Maar goed, iedereen kan er de draai aan geven die hij wil.

Moderator: mods
Incl. de bondscoach zelf dus.Duke schreef: Maar goed, iedereen kan er de draai aan geven die hij wil.
wimpey schreef:Is deze foto gemonteerd? Ja toch... Hoop ik...
http://www.nusport.nl/oranje/2880935/bo ... zeist.html
Kan nou niet zeggen dat Sneijder die keuze tot nu toe logenstraft door een scherpe indruk te maken.Cruijff schreef:Inmiddels is die wedstrijd bezig op SBS6 en inderdaad, ondanks dat Sneijder speelt is Van Persie de aanvoerder en Jasper de doelman.
Louis van Gaal heeft Wesley Sneijder de aanvoerdersband van Oranje afgenomen omdat hij vindt dat de middenvelder van Galatasaray zich moet focussen op zijn conditie.
"Hij is al een heel jaar niet fit en ik moet iedere keer mijn nek uitsteken. Je ziet ook in deze wedstrijd dat hij niet echt fit is", aldus de bondscoach tegen SBS 6.
"Ik heb hem elke keer geselecteerd omdat een aanvoerder bij mij zeker is van zijn plaats, maar dat perspectief heeft hij dit seizoen niet waar kunnen maken."
Het zou zomaar kunnen dat Van Gaal er volgende keer voor kiest Sneijder niet te selecteren. "Zolang hij niet fit is, is hij ook niet goed genoeg voor het Nederlands elftal."
Van Gaal is nu dus ook al verantwoordelijk voor alle jeugdopleidingen in Nederland....Yopi schreef:Ja, logisch. We hebben nu de generatie van het Masterplan. Die jongens is geleerd de bal snel af te spelen.
Opleiden of zoals nu kopen?Yopi schreef:De interventie van Cruijff bij Ajax kwam niets te vroeg. Onze clubs moeten snel weer creatieve spelers gaan opleiden, anders zakken we ver weg.
Ik kan zomaar voorstellen dat we Sneijder nooit meer terugzien in Oranje, die is na een halfjaar Turkije nog steeds niet fit en ik denk dat hij het ook nooit meer echt wordt. Zo gek nu ook weer niet, je bent 29, de hele dag die Yolanthe ketsen, 5 miljoen pakken in het zonnetje, al een bak geld hebben en had ik al genoemd dat je de hele dag Yolanthe kan ketsen?wimpey schreef:Jong Duitsland (minus Gündogan, Reus, Draxler, ter Stegen etc.) was gister al een stuk beter dan Jong Oranje met al die A-internationals. Beter dan Roemenie en Hongarije ook.
Gooi daar een betere keeper, Robben, Sneyder, VDV en RVP nog bij en je hebt ongeveer de basis voor het WK 2014.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat WK voor Oranje snel voorbij zal zijn. Qua opleiding en ontwikkeling is er iets flink scheef gegroeid over een langere periode. Op de generatie Robben, Sneyder, RVP volgt een gapend gat qua creatieve voetballers.