De toekomst van Oranje

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Iniesta » vr sep 04, 2020 6:20 pm

Begin wel te twijfelen of dit het goede moment is. Spelersgroep was al enorm gedreven vanuit zichzelf en toonde heel positieve ontwikkeling
Bij van Gaal weet je dat hij het weer helemaal naar zijn had wil zetten. Dat kan bij deze groep wel eens voor frustraties gaan leiden

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Trab » vr sep 04, 2020 9:37 pm

Heerlijk om Frenkie weer te zien ballen. Wat was ie goed hè?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door GangstaRiB » za sep 05, 2020 10:12 am

Frenkie is inderdaad een topper. Maar hij is wat mij betreft nog te weinig echt beslissend. Met zijn vaardigheden zou hij een De Bruyne kunnen worden.

Mbt de toekomst: lijkt mij wel duidelijk dat we een andere coach dan Lodeweges nodig hebben. Vast een hele nette beschaafde trainer, maar niet iemand die je europees kampioen kan maken.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Lionel » za sep 05, 2020 10:25 am

Ik vind zijn passing naar voren nog te weinig beslissend. Zeker met een De Roon naast zich mag hij wat meer diepte zoeken.
IK GELOOF!!!!!!

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Iniesta » za sep 05, 2020 10:33 am

GangstaRiB schreef:Frenkie is inderdaad een topper. Maar hij is wat mij betreft nog te weinig echt beslissend. Met zijn vaardigheden zou hij een De Bruyne kunnen worden.

Mbt de toekomst: lijkt mij wel duidelijk dat we een andere coach dan Lodeweges nodig hebben. Vast een hele nette beschaafde trainer, maar niet iemand die je europees kampioen kan maken.
Waarom niet eigenlijk?
Inhoudelijk is hij sterker dan een Koeman

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Andriy Demchenko » zo sep 06, 2020 10:39 am

GangstaRiB schreef:
za sep 05, 2020 10:12 am
Frenkie is inderdaad een topper. Maar hij is wat mij betreft nog te weinig echt beslissend. Met zijn vaardigheden zou hij een De Bruyne kunnen worden.

Mbt de toekomst: lijkt mij wel duidelijk dat we een andere coach dan Lodeweges nodig hebben. Vast een hele nette beschaafde trainer, maar niet iemand die je europees kampioen kan maken.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=376661 Nou kun je veel van TC zeggen maar net en beschaafd is hij niet. :biggrin.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo sep 06, 2020 5:56 pm

Zou Wimpey dit voorvoeld hebben en daarom zijn teruggekeerd op het forum....?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Jöhnk » ma sep 07, 2020 12:09 pm

Andriy Demchenko schreef:
zo sep 06, 2020 10:39 am
GangstaRiB schreef:
za sep 05, 2020 10:12 am
Frenkie is inderdaad een topper. Maar hij is wat mij betreft nog te weinig echt beslissend. Met zijn vaardigheden zou hij een De Bruyne kunnen worden.

Mbt de toekomst: lijkt mij wel duidelijk dat we een andere coach dan Lodeweges nodig hebben. Vast een hele nette beschaafde trainer, maar niet iemand die je europees kampioen kan maken.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=376661 Nou kun je veel van TC zeggen maar net en beschaafd is hij niet. :biggrin.gif:
Nee, niet bepaald.

Je kunt evenmin zeggen dat hij tactisch sterk is. De uitschakelingen tegen Kopenhagen, Zagreb en Dukla Praag staan me nog helder voor de geest.

Hoezo wil de spelersgroep hem eigenlijk? Waar kennen ze hem van?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Marillion » ma sep 07, 2020 12:17 pm

Hij heeft volgens mij wel de reputatie een goede veldtrainer te zijn. Dat was als ik het goed heb zijn rol bij Barcelona met Rijkaard.

Maar waar deze spelersgroep ervaring met hem heeft opgedaan is mij inderdaad een raadsel.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Mano » ma sep 07, 2020 12:52 pm

ervaring met hem kan niet,
Is hij niet gewoon 'gezelliger' dan bijv LvG of Dickie :smallgrin.gif:

of is het een BLM dingetje :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door GangstaRiB » ma sep 07, 2020 4:45 pm

Mano schreef:
ma sep 07, 2020 12:52 pm
ervaring met hem kan niet,
Is hij niet gewoon 'gezelliger' dan bijv LvG of Dickie :smallgrin.gif:

of is het een BLM dingetje :hypocrite.gif:
Dat gevoel mbt ‘gezelligheid’ bekruipt mij ook wel een beetje. Ze willen echt iemand die schatplichtig wordt aan de spelers als ie benoemd wordt. Lijkt me geen gezonde situatie.
Maar ik geef het de knvb te doen. Ik zie niet echt goede kandidaten die beschikbaar zijn op dit moment. Misschien is Gio dan nog wel de beste. Die heeft het bij Feyenoord redelijk gedaan met zulk beperkt materiaal. Maar categorie Low hebben we niet.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Lionel » ma sep 07, 2020 8:12 pm

Veltman beste man bij Oranje samen met Frenkie.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door zeux » ma sep 07, 2020 8:18 pm

Italië verstopt zich niet.

Het is wel een leuk potje. In ieder geval aanvallend.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door GangstaRiB » ma sep 07, 2020 8:24 pm

Veltman en Hateboer krijgen alle hoeken van het veld te zien. Achterin zijn die Italianen niet vies van een porren in de zij en elleboogjes op het achterhoofd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Jöhnk » ma sep 07, 2020 8:27 pm

Dit elftal heeft duidelijk geen trainer nodig. :hypocrite.gif:

Het is niet best. Lodeweges staat erbij en kijkt ernaar. De spelers hebben het ook niet door.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door zeux » ma sep 07, 2020 8:27 pm

Gevaarlijkste kansen waren voor Italië.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door zeux » ma sep 07, 2020 8:32 pm

De 0-1 waarvan je wist dat die zou komen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door GangstaRiB » ma sep 07, 2020 8:33 pm

Italianen veel beter.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Lionel » ma sep 07, 2020 8:36 pm

Hateboer en de Roon zijn spelers die je moet gebruiken als je druk zet. Niet als je wilt opbouwen en inzakt. Donny verstoppertje ook. Wijnaldum op rechtsbuiten is ook geen succes. Ake verdedigt niet en aan de bal is het ook niks.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door zeux » ma sep 07, 2020 8:48 pm

Lionel schreef:
ma sep 07, 2020 8:36 pm
Hateboer en de Roon zijn spelers die je moet gebruiken als je druk zet. Niet als je wilt opbouwen en inzakt. Donny verstoppertje ook. Wijnaldum op rechtsbuiten is ook geen succes. Ake verdedigt niet en aan de bal is het ook niks.
En Van Dijk had één mooie dieptebal, maar ook een aantal flinke missers.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door zeux » ma sep 07, 2020 8:55 pm

De kansjes die ze krijgen verprutsen ze door te traag reageren of slecht aannemen. Het zijn geen killers vanavond.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door zeux » ma sep 07, 2020 9:09 pm

Hateboer is rijp voor wissel...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

De toekomst van Oranje

Bericht door Trab » ma sep 07, 2020 9:13 pm

Ongelooflijk apathisch Nederland. Kijk hoe kort op de man de Italianen dekken en hoe Nederland staat de dekken. Echt op een meter gewoon. Ze sjokken erachteraan. Wachten eerst tot een Italiaan de bal heeft en dan gaan ze pas bewegen. En niet 1 speler maar iedereen. En waarom zover inzakken? Italianen spelen met 3 man achterin. Zet er fel druk op met 3 man en de paniek breekt uit. Maar als je ze rustig laat opbouwen dan gaan die backs wel lopen en loop je de hele wedstrijd achter de feiten aan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door zeux » ma sep 07, 2020 9:20 pm

Trab schreef:
ma sep 07, 2020 9:13 pm
Ongelooflijk apathisch Nederland. Kijk hoe kort op de man de Italianen dekken en hoe Nederland staat de dekken. Echt op een meter gewoon. Ze sjokken erachteraan. Wachten eerst tot een Italiaan de bal heeft en dan gaan ze pas bewegen. En niet 1 speler maar iedereen. En waarom zover inzakken? Italianen spelen met 3 man achterin. Zet er fel druk op met 3 man en de paniek breekt uit. Maar als je ze rustig laat opbouwen dan gaan die backs wel lopen en loop je de hele wedstrijd achter de feiten aan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
5 minuten aardige fase. Verder inderdaad apatisch, slordig, niet attent, traag in de acties.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst van Oranje

Bericht door Lionel » ma sep 07, 2020 10:59 pm

zeux schreef:
ma sep 07, 2020 8:48 pm
Lionel schreef:
ma sep 07, 2020 8:36 pm
Hateboer en de Roon zijn spelers die je moet gebruiken als je druk zet. Niet als je wilt opbouwen en inzakt. Donny verstoppertje ook. Wijnaldum op rechtsbuiten is ook geen succes. Ake verdedigt niet en aan de bal is het ook niks.
En Van Dijk had één mooie dieptebal, maar ook een aantal flinke missers.
Bizar hoe slecht hij was. Veltman was verdedigend echt prima. Bovendien lastig verdedigen als je zonder backs speelt en in je eentje staat tegen Immobile maar die hebben we toch amper gezien? De schoten die hij had konden er nooit in. Paar goede tackles van Veltman verder. Opbouwend was het niet best maar dat was vrij logisch....

De Roon kan je niet met een man in zijn rug aanspelen.
Donny speelde verstoppertje op 10.
Wijnaldum is geen rechtsbuiten en is het niet gewend om daar te spelen.

Hateboer werd continue overlopen maar Lodeweges deed er precies 60 minuten lang 0 tegen...
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie