TOP Bondscoach Nederlands elftal gevraagd!

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie moet Dick Advocaat als Bondscoach voor het WK 2006 in Duitsland opvolgen?

Niemand.. want Dick Advocaat is gewoon een goeie trainer
1
3%
Co Adraanse omdat hij tenminste Hollandse durf en branie uitstraalt
14
37%
Foppe de Haan omdat hij al bij de Oranje jeugd actief is
2
5%
Wim Jansen omdat dan tenminste Cruijff's visie wordt gerealiseerd
4
11%
Wat ken mij dat nou schelen.Na Advocaat is elke gek goed genoeg
17
45%
 
Totaal aantal stemmen: 38

Karamat
Berichten: 372
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:17 pm

Bericht door Karamat » zo jun 20, 2004 11:06 pm

joey schreef: Koeman doet het ook niet. Als hij slim is. En Ronald is een planner. Die kijkt wel uit.
Ik weet het niet, hoor. Koeman kiest liever om over een paar jaar bondscoach te worden dan nu, dat is duidelijk. Maar juist doordat er geen alternatieven zijn en Koeman misschien de enige reele kandidaat is (althans in Nederland), denk ik dat hij zomaar overstag kan gaan. Hij weet dat Blind en Van Basten klaar staan om bij Ajax verder te gaan, dus hij kan Ajax met een gerust hart achterlaten.
En waarom Koeman de enige reele kandidaat is? Omdat hij als enige op internationaal topniveau gewerkt heeft en respect bij de spelers oogst. Adriaanse, De Mos, De Haan enz. hebben dat niet en zullen geen aanzien hebben bij de spelers.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 20, 2004 11:17 pm

Daar heeft Koeman geen boodschap aan. Die denkt alleen aan zijn eigen carriere. Hij gaat zich heus niet opofferen. Bij Ajax, met al die talenten, zit hij beter op dit moment. Ik moet trouwens nog zien of Ajax hem laat gaan.

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jun 20, 2004 11:17 pm

bryan schreef:he Lucas, toen heb ik ook meteen overgeschakeld. Domme opmerking. Als het om het eggie ging tegen Schotland dan hadden ze Sneijder wel nodig.
Eigenlijk zijn wij dom dat we het toch weer proberen met die vreselijke verslaggevers! En natuurlijk met de 15 minuten reclame onderbroken door 1 minuut analyse in de rust! :sad:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10270
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » zo jun 20, 2004 11:53 pm

ik ben voor rudi voller als opvolger van advocaat... waarom niet?

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11884
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door Sandro » ma jun 21, 2004 12:52 am

1) het is een Duitser. 2) hij denkt net zo defensief als Advocaat....volgens mij zijn er genoeg mensen die dit lijstje tot 10 aan kunnen vullen...
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
DJ_JARI
Berichten: 1173
Lid geworden op: wo okt 22, 2003 10:20 pm
Locatie: assen

Bericht door DJ_JARI » ma jun 21, 2004 10:17 am

Pal schreef:
DJ_JARI schreef:Ik zou ook niemand weten eerlijk gezegd. Iniedergeval geen Nederlandse coach. Nog buitenlandse coaches die in aanmerking komen?
Waarom geen Nederlandse coach?

Ik vind trouwens dat de FIFA daar ook eens iets aan moet doen. Je mag geen buitenlandse spelers selecteren, maar je mag wel een buitenlandse coach aanstellen. Ik vind dat maar vreemd.
omdat ik vind dat de Nederlandse Coaches simpelweg niet goed genoeg zijn. Alleen Ten Cate vind ik nog een optie. En het lijkt mij wel eens goed dat er een coach komt die de spelers niet persoonlijk kent. Die gast van Celtic vind ik ook wel een goede optie.
AJAX

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4543
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Bericht door bryan » ma jun 21, 2004 10:41 am

