijke winst...

Lionel
Berichten: 47275
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za sep 04, 2004 8:01 pm

Ik ben het helemaal met Mano eens. Dat Van Basten zich aan een systeem wilt houden oke, maar als je zometeen meer blessures hebt moet je toch maar iets anders proberen.

Musampa mag ook wel eens een kans krijgen, speelde toch redelijk bij Atletico ( wat ik hoorde dan)
IK GELOOF!!!!!!

OnlyAjax
Berichten: 115
Lid geworden op: di sep 30, 2003 9:51 am

Bericht door OnlyAjax » za sep 04, 2004 8:15 pm

Even iets anders, schandalig dat een interland in Utrecht wordt gespeelt, ik ben er helaas geweest, maar de bunnik side deed er ook echt alles aan om het "feestje" te verpesten. constant anti-joodse spreekkoren en anti-vriendin vd Vaart songs.

Vind het al erg zat als dat tijdens Utrecht-Ajax wordt gezongen, maar helemaal tijdens het nederlands elftal. Die honden hadden geeneens respect voor het volkslied van de gasten.

dus KNVB: NOOIT MEER IN UTRECHT!

vond alleen Boulahrouz goed spelen btw :D (van de debutanten dan)
Musampa kan trouwens prima in Oranje spelen, speeld idd bijna wekelijks bij At.Madrid en doet dat niet onverdienstelijk. Dus we moeten San Marco misschien maar even een enkeltje Vicente Galderon kado doen :eusa_dance:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 05, 2004 2:45 am

Stekelenburg: 'Uitfluiten Ajacieden was schandalig'

AMSTERDAM, 4 september 2004 20:33 - Maarten Stekelenburg is nog maar net eerste keeper van Ajax, maar inmiddels is hij achter Edwin van der Sar de tweede nationale keeper. In de tweede helft tegen Liechtenstein maakte hij zijn debuut en daar was de bijna 22-jarige doelman na afloop razendenthousiast over. ''Eerste helft, tweede helft, tien minuten. Het was mij om het even. Ik heb mijn debuut gemaakt en dat pakken ze mij niet meer af'', zegt hij op de officiële Ajaxwebsite. ''Dat het pas 1-0 stond, deed me ook niet zoveel. Ik wilde proberen de nul te houden en dat is gelukt."
Over één aspect van de interland tegen Liechtenstein was Stekelenburg minder te spreken: ''Ik vond het publiek trouwens niet zo sportief. Ik begreep dat de hele Bunnikside (de harde supporterskern van FC Utrecht, red.) er zat. Als we met Ajax hier spelen, kan ik begrijpen dat ze wat roepen. Maar we zijn spelers van het Nederlands Elftal. Rafael, Wesley en ik zijn uitgefloten. Al bij het volkslied begon het. Ik had dat niet verwacht, vind het ook schandalig! Maar het schijnt er bij te horen tegenwoordig."
Voetbal Online

Irritante lui die Utrecht supporters. Nog vrij dom ook aangezien vorig jaar er nog aardig wat Utrecht spelers afkomstig zijn van Ajax. Dit jaar ook nog wel, maar vorig jaar met V/d Haar, Zwaanswijk, V/d Bergh, Lamey en nog meer geloof ik (nu is Douglas er ook nog bij).

Plaats reactie