Seedorf wil niet op rechts

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Moet Seedorf achter de spitsen?

Natuurlijk. Van der Vaart heeft dit jaar niets gepresteerd.
9
43%
Welnee. Zeggen waar hij wil spelen, wat denkt hij wel?
12
57%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » ma jun 07, 2004 12:41 pm

Dat eeuwige stomme geneuzel over een links- en rechtsbener in het centrum lijkt Heitinga naar de rechtsbackpostie te verdoemen! Ik was altijd in de veronderstelling dat Heitinga met zowel rechts als links een prima pass kan versturen...

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jun 07, 2004 12:51 pm

Klopt, Buijtenveldert. Zet Reijziger op rechts en Heijtinga in het centrum. Als u en ik het al zien zou zo'n bondscoach het toch eijgenlijk ook moeten zien?! Maar Advocaat zou van Shaq een guard maken en van Kobe een center. De man heeft het IQ van een visstick.

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » ma jun 07, 2004 12:54 pm

:D

Tja! Soms denk ik weleens dat mijn verstand van zaken niet afdoende is, maar in deze twijfel ik zeer aan die gedachte...

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jun 07, 2004 1:09 pm

Buijtendijk schreef::D

Tja! Soms denk ik weleens dat mijn verstand van zaken niet afdoende is, maar in deze twijfel ik zeer aan die gedachte...
U zou ongetwijfeld een geweldig bondscoach zijn, Heer Buijtenbereijk. U zou Buijtenspelers opstellen en ze de opdracht geven om Buijtenom te passeren. Tevens zou u de Buijtenspelval herintroduceren en prutsers als Kluijvert en Bouma Buijten de ploeg laten. Stuur uw CV vandaag nog op naar Zeist, voordat Nederland morgen naar het Buijtenland vertrekt. In Portugal is al een Buijtenverblijf geregeld voor de familie Advocaat, maar het lijkt me waarschijnlijk dat ook de rest van de familie Buijtenbondscoach daar prima zou kunnen aarden! Redt het vaderland, beste Buijtenbad!!

Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Berichten: 3074
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 12:39 pm
Locatie: NL

Bericht door Dirk Scheringa » ma jun 07, 2004 1:23 pm

Gelukkig hoor ik ondanks het slechte presteren van Wilfred Bouma bijna niemand roepen om de terugkeer van Frank de Boer. Dat de een het slecht doet wil natuurlijk niet zeggen dat de ander het minder slecht zou hebben gedaan. Frank de Boer is history.

Advocaat valt ernstig te verwijten dat hij eindeloos heeft doorgemodderd met Frank de Boer maar ook met bijvoorbeeld Mark Overmars en Bolo Zenden. Wilfred Bouma, John Heitinga, Nigel De Jong en Marjan Robben hadden al veel meer interlands achter hun naam moeten hebben staan. Bij PSV speelt Bouma al een heel seizoen goed, had nou meteen getest of hij het in Oranje ook kan. Als eerder was gebleken dat Oranje op dit moment te hoog voor hem gegrepen is, had Advocaat maatregelen kunnen nemen en bijvoorbeeld Heitinga in het centrum naast Stam kunnen testen. Nu moet de kleine Generaal tegen Duitsland gaan gokken. Worden Bouma's fouten door de vingers gezien, mag good old Flip Cocu het in de verdediging proberen zodat het middenveld weer moet worden omgegooid of wordt John Heitinga tegen onze Oosterburen voor de leeuwen gegooid? Allemaal vragen die al lang beantwoord hadden moeten zijn, Oranje heeft het afgelopen jaar meer dan genoeg zinloze oefenduels gespeeld die wél de moeite waard waren geweest als Advocaat ze had gebruikt om toekomstgericht te experimenteren met Bouma, Robben, De Jong en Heitinga. Ik durf te stellen dat Nederland tegen de Ieren veel meer gevaar had kunnen stichten met Nigel de Jong op de rechtsbackpositie. Reiziger is aanvallend veel behoudender, speelt risicoloos z'n partijtje mee. Heitinga deed het de laatste keer niet eens slecht maar de backpositie is duidelijk niet zijn sterkste plaats. Op zijn vertrouwde positie, centraal naast Jaap Stam kan hij veel meer zijn stempel op de opbouw van Oranje leggen. Maar die twee zullen nog aan elkaar moeten wennen en daar is nu dankzij Advocaat geen tijd meer voor.
Laatst gewijzigd door Dirk Scheringa op ma jun 07, 2004 3:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Winnaars kunnen niet tegen middelmaat

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma jun 07, 2004 2:18 pm

Om even on-topic te reageren:

Vandaag is een 2de scan gemaakt van Seedorf om te kijken of hij mee kan, wie weet het resultaat?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Plaats reactie