Een Nederlandse coach draagt te veel baggage mee en zal zijn eigen vriendjes hebben. Van elk mogelijk Nederlandse trainer heeft de media al hun kritiek klaar staan. De Nederlandse media zal minder durven om met een buitenlandse trainer ruzie te krijgen - al is het omdat ze minder goed kunnen zeiken in het Engels.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 21, 2004 11:02 am

Ik moet zien welke gek het doet, er komen zware tijden aan. Tsjechië blijft even sterk, terwijl Nederland sterkhouders als Cocu en Stam kwijtraakt. Davids wordt ook al een dagje ouder. De afgelopen jaren hebben we door het wegvallen van De Boertjes en Bergkamp al veel kwaliteit ingeleverd. Dat wordt nog erger.

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » ma jun 21, 2004 11:03 am

Dat van 'die eigen vriendjes' ben ik het met je eens, maar......
bryan schreef:al is het omdat ze minder goed kunnen zeiken in het Engels.
Do you believe it yourself?! :D

Gebruikersavatar
DJ_JARI
Berichten: 1173
Lid geworden op: wo okt 22, 2003 10:20 pm
Locatie: assen

Bericht door DJ_JARI » ma jun 21, 2004 11:25 am

joey schreef:Ik moet zien welke gek het doet, er komen zware tijden aan. Tsjechië blijft even sterk, terwijl Nederland sterkhouders als Cocu en Stam kwijtraakt. Davids wordt ook al een dagje ouder. De afgelopen jaren hebben we door het wegvallen van De Boertjes en Bergkamp al veel kwaliteit ingeleverd. Dat wordt nog erger.
ik denk dat het Nl elftal van na het ek er ongeveer zo uit komt te zien:

--------------Van der Sar-------------
reiziger---heitinga ----bouma----bronkhorst

van bommel/sneijder----seedorf/van der vaart-----van der vaart/davids

Van der meyde----RVN----robben

dan heb je nog op de bank De jong, makaay,kluivert, Stekel.

en dan nog hopen dat De Ridder en Van Persie zich door ontwikkelen.
Verder zie ik momenteel geen talenten die er aan komen. :nooo:
AJAX

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4543
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Bericht door bryan » ma jun 21, 2004 12:02 pm

Do you believe it yourself?!
Jack van Gelder vs Martin O'Neill - in het Engels. Jack van Gelder zou bijna huilend de studio verlaten denk ik.

Pal
Berichten: 1879
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 11:28 pm

Bericht door Pal » ma jun 21, 2004 1:13 pm

Frits Korbach, dat lijkt me wel wat. Die man kan prima een lekkere ontspannen sfeer creeeren, iets wat de gelouterde internationals wel goed zal doen na een zwaar en inspannend seizoen bij alle topclubs.

nee, dit is niet serieus

Gebruikersavatar
Marco
AT EC 2004 winner
Berichten: 3751
Lid geworden op: za okt 11, 2003 12:16 pm

Bericht door Marco » ma jun 21, 2004 1:26 pm

Eeeeeh, Martin Jol!
DJ_JARI schreef:Verder zie ik momenteel geen talenten die er aan komen. :nooo:
Jurgen Colin.

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » ma jun 21, 2004 2:56 pm

Wil me nergens mee bemoeien maar wil degene die Co Adriaanse als bondscoach wensen er wel even op wijzen dat hij voor Oranje-Tsjechie de jeugdige en de zich op de toppen van zijn kunnen bevindende Paul Bosvelt in zijn basisopstelling verkoos boven de versleten draver Sneijder.
En als klap op de vuurpijl Robben helemaal niet had opgesteld maar de fantastisch in vorm verkerende VDV op diens positie prefereerde.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 21, 2004 3:00 pm

Is er iemand die Adriaanse als bondscoach wil? Behalve hijzelf dan?

Gebruikersavatar
DJ_JARI
Berichten: 1173
Lid geworden op: wo okt 22, 2003 10:20 pm
Locatie: assen

Bericht door DJ_JARI » ma jun 21, 2004 3:07 pm

ik iniedergeval niet. Laat dat ff duidelijk zijn.
Ik vraag me af hoe iedereen denkt als we nu als nog door gaan en ver komen ;)
AJAX

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » ma jun 21, 2004 3:08 pm

Nou, blijkbaar ongeveer een derde.
Weet je wat het is. Het lijkt me zo moeilijk continu pressie te spelen met de Paul Bosvelt van nu.
Gelukkig is VDV, zijn beoogde linkerspits, in een weekje vakantie via het eten van veel vis de nodige kilo's afgevallen (na de competitie!) anders hadden we het gedonder helemaal in de glazen gehad.

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » ma jun 21, 2004 3:12 pm

DJ_JARI schreef: Ik vraag me af hoe iedereen denkt als we nu als nog door gaan en ver komen ;)
Dat we dan heel veel geluk hebben gehad, de Tsjechen eeuwig dankbaar mogen zijn, we niet dankzij maar ondanks de technische staf zijn doorgegaan en we dan zelfs alsnog europees kampioen kunnen worden als diezelfde technische staf eindelijk eens besluit wel de juiste ingrepen te plegen, lees het team samenstelt in dienst van Sneijder en Robben.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10413
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » ma jun 21, 2004 5:09 pm

DJ_JARI schreef: Ik vraag me af hoe iedereen denkt als we nu als nog door gaan en ver komen ;)

Ik geloof niet dat de media nederland-tsjechie zal vergeten. Ook het volk niet. Kijk doorgaan is natuurlijk alsnog geweldig, maar toch zal het als een zwarte wolk over dit EK blijven hangen.

Gebruikersavatar
DJ_JARI
Berichten: 1173
Lid geworden op: wo okt 22, 2003 10:20 pm
Locatie: assen

Bericht door DJ_JARI » ma jun 21, 2004 6:32 pm

hopelijk gaat de toekomst het uitwijzen. Ik hoop dat Galasek en Grygera ff een stukje NL bloed laten gelden en de rest van het team er mee besmetten.
AJAX

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10413
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di jun 22, 2004 3:14 pm

Wat dachten jullie van Don Leo :worshippy:
is dacht ik beschikbaar en heeft zowel internationaal als nationaal wel het een en ander meegemaakt. Daarnaast heeft deze toch niet meer zo de drang om elke dag voor een ploeg te staan.

Pal
Berichten: 1879
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 11:28 pm

Bericht door Pal » di jun 22, 2004 3:29 pm

dat was in 1990 ook niet zo'n succes

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Bericht door Kilroy » di jun 22, 2004 5:16 pm

joey schreef:Is er iemand die Adriaanse als bondscoach wil? Behalve hijzelf dan?
Ja hoor. Brueckner, voor de WC qualifying.

DJ_JARI schreef: "Ik vraag me af hoe iedereen denkt als we nu als nog door gaan en ver komen."

Ach, de verliezen tegen Schotland in '78 en de CCCP in '88 waren ook snel vergeten na volgend success.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 22, 2004 8:34 pm

Kilroy schreef:
joey schreef:Is er iemand die Adriaanse als bondscoach wil? Behalve hijzelf dan?
Ja hoor. Brueckner, voor de WC qualifying.
:rofl:

Maar je hebt gelijk, als Oranje doorgaat is alles vergeven en vergeten. Misschien wordt Advocaat nog wel de Redder van het Vaderland. ;)

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Bericht door Kilroy » di jun 22, 2004 10:03 pm

joey schreef:
Kilroy schreef:
joey schreef:Is er iemand die Adriaanse als bondscoach wil? Behalve hijzelf dan?
Ja hoor. Brueckner, voor de WC qualifying.
:rofl:

Maar je hebt gelijk, als Oranje doorgaat is alles vergeven en vergeten. Misschien wordt Advocaat nog wel de Redder van het Vaderland. ;)
LOL

Plaats reactie