De nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie moet de nieuwe bondscaoch worden?

Louis van Gaal
12
33%
Ronald Koeman
5
14%
Frank Rijkaard
5
14%
Co Adriaanse
3
8%
Ruud Gullit
3
8%
Iemand anders, .....
8
22%
 
Totaal aantal stemmen: 36

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Yopii » do nov 30, 2017 12:01 pm

Het moet natuurlijk een Nederlander worden. Dan kunnen we kiezen: een bejaarde of een local hero die geflopt is in het buitenland.

Het komt helemaal goed. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door elliquido » wo jan 24, 2018 2:30 pm

Frank de boer en Dirk Kuijt zaten samen in de arena zondag. Het zou toch niet?

https://sportnieuws.nl/voetbal/eric-gud ... ondscoach/
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Iniesta » wo jan 24, 2018 11:33 pm

Die loting is toch gewoon gunstig? Frankrijk en Duitsland zullen zich waarschijnlijk alsnog als eerste plaatsen. Of zie ik iets over het hoofd hier.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Duke » vr jan 26, 2018 8:57 pm

KNVB gaat voor Ronald Koeman als bondscoach

Algemeen directeur Eric Gudde van de KNVB heeft aangeklopt bij Ronald Koeman. De 54-jarige clubloze trainer is in Zeist de topkandidaat om Dick Advocaat op te volgen als bondscoach.

De KNVB heeft zich officieel gemeld bij Ronald Koeman met de vraag of hij per direct bondscoach wil worden. De 78-voudig international is volgens de nieuwe beleidsbepalers in Zeist de ideale man om de eind vorig jaar gestopte Dick Advocaat op te volgen in Zeist. Koeman moet in maart bij de oefenwedstrijden van Oranje tegen Engeland en Portugal al op de bank zitten. De gesprekken om tot een contract te komen zijn in volle gang.

Algemeen directeur Eric Gudde werkte in het verleden drie seizoenen met Koeman samen bij Feyenoord en in die periode liet de Maassluizer geen mogelijkheid onbenut om het vakmanschap van de trainer te benadrukken. Koeman dacht destijds de Kuip rechtstreeks te kunnen inruilen voor de baan van bondscoach, maar bij de KNVB koos men destijds voor Guus Hiddink.

Ondanks die beslissing bleef de voormalig speler van FC Groningen, Ajax, PSV, FC Barcelona en Feyenoord altijd openlijk lonken naar de job van bondscoach. ,,Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik het een mooie job vind’’, liet Koeman eind oktober nog weten. ,,Ik denk dat ik het goed zou kunnen en eigenlijk ook wel dat het nodig is.’’
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie