Ja ik weet niet of die verhalen waar zijn. LVG heeft bij de grootste clubs gewerkt en heeft het in de regel zeer goed gedaan. Het lijkt me dat hij geen man is die dicteert of je hagelslag of kaas op je brood mag smeren.Yopi schreef:Dat hoeft niet te betekenen dat de spelers hem eerlijk vinden. De meeste internationals van nu hebben amper status, ze mogen blij zijn als ze erbij blijven. Van Gaal heeft zijn mislukking van de vorige keer geanalyseerd en is blijkbaar tot de conclusie gekomen dat hij de spelers kort moet houden. Hij wisselt voortdurend en houdt daardoor de touwtjes in handen.
De groep van nu is erg jong, deze spelers pikken alles. De Vrij laat zich nog vertellen wat hij op zijn brood moet eten. Daar hoefde je bij Jaap Stam niet mee aan te komen.
Hij is natuurlijk wél een coach die beslist hoe er gespeeld gaat worden, terwijl andere coaches meer van het individu verwachten. Van Gaal gelooft dat het team prijzen wint en niet een enkele vedette. Dat heeft ie ook meerdere malen gezegd nu hij weer bondscoach is: "Oranje zal niet de beste spelers van het toernooi hebben, maar ik hoop wel het beste team."