Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » ma nov 14, 2016 12:02 pm

Ik heb begrepen dat Depay weer dacht dat hij het ventje was maar dat eigenlijk alleen zijn goals goed waren. Valt mij eigenlijk tegen, uitblinken tegen/in Luxemburg, lees de Nederlandse competitie, is wel zo ongeveer wat die panfluitspeler in het verleden deed.
YNWA

wimpey
Berichten: 51804
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door wimpey » za dec 10, 2016 3:50 pm

Van Persie vraagt zich af of Blind hem niet mag. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » ma dec 12, 2016 7:47 am

OMG wat een zooitje.
'Van Breukelen gebrainwasht door sekte'

Bronnen hebben sinds zaterdag, na een publicatie in TELESPORT, gemeld dat het bedrijf BTSW van Hans van Breukelens vriend Rini Stoutjesdijk al jaren in opspraak is vanwege de praktijken van de directeur en eigenaar Stoutjesdijk.


BTSW stroomt momenteel onder leiding van Van Breukelen en Jelle Goes binnen bij de KNVB. Sinds Van Breukelens aanstelling levert het bedrijf van zijn vriend en gedragswetenschapper Rini Stoutjesdijk diverse diensten aan de bond. Stoutjesdijk zelf is dit najaar als mental-coach toegevoegd aan de staf van de Oranje-vrouwen.

Sektarische bewegingen
Er is door direct betrokkenen verklaard dat BTSW het bedrijf is waarover onderzoeker drs. Carine Damen uitgebreid heeft gepubliceerd in haar boek Ik was gek van geluk over sektarische bewegingen in Nederland.

Volgens informanten van TELESPORT staat BSV (Bureau voor Sociale Vaardigheden) voor het bedrijf BTSW (Bureau Toegepaste Sociale Wetenschappen) en directeur Nico Dijkgraaf voor directeur Rini Stoutjesdijk.

Drs. Damen, die met ex-werknemers sprak en een vernietigend verhaal optekende over de directeur en eigenaar, zegt dat ze haar bronnen moet blijven beschermen. Maar ze juicht het onderzoek van TELESPORT toe in het belang van vele jonge voetballers en voetbalsters (Oranje vrouwenteam).

„Al in Ik was gek van geluk beschreef ik hoe Hans van Breukelen gehersenspoeld werd door een sekte…”, laat Damen dit weekeinde kort na de onthullingen van TELESPORT via twitter weten.

Het betreffende hoofdstuk (bladzijde 133-157, er wordt gebruik gemaakt van gefingeerde namen) uit Ik was gek van geluk te lezen is HIER te lezen. Daarin komen drie ex-cliënten van ’BSV’ aan het woord, die schade hebben ondervonden van „brainwashing en financiële manipulatie.”

Het drietal richtte zich na persoonlijke problemen tot het bedrijf, werd „geestelijk afhankelijk gemaakt”, waarna ze „op eigen kosten franchiseondernemingen van BSV moesten stichten”, waardoor ze „grote schulden” hebben gemaakt. De eindconclusie is ontluisterend. Het drietal is emotioneel beschadigd geraakt en kampt met „diepe onzekerheid, faalangsten en depressies.”

BTSW is gebeld, maar was onbereikbaar voor commentaar.

Jelle Goes
Na de onthullingen op zaterdag van TELESPORT zijn de namen van Jelle Goes - technisch manager bij de KNVB - en Joost Leenders - staf van Oranje onder 18 - van de site van BTSW gehaald. „Jelle heeft gevraagd zijn naam weg te halen bij de ambassadeurs omdat hij zich geen ambassadeur voelt en het een verkeerde suggestie wekt.”

Ajax
Ajax heeft ook ingegrepen nadat bleek dat de club op de website werd vermeld.

Vaalten Driessen
YNWA

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door beelzebub » ma dec 12, 2016 2:04 pm

Wat een slecht stuk met slechte interpunctie en hoofdlettergebruik. Wie is Vaalten Driessen? Ben je niet in een of ander nepnieuws getrapt IH?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13396
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Arthur » ma dec 12, 2016 2:37 pm

Ik vermoed dat IH dit met twee wijsvingers en een uitgestoken tong druk zelf heeft zitten overtypen. :smallgrin.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9370
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Dubbel » ma dec 12, 2016 5:50 pm

Dubbel schreef:Jij gelooft niet in het rapport Winnaars van Morgen zeker? De top zal sidderen!

Afbeelding
Een mooi moment om eens een eigen post omhoog te halen? :outtahere.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » di dec 13, 2016 10:19 am

WOEDE OVER BINNENHALEN VRIENDJES VAN BREUKELEN BIJ KNVB

Nederlandse en buitenlandse topclubs zijn boos op Rini Stoutjesdijk en zijn bedrijf BTSW voor het ongeoorloofd gebruik van hun naam en logo’s op het gebied van coaching en psychologische hulpverlening. De boezemvriend van KNVB-directeur Hans van Breukelen heeft in de afgelopen 24 uur daarop zijn complete tak topsport en entertainment op alle publicaties van het bedrijf verwijderd en later zelfs de hele website op ’zwart’ gezet.

De namen van Ajax, PSV, Arsenal en FC Groningen staan daarom niet meer vermeld. De directies van alle clubs lieten gisteren weten onaangenaam verrast te zijn. Ook professionals, die de KNVB op andere gebieden zelf bijstaan, zijn verbolgen over het feit dat Van Breukelens privé- en zakenrelatie Stoutjesdijk heeft gekoketteerd met hun namen. Het spreekt voor zich dat dit gebeurde om nieuwe klanten te werven.

Veel klachten
Op andere fronten regent het klachten over het bedrijf, dat gisteren de hele dag niet bereikbaar was voor commentaar. Ook buiten de voetbalwereld is Stoutjesdijk actief op het gebied van psychologische ondersteuning, maar over de methodes die hij hanteert bestaat veel discussie.

oost Leenders van De Talentenacademie werd op zijn uitdrukkelijke verzoek ook van de ambassadeurslijst van BTSW gehaald. "Omdat ik geen ambassadeur ben van dat bedrijf. Mijn bedrijf De Talentenacademie is notabene een concurrent van BTSW. Het is alsof de directeur van Albert Heijn de directeur van Jumbo als zijn ambassadeur naar voren schuift. Krom natuurlijk."

Leenders is de mental-coach, die Memphis Depay bij PSV net op tijd op het juiste pad kreeg en zijn doorbraak mogelijk maakt, ook volgens Depay zelf toen hij zijn prijs voor Talent van het Jaar 2015 ontving op het Telesport Voetballer van het Jaar Gala.

Leenders kent het bedrijf BTSW, directeur Rini Stoutjesdijk en Hans van Breukelen. "Ik heb twee quotes geleverd voor het boek Topposities, dat zij beiden hebben geschreven. Vervolgens vertelde Rini dat hij een website topposities.nl ging lanceren en of hij mijn naam daarop mocht zetten als medewerker aan het boek. Geen probleem, alleen is die site nooit van de grond gekomen, maar zonder mijn medeweten en tot die publicatie in TELESPORT had Stoutjesdijk mij op zijn eigen site gezet als ambassadeur. Dat kan niet. We zijn twee onafhankelijke commerciële bedrijven, concurrenten. Rini heeft me zaterdag direct verwijderd van zijn site."

PSV
Ook PSV verdween dus van de site als samenwerkingspartner van BTSW. Ooit heeft de club iets gedaan met BTSW, maar dat is lang geleden, vertelde een woordvoerder. Wel kreeg PSV nog ieder jaar het aanbod van het bedrijf van Rini Stoutjesdijk om diverse cursussen gratis te volgen, maar daar heeft PSV nooit gebruik van gemaakt, laat de landskampioen weten.

PSV is zonder tussenkomst van de club van de site gehaald en gisteren even na het middaguur volgde de verwijdering van alle pagina’s over topsport, topsporters en entertainment bij BTSW en later was de totale site niet meer bereikbaar.

Vaalten Driessen
YNWA

Alexander
Berichten: 8554
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Alexander » di dec 13, 2016 6:10 pm

Voor een ieder die wil weten wat voor vlees we in de kuip hebben...

https://www.youtube.com/watch?v=1xFe4TbgW9c&sns=em

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Cruijff » wo dec 14, 2016 9:03 pm

Alexander schreef:Voor een ieder die wil weten wat voor vlees we in de kuip hebben...

https://www.youtube.com/watch?v=1xFe4TbgW9c&sns=em

Wat een geleuter. :excited.gif: En dat wijf dat 'interviewt' zit ook maar een beetje te knikken. :aai.gif:

Hier nog een filmpje van Rini:
https://www.youtube.com/watch?v=8KvEXXkFhHU

wimpey
Berichten: 51804
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door wimpey » vr jan 13, 2017 11:20 am

Jol wilde Bale naar Ajax halen: ‘Danny Blind heeft dat toen voorkomen’

Tottenham Hotspur wilde Darko Bodul in 2009 overnemen van Ajax. Martin Jol, destijds trainer van de Amsterdammers, wilde de toen net twintigjarige aanvaller wel laten gaan. Als ruilmiddel wilde hij Gareth Bale naar Amsterdam halen, een toen nog relatief onbekende voetballer die niet zeker was van een basisplaats bij de Spurs.

Bodul, die tegenwoordig speelt voor het Russische Amkar Perm, wist bij Ajax maar niet door te breken. Tottenham had desondanks interesse. “Ik weet het nog goed, het kwam bijna tot een transfer”, zegt hij in gesprek met Spox. “Tottenham toonde interesse en Jol wilde een speler uit het tweede van Spurs als ruilmiddel, genaamd Gareth Bale. Danny Blind heeft dat toen voorkomen, hij wilde me niet laten gaan. Het is een merkwaardige anekdote, die ik mijn kleinkinderen zeker ga vertellen. Bale is nu één van de duurste voetballers ter wereld.”

