Moet Kluivert naar huis worden gestuurd?

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Plaats reactie

Moet Kluivert uit Oranje worden gezet?

Ja
14
33%
Nee
29
67%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Moet Kluivert naar huis worden gestuurd?

Bericht door Feest » di jun 01, 2004 8:38 pm

Moet Dick Advocaat dit probleemgeval meenemen naar Portugal?

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di jun 01, 2004 8:39 pm

Maakt me niet uit wie, als hasselbaink maar mee gaat!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13396
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » di jun 01, 2004 8:39 pm

Ik snap dat gezeik op Kluivert niet zo hoor. Natuurlijk speelt hij nu slecht, maar Van Nistelrooijs goede wedstrijden in Oranje zijn ook op één hand te tellen.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di jun 01, 2004 8:41 pm

geef hem niet te veel eer arthur. ik kan me geen enkele goede wedstrijd herrineren van ruud.

Dus Ruud naar huis Jimmy floyd you welcome!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di jun 01, 2004 8:54 pm

Van hooijdonck wat een prutser! :D

Doe mij maar Kluivert, Hasselbaink en van der Vaart als spitsen en laat de rest lekker thuis!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » di jun 01, 2004 9:19 pm

Kluivert meenemen, kan altijd handig zijn.
Maar nu spelen Van Nistelrooij, Makaay en Van hooijdonck ook wel de pannen van het dak in de spits :nooo:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Lionel
Berichten: 47275
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jun 01, 2004 10:01 pm

Steef wil Dirk Kuyt! RVN en RM bakken er anders ook echt helemaal niks van. Dat ze bij hun club wel scoren zegt me ook niks want daar hoeven ze niks anders te doen dan balletjes afwachten
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 01, 2004 10:20 pm

Ik heb nee gestemd, maar niet omdat Patrick het goed doet. Ik zie niets in Hasselbaink, vandaar.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr jun 04, 2004 11:38 pm

Beetje overbodige vraag. Tuurlijk moet Kluivert mee. Hij speelt nu idd niet goed en toch is hij nog steeds één van Nederlands beste voetballers!

Karamat
Berichten: 372
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:17 pm

Bericht door Karamat » za jun 05, 2004 10:37 am

Arthur schreef:Ik snap dat gezeik op Kluivert niet zo hoor. Natuurlijk speelt hij nu slecht, maar Van Nistelrooijs goede wedstrijden in Oranje zijn ook op één hand te tellen.
Helemaal mee eens, Kluivert heeft een veel grotere staat van dienst bij Oranje dan Van Nistelrooy. Op de drie eindtoernooien waar hij aanwezig was voor Oranje, is hij telkens van grote waarde geweest. Zelfs na een matig seizoen bij Milan in 1997-1998 heeft hij na een valse start (elleboog tegen Staelens) hele belangrijke goals gemaakt op het WK in 1998. In Engeland maakte hij de goal tegen Engeland (4-1 verlies) die Nederland naar de kwartfinale loodste en zijn bijdrage op Euro 2000 zal iedereen nog wel herinneren.

Dus laten we Kluivert niet te snel afschrijven, want het verleden wijst uit dat hij er staat als het moet.

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » za jun 05, 2004 11:44 am

Die gemiste Penalty tegen Italie bedoel je?

Gebruikersavatar
Marco
AT EC 2004 winner
Berichten: 3751
Lid geworden op: za okt 11, 2003 12:16 pm

Bericht door Marco » za jun 05, 2004 11:50 am

Rishi schreef:RVN en RM bakken er anders ook echt helemaal niks van. Dat ze bij hun club wel scoren zegt me ook niks want daar hoeven ze niks anders te doen dan balletjes afwachten
Dan moet dhr. Advocaat ze dat ook laten doen in Oranje! Of een andere speelwijze kiezen en deze spelers niet opstellen. Het kiezen van een speelwijze die niet gericht is op deze voorwaartsen en ze toch opstellen heeft geen enkele zin.

RVN stelt mij bijna elke interland teleur, Makaay is een ander verhaal. Geef hem eerst maar eens een eerlijke kans.
maartoe schreef:Tuurlijk moet Kluivert mee. Hij speelt nu idd niet goed en toch is hij nog steeds één van Nederlands beste voetballers!
En als Oranje ervoor kiest om te gaan voetballen, komen we voor de spitspositie dus uit bij...Kluivert. Kluivert heeft nog geen knikker geraakt, maar is de beste voetballende spits, zéker als Dicky onverhoopt nog kiest voor een 3-spitsensysteem (alhoewel VDV ook geen gekke optie zou zijn). Deze oefencampagne zegt me niks, op het toernooi wordt de opstelling bepaalt. Zou me niets verbazen als Kluivert dan op stoom komt...

Natuurlijk moet Kluivert mee naar het EK.

Edit: en toch heb ik per ongeluk op ja geklikt... :blush:

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » za jun 05, 2004 12:51 pm

Alexander schreef:Die gemiste Penalty tegen Italie bedoel je?
Toen miste Stam ook een pingel, Alex.
Ook maar thuislaten? Kortom: Kul-argument
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12855
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » za jun 05, 2004 12:51 pm

Je bent niet de enige, er zijn nog 8 Kluivert-haters op dit forum.

Ik zou Patrick altijd mee nemen. Misschien wordt hij geprikkeld als hij tegen Duitsland buiten de basis word gelaten.
Tijd voor iets nieuws.

Karamat
Berichten: 372
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:17 pm

Bericht door Karamat » za jun 05, 2004 2:06 pm

Beloki schreef:
Alexander schreef:Die gemiste Penalty tegen Italie bedoel je?
Toen miste Stam ook een pingel, Alex.
Ook maar thuislaten? Kortom: Kul-argument
Inderdaad, en je was dolblij toen hij er 4 (eigenlijk 3) tegen Joegoslavie maakte en scoorde tegen Argentinie en Brazilie op het WK98. Dus om die ene penalty eruit te halen, waar Frank de Boer trouwens voor het meeste Oranje-drama zorgde, is gewoon kinderachtig.

boa
Berichten: 494
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 2:30 pm
Locatie: Tilburg

Re: Moet Kluivert naar huis worden gestuurd?

Bericht door boa » za jun 05, 2004 2:19 pm

Steef schreef:Moet Dick Advocaat dit probleemgeval meenemen naar Portugal?
Hoezo probleemgeval ?? Veroorzaakt hij ruzies ? Is hij de aloude kabel weer actief aan het maken ? Claimt hij een absolute basisplaats en gaat voorbij aan alles en iedereen ? Is hij een intrigant ? Is zijn instelling op de training belabberd en loopt hij de kantjes er af ? Scheldt hij op de trainer en medespelers ? Uit hij kritiek op de trainers en op medespelers ?
Ligt hij waanzinnig slecht in de groep ?


Ik zie geen probleemgeval. Ik zie een klasbak die uit vorm is, die geraakt wordt tot in het diepst van zijn ziel door de onterechte fluitconcerten. Ik zie een jongen die niets liever wil dan gewoon lekker voetballen.

Nee. natuurlijk moet je hem niet thuislaten.

Siemen
Berichten: 1175
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 12:10 pm

Bericht door Siemen » do jun 17, 2004 9:57 am

Iemand gisteravond het interview met Kluivert gezien in Villa BvD? Frits Barend stelde wel vier keer dezelfde vraag (Hoe voel je je nu? Is het dan niet rot als je warmloopt en je er uiteindelijk niet in komt?) en op een gegeven moment zegt Patrick: "Zou je je zonnebril af willen doen, ik wil in je ogen kunnen kijken als ik met je praat." Een mooi koekje van eigen deeg.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door Sandro » do jun 17, 2004 10:19 am

Ja, hij was duidelijk geïrriteerd. En logisch. Ik vond dat hij het nog behoorlijk netjes hield na al die irritante vragen van de immer irritante Barend.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

boa
Berichten: 494
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 2:30 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door boa » ma jun 28, 2004 2:51 pm

Viel me zelf ook al op dat Kluivert tijdens trainingen en wedstrijden zich bijzonder professioneel opstelt. Op TV-beelden was ook duidelijk dat hij Robben opving na diens dubieuze wissel
En nu kreeg hij ook al complimenten van Advocaat en zelfs van de Zweedse bondscoach.

Kluivert : :xyxthumbs:

Plaats reactie