Pascal Bosschaart

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Plaats reactie

Bosschaart in Oranje?

Ja
9
50%
Nee
9
50%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13753
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Pascal Bosschaart

Bericht door Jinne » vr sep 26, 2003 4:54 pm

De laatste tijd steeds vaker genoemd in verband met de vacante plaats van linksback in Oranje onder meer door 'kenner' Hugo Borst. Op zich zit er wel wat in, want 'Bolo' Zenden is zwaar gezakt voor z'n examen, Cocu is toch beter op het middenveld en Gio is dan de enige redelijke optie. Bosschaart speelt bij Utreg dan niet altijd linksback, maar hij kan er toch redelijk uit de voeten en voor de rest loopt er toch niet veel in Nederland.

Dus is hij wat voor het Nederlands elftal?

Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Berichten: 3074
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 12:39 pm
Locatie: NL

Bericht door Dirk Scheringa » vr sep 26, 2003 4:55 pm

JA. En Ajax moet hem kopen.
Winnaars kunnen niet tegen middelmaat

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » vr sep 26, 2003 5:01 pm

Bosschaart gaat maar naar 1 club en dat is Feyenoord. Ik kan er niet rouwig om zijn, want zo goed is hij niet en hij is ook weer zo'n gemaakte linksback.

Gebruikersavatar
Vaart!
Berichten: 1081
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 2:03 pm

Bericht door Vaart! » vr sep 26, 2003 5:22 pm

Ik ben niet echt onder de indruk van Bosschaart. We hebben Van Damme ook nog rondlopen en ik weet wel zeker dat die zeker niet slechter is dan Bosschaart. Het zal wel weer zo'n aankoop in het rijtje Scheuder, De Nooijder en van der Berg worden voor Feyenoord. Allen hebben ze een ding gemeen, ze komen tekort voor de echte top. En mocht Ajax dat nou toevallig zijn..

En voor Oranje? :nooo:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47903
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr sep 26, 2003 5:36 pm

Vond hem tegen Zilina maar matig spelen. Hoogtepunt was zijn assist bij de 2e goal. Verder vind ik hem vaak smerig spelen. Zo maakt hij vaak harde onnodige overtredingen. Iets waar hij tot dusverre nog niet vaak voor is bestraft. Zo speelde hij de afgelopen 2 seizoen alle 34 wedstrijden. Dus voor Ajax weet ik niet of hij de linksback is waar ik op zit te wachten. Zoals 343 al schetst is hij een gemaakte linksback en dan heb ik toch liever een Maxwell.

Voor Oranje vind ik het wel weer een goede optie, aangezien alle linksbacks niet voldoen in Oranje. Het wordt daar dan ook tijd voor een nieuwe keuze. Naar mijn smaak verdient Bosschaart zeker een uitnodiging. Laat hem maar eens spelen in Oranje en dan zien we wel hoe goed hij voldoet.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13753
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » zo sep 28, 2003 9:20 am

343 schreef:Bosschaart gaat maar naar 1 club en dat is Feyenoord. Ik kan er niet rouwig om zijn, want zo goed is hij niet en hij is ook weer zo'n gemaakte linksback.
In principe kan je bijna iedere verdediger in Nederland gemaakt noemen, want vroeger (in de jeugd) speelden ze toch allemaal minstens een linie ervoor. Bij FC Utrecht is hij eerst begonnen als linksback en toen later doorgeschoven naar het middenveld, waar hij wel meer opviel.

In tegenstelling tot zo'n Zwaanswijk die nog in de Domstad rond loopt zou Bosschaart volgens de stap naar iets hogers wel kunnen maken, al is het altijd maar bezien. Het is toch wat anders. Zie bijvoorbeeld ook NAC afgelopen week. Een aantal spelers werd al een tijdje naar een topclub geschreven, maar die vielen in die wedstrijd tegen Newcastle toch door de mand.

Van mij mag hij het wel een keer proberen in Oranje.

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Bericht door Rembrandt III » ma sep 29, 2003 4:40 pm

Misschien een domme vraag, maar speelt Bosschaart nog wel eens op de linskback-positie? Ik dacht dat ze daar Tom van Mol hadden, en ook nog wat jongeren. Bosschaart speelt volgens mijn informatie ALTIJD links op het middenveld, dus om hem linskback te maken in Oranje is erg gewaagd. Bovendien ben ik niet overtuigd van zijn kwaliteiten.

Michael Jansen verdient daarentegen wél een kans in Oranje! IJzersterke jonge verdediger.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 29, 2003 6:26 pm

Michael Jansen? Zal ik eens op letten. Ik vond Ruud Knol ook een talent, maar die is altijd geblesseerd.

Bosschaart zie ik veel harde overtredingen maken, blijkbaar heeft hij moeite met het tactische gedeelte. De laatste tijd wordt hij omhooggeschreven, ik vraag me af waarom.

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma sep 29, 2003 7:22 pm

Nou nou nu al in Oranje? Gaat me wel iets tever vind ik. Hij kan in de toekomst wel een oranje-klant worden maar nu nog zeker niet.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 29, 2003 7:42 pm

Echt een type voor Feyenoord. Een soort Ruud Heus. :pukey:

Mr. Ajax
Berichten: 14490
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 29, 2003 8:53 pm

Ruud Knol was inderdaad een goeie speler. 2 of drie jaar geleden had ik volgens mij zelfs aangegeven dat hij een optie was als opvolger van Chivu of zoiets... Maar die is gewoon altijd geblesseerd...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13753
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » ma sep 29, 2003 11:06 pm

Rembrandt III schreef:Misschien een domme vraag, maar speelt Bosschaart nog wel eens op de linskback-positie? Ik dacht dat ze daar Tom van Mol hadden, en ook nog wat jongeren. Bosschaart speelt volgens mijn informatie ALTIJD links op het middenveld, dus om hem linskback te maken in Oranje is erg gewaagd. Bovendien ben ik niet overtuigd van zijn kwaliteiten.

Michael Jansen verdient daarentegen wél een kans in Oranje! IJzersterke jonge verdediger.
Ik heb de naam Van Mol eerlijk gezegd nog niet een keer gehoord dit seizoen bij Utrecht. Wie weet is hij geblesseerd. Zo niet dan is hij z'n plek kwijt aan Broerse.

Jansen heeft niet eens een basisplaats bij Vitesse en speelde bovendien vorig seizoen de wedstrijden die hij speelde in het centrum.

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Bericht door Rembrandt III » di sep 30, 2003 10:44 am

Michael Jansen was geschorst. Zondag deed hij voor het eerst weer mee, en leverde gelijk de assist op de goal van Zongo.

Broerse is inderdaad de linksback van Utrecht geworden. Bosschaart is daar nu een soort mid-mid. (dat geeft de VI aan) Dat klopt ook wel met mijn herinneringen aan hem; want was hij niet degene die de opdracht had gekregen Van Bommel in de weg te lopen tijdens PSV - Utrecht?

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » di sep 30, 2003 1:24 pm

Rembrandt III schreef:Michael Jansen was geschorst. Zondag deed hij voor het eerst weer mee, en leverde gelijk de assist op de goal van Zongo.

Broerse is inderdaad de linksback van Utrecht geworden. Bosschaart is daar nu een soort mid-mid. (dat geeft de VI aan) Dat klopt ook wel met mijn herinneringen aan hem; want was hij niet degene die de opdracht had gekregen Van Bommel in de weg te lopen tijdens PSV - Utrecht?
Volgens mij is het regelmatig omgedraaid: Broerse mid-mid en Bosschaart linksback.....
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

FP 128
Berichten: 64
Lid geworden op: di okt 07, 2003 10:56 am

Bericht door FP 128 » di okt 07, 2003 11:14 am

Rembrandt III schreef:Misschien een domme vraag, maar speelt Bosschaart nog wel eens op de linskback-positie? Ik dacht dat ze daar Tom van Mol hadden, en ook nog wat jongeren.
Tom van Mol is eind vorig seizoen zwaar geblesseerd geraakt, kruisbanden volgens mij. Die speelt voorlopig nog niet.

FP 128
Berichten: 64
Lid geworden op: di okt 07, 2003 10:56 am

Bericht door FP 128 » di okt 07, 2003 11:17 am

343 schreef:Bosschaart gaat maar naar 1 club en dat is Feyenoord.
Heb je die homo gisteren gezien bij Jack van Gelder? Het langharige mietje zei dat als hij bij Utrecht vandaan zou gaan, hij naar een top3 club wilde en als het Feyenoord niet zou zijn, dan zou hij zonder problemen bij Ajax of PSV gaan spelen.

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » di okt 07, 2003 11:18 am

FP 128 schreef:
343 schreef:Bosschaart gaat maar naar 1 club en dat is Feyenoord.
Heb je die homo gisteren gezien bij Jack van Gelder? Het langharige mietje zei dat als hij bij Utrecht vandaan zou gaan, hij naar een top3 club wilde en als het Feyenoord niet zou zijn, dan zou hij zonder problemen bij Ajax of PSV gaan spelen.
Zo! Da's lekker! In de VI liet hij zich wel anders uit!

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Bericht door Rembrandt III » di okt 07, 2003 11:20 am

Sterker nog; hij begon te ontkennen dat Feyenoord zijn cluppie was. Op de vraag van Sjek of dat inderdaad zo was, antwoorde Bosschaart ontwijkend met een 'als je daar jaren gespeeld hebt, dan heb je wel wat met die club'. (of iets in die trant)

FP 128
Berichten: 64
Lid geworden op: di okt 07, 2003 10:56 am

Bericht door FP 128 » di okt 07, 2003 11:26 am

maar wel trots dat hij binnenkort gaat verhuizen naar een flat die zowat tegen de Kuip aangebouwd staat. Bosschaart :pukey:

remco
Berichten: 20
Lid geworden op: di okt 07, 2003 9:27 pm

Bericht door remco » di okt 07, 2003 9:43 pm

Goeie voetballer is het zeker,hij moet nog meer ervaring opdoen,dus bv naar een goeie topclub gaan en dan mischien in oranje

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11896
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door Sandro » vr nov 14, 2003 4:30 pm

Van mij mag hij het proberen, maar niet in de wedstrijden tegen Schotland. Als we gekwalificeerd zijn vind ik dat Advocaat moet gaan experimenteren in de vriendschappelijke wedstrijden met een aantal spelers en dat gaat hij zeker doen. Met deze selectie winnen we het EK niet. Zeker niet met deze verdedigers
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Plaats reactie