Ajax verhuurde Bodul aan Sparta Rotterdam en liet hem daarna gaan naar Nacional Madeiro. Daarna speelde de 28-jarige spits voor Sturm Graz, Odense BK, SCR Altach en Dundee United.
:biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11896
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Sandro » vr jan 13, 2017 11:41 am

En die ruil zou Tottenham ook echt gedaan hebben? Waarom geloof ik dit niet...
"Hate it or love it, the underdog's on top".

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door LucaS » vr jan 13, 2017 12:13 pm

Nu is soccernews wel betrouwbaar. Het kan verkeren
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51804
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door wimpey » vr jan 13, 2017 2:08 pm

LucaS schreef:Nu is soccernews wel betrouwbaar. Het kan verkeren
De bron is Spox, zo lees ik...

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door beelzebub » vr jan 13, 2017 3:00 pm

Spox? Is dat een contaminatie van Sports Fox? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopii
Berichten: 18377
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Yopii » vr jan 13, 2017 6:21 pm

Blind zag het inderdaad zitten in Bodul, maar of hij zo ver wilde gaan?????

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » za feb 18, 2017 12:57 pm

Natuurlijk, je speelt nauwelijks en buiten af en toe een pingel nemen scoor je niet maar voor Blind blijf je de eerste spits van Oranje. Ik snap het wel, je moet natuurlijk een excuus hebben om je zoontje die steeds minder bij United speelt ook op te blijven stellen, anders is het thuis de logeerkamer.
Een lichtpuntje in de sportief zware tijden voor Vincent Janssen is de houding van Danny Blind. De bondscoach heeft laten doorschemeren dat de Brabander die bij Tottenham Hotspur weinig aan spelen toe komt in principe zijn eerste spits is.
Blind steunt Janssen: 'Goed gesprek gehad'
YNWA

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Iniesta » za feb 18, 2017 1:46 pm

Lekker makkelijk scoren met de zoon van. De zoon van is een van de weinige Nederlandse spelers die op het allerhoogste niveau speelt, maar dat laat je gemakshalve maar even achterwege.
Heb je overigens een betere suggestie voor de spitspositie ipv Janssen?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » za feb 18, 2017 2:05 pm

Doet dat terzake dat hij één van de weinige Nederlanders is? Dacht het niet, hij speelt overigens minder en minder nu de trainer er achter is dat hij verdedigend niks kan.

Bas Drost speelt wekelijks bij Sporting Lissabon en scoort, sterker nog hij is daar topscoorder met 17 goals tot nu toe.
YNWA

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Iniesta » za feb 18, 2017 2:24 pm

?? Uiteraard doet dat te zake. Het gaat om de 11 beste Nederlandse spelers?
Jij suggereert dat hij zoonlief opstelt vanwege de familieband, terwijl op basis van het niveau waar hij speelt onder elke bondscoach een basisplek zou krijgen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » za feb 18, 2017 3:14 pm

Van Aanholt speelt wekelijks, Aké speelt wekelijks beide in de PL, veel betere linksbacks, hij is goed in het likken naar de pers, weggooier, net als zijn vader alleen kon die tenminste voetballen.
YNWA

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Iniesta » za feb 18, 2017 3:36 pm

Hoe vaak heb je Ake precies zien spelen? En hoe vaak heb je hem exact in actie gezien als linksback? En hoe vaak nu exact in de basis bij Chelsea?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » za feb 18, 2017 3:44 pm

Wat wil je nu eigenlijk, ik geef je een betere spits en 2 betere linksbacks die wekelijks spelen, ben je het daar niet mee eens, good for you. :biggthumpup.gif:
YNWA

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Iniesta » za feb 18, 2017 3:59 pm

Op basis waarvan is Ake momenteel een betere linksback dan Blind? En kom nu niet aan met dat ie wekelijks speelt, want dat doet ie niet. Daarnaast speelde hij bij Bournemouth bijna nooit linksback. Doet me sterk vermoeden dat je hem zelden een hele wedstrijd hebt zien spelen, en toch weet te stellen dat ie beter is dan Blind jr.

Persoonlijk zie ik Dost weinig spelen, maar zie in het NL elftal wel dat Janssen een stuk beter tot zn recht kwam dan Dost, aan wie het spel volledig aan zich voorbij gaat tot de zestien.
Heb persoonlijk weinig voorkeur tussen de twee, maar vind het een volstrekt legitieme keuze om wel vertrouwen te houden in Janssen in NL elftal.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » za feb 18, 2017 4:07 pm

Ake is verdedigend veel sterker en sneller,wie niet, kortom een betere linksback, verder is het grappig dat je van Aanholt negeert, zie je soms zelf ook dat die rondjes om Delay draait.
YNWA

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Lionel » za feb 18, 2017 5:18 pm

Ake heeft toch al een maand niet gespeeld?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie