Niet bang voor kritiek
Moderator: mods
De hele selectie (volgens Raymond in een andere topic):
Selectie:
Doel: Van der Sar en Timmer
Verdediging: Ooijer, Mathijsen, Heitinga, Emanuelson, De Cler en Jaliens
Middenveld: Landzaat, Sneijder, Van der Vaart, De Jong en Schaars
Aanval: Huntelaar, Robben, Van Persie, Kuijt en Vennegoor of Hesselink.
Selectie:
Doel: Van der Sar en Timmer
Verdediging: Ooijer, Mathijsen, Heitinga, Emanuelson, De Cler en Jaliens
Middenveld: Landzaat, Sneijder, Van der Vaart, De Jong en Schaars
Aanval: Huntelaar, Robben, Van Persie, Kuijt en Vennegoor of Hesselink.
Harm kan het niet aanzien.
Van Basten beloont zijn opstootje bij PSV met een uitnodiging voor Ooijer en neemt Elleboog of Hesselink mee als lachtertje van de selectie die toch nooit speeltijd krijgt. ;)
Van Basten beloont zijn opstootje bij PSV met een uitnodiging voor Ooijer en neemt Elleboog of Hesselink mee als lachtertje van de selectie die toch nooit speeltijd krijgt. ;)
Laatst gewijzigd door Bert op vr aug 11, 2006 12:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
ja, niet te begrijpen dat de in vormcrisis zijnde Van Nistelrooy niet gekozen wordt terwijl de in vorm zijnde KJH wel bij de selectie zit.
Hiep hiep hoi, gisteren beweerde je geen calimero te zijn Baseman, maar je bewijst nu het tegendeel
Hiep hiep hoi, gisteren beweerde je geen calimero te zijn Baseman, maar je bewijst nu het tegendeel
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Kun je me ook uitleggen waarom? Mag een bondscoach het niet zien zitten in bepaalde spelers? Davids en Seedorf zitten er ook niet bij, daar hoor ik jou niet over.Baseman schreef:Ik ben het deze keer Harm eens...Van Basten: :pukey:
Oranje is geen kindercréche en natuurlijk is het te onzinnig voor woorden dat Van Bommel en VN worden geslachtofferd :nooo:
Maar goed, verrassend kan het niet genoemd worden. Helaas laat Van Basten zich enorm kennen, triest en jammer.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Stel je niet zo aan. VB gebruikt deze OEFENpot gewoon om nieuwe jongens te testen.Baseman schreef:Ik ben het deze keer Harm eens...Van Basten: :pukey:
Oranje is geen kindercréche en natuurlijk is het te onzinnig voor woorden dat Van Bommel en VN worden geslachtofferd :nooo:
Maar goed, verrassend kan het niet genoemd worden. Helaas laat Van Basten zich enorm kennen, triest en jammer.
www.planet.nlVan Basten wil niet verder met Van Bommel
Gepubliceerd op vrijdag 11 augustus 2006
Marco van Basten heeft Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij niet opgeroepen voor de vriendschappelijke wedstrijd tegen Ierland, volgende week woensdag.
Klaas-Jan Huntelaar zit wel bij de spelersgroep. Hij viel voor het wereldkampioenschap af. Verdedigers Khalid Boulahrouz en Giovanni van Bronckhorst doen tegen de Ieren niet mee omdat ze voor de eerste kwalificatiewedstrijd tegen Luxemburg geschorst zijn. Van Basten ziet daarom geen reden ze nu op te roepen. Boulahrouz is bovendien geblesseerd.
Van Basten zei vrijdag dat hij de kans klein acht dat Van Bommel en Van Nistelrooij nog terugkeren in de selectie van Oranje. "Op dit moment vinden wij deze spelers beter. We willen met deze groep doorgaan omdat we in deze spelers meer vertrouwen hebben."
Grote namen
De bondscoach heeft Ajax-keeper Maarten Stekelenburg ook gepasseerd. Van Basten heeft meer vertrouwen in het duo Edwin van der Sar en Henk Timmer.
Van Nistelrooij en Van Bommel zijn niet de eerste 'grote' namen waar Van Basten een streep doorheen haalt. Eerder nam de bondscoach al afscheid van Davids, Seedorf en Makaay. In de 18-koppige spelersgroep ontbreken in vergelijking met het WK verder Kromkamp, Babel, Maduro en de inmiddels gestopte Cocu.
Ooijer wel opgeroepen
André Ooijer is door de bondscoach gewoon opgeroepen voor de vriendschappelijke wedstrijd tegen Ierland. De verdediger meldde zich donderdag ziek bij zijn werkgever PSV. Ooijer wil graag een transfer naar Blackburn Rovers, maar de Eindhovenaren werken daar vooralsnog niet aan mee.
Van Basten wilde zich vrijdag bij de bekendmaking van zijn selectie niet mengen in de discussie. "Ik heb begrepen dat hij een lichte verkoudheid heeft. Ik hoop dat hij maandag weer opgeknapt is. Dat is alles wat ik weet. Wat er verder speelt weet ik niet. Wij selecteren op voetbalkwaliteiten en ik hoop dus dat hij kan spelen."
Selectie:
Van der Sar, Timmer; Ooijer, Mathijsen, Heitinga, Emanuelson, De Cler en Jaliens; Landzaat, Sneijder, Van der Vaart, De Jong en Schaars; Huntelaar, Robben, Van Persie, Kuijt en Vennegoor of Hesselink
Jullie hebben gelijk, volkomen toevallig dat Van Basten deze 2 spelers niet selecteert en aangeeft dat ze in principe niet meer in aanmerking komen. Verder is het niet meer dan logisch om de in topvorm verkerende Heitinga en Sneijder op te roepen, Van Basten zal ook de galavoorstelling tegen Kopenhagen gezien hebben. Eerste keeper bij Ajax en 2e keeper van Oranje tijdens het EK Stekelenburg passeren voor reservekeeper Timmer spreekt ook voor zich. Evenals als het oproepen van een speler die zich ziek heeft gemeld bij zijn club.
Nee, inderdaad...hoe durf ik deze selectie vreemd te vinden :nooo:
PS: Heeft Van Basten iets tegen middenvelders die langer zijn dan 1,65m ?
Nee, inderdaad...hoe durf ik deze selectie vreemd te vinden :nooo:
PS: Heeft Van Basten iets tegen middenvelders die langer zijn dan 1,65m ?
- Henk de Gier
- Contacteer:
zo toevallig is het niet Baseman, dat Huntelaar (wel in vorm) geselecteerd wordt en Van Nistelrooy (niet in vorm + grote bek tegen de bondscoach) niet. Maar omdat je slaapt onder een Calimero dekbed en een psvbril op hebt zal je die logica wel niet zien.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
VN is bij zijn clubs altijd een uitstekende spits geweest, maar bij Oranje was hij zelden beslissend. (Hooguit tegen kleine landjes in de kwalificatie)
Ik vind het gerechtvaardigd dat Van Basten met Huntelaar naar het EK wil toewerken. VN als backup gebruiken zal waarschijnlijk alleen maar gezeik opleveren.
Van Bommel heeft in Oranje eigenlijk ook weinig laten zien door de jaren heen.
Het vreemde zit hem alleen in een paar spelers die wél geselecteerd zijn, maar dat ook niet te lijken verdienen.
Ik vind het gerechtvaardigd dat Van Basten met Huntelaar naar het EK wil toewerken. VN als backup gebruiken zal waarschijnlijk alleen maar gezeik opleveren.
Van Bommel heeft in Oranje eigenlijk ook weinig laten zien door de jaren heen.
Het vreemde zit hem alleen in een paar spelers die wél geselecteerd zijn, maar dat ook niet te lijken verdienen.
- Henk de Gier
- Contacteer: