Het commentaar en ook na afloop vond ik ook wel bijzonder. Brobbey speelde inderdaad een goede wedstrijd maar er gedaan als of Maradona op het veld stond. Beetje overdreven. Zirkzee voetbalt makkelijker mee denk ik999 schreef:1e helft was toch ook gewoon voor de Duitsers w.b. voetbal.En wat hebben we nu eigenlijk voor " speciaals " gezien van Brobbey ?. Een bal op de borst ( dat kunnen jullie ook ) als kaats momentje , en die aktie in de zestien, en verder was het weer het oude liedje, in de man hangen ( worstelen ) en hopen op een overtreding. En daar wordt de commentator dan lyrisch van.
Aan die Zierikzee heb je toch veel meer aan als spits.
Maar goec voor Brobbey begrippen was dit een van zijn betere wedstrijd w.b. momenten in de wedstrijd.
UEFA's Nations League
Moderator: mods
Re: UEFA's Nations League
Kijk, dit is nou een prima analyse999 schreef:1e helft was toch ook gewoon voor de Duitsers w.b. voetbal.En wat hebben we nu eigenlijk voor " speciaals " gezien van Brobbey ?. Een bal op de borst ( dat kunnen jullie ook ) als kaats momentje , en die aktie in de zestien, en verder was het weer het oude liedje, in de man hangen ( worstelen ) en hopen op een overtreding. En daar wordt de commentator dan lyrisch van.
Aan die Zierikzee heb je toch veel meer aan als spits.
Maar goed voor Brobbey begrippen was dit een van zijn betere wedstrijd w.b. momenten in de wedstrijd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tah had veel eerder zijn eerste geel, en dus ook rood, kunnen krijgen. De prestatie van Brobbey bagataliseren slaat natuurlijk helemaal nergens op. Zijn directe tegenstander werd in de rust gewisseld…
IK GELOOF!!!!!!
Oliedom van Virgil. Dumfries liet ff zien hoe je moet koppen. Als je die Brobbey vlak ervoor ziet koppen in totaal vrijstaande positie dan schieten de tranen in je ogen999 schreef:Geen Dijk tegen Duitsland ..
Slappe hap heeft geen antwoord op de Hongaarse houthakkers muur ..
Blij met de punten ...
Zirkzee was de slechtste man op het veld. Deed werkelijk niets (goed). En nog gaat het over Brobbey... 

Ja, lijkt me ook logisch als je zo'n kop kans zo belabberd kopt ..
Overigens gaat het net zo goed over Zirkzee in de commentaren ..
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
Ik kijk niet meer naar omsingelingswedstrijden waarin het aanvallende team het recept om het open te breken niet kent. Je krijgt die tijd niet terug. Alleen jammer dat je het niet kunt verpakken en verkopen als slaapmiddel.
Als je thuis zo speelt heb je wel heel veel ontzag voor de tegenstander.
Als je thuis zo speelt heb je wel heel veel ontzag voor de tegenstander.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Kunnen we dat interland voetbal niet gewoon verbannen... Der is geen kut aan...
- Liberty
- Contacteer:
Ach, WK's en EK's zijn altijd wel gaaf hoor. Veel voetbal, zeker in de groepsronde met zo'n 3 wedstrijden per dag. Het is niet altijd hoogstaand natuurlijk, maar regelmatig zeer vermakelijk.
De Nations League daarentegen vind ik wel een gedrocht. Niks anders dan een prijs verzinnen on extra geld te kunnen innen. Want aan vriendschappelijke wedstrijden zal de UEFA niets verdiend hebben in het verleden.
De Nations League daarentegen vind ik wel een gedrocht. Niks anders dan een prijs verzinnen on extra geld te kunnen innen. Want aan vriendschappelijke wedstrijden zal de UEFA niets verdiend hebben in het verleden.
Tijd voor iets nieuws.
- Monkey Tonk
Een mooi Varsinsel.
Tergend slecht NL.
Tergend slecht NL.
- Liberty
- Contacteer:
Niveau is belabberd bij Nederland. Er missen inderdaad wat spelers, maar dan nog. Zal Koeman onder druk komen te staan? Het EK was niet best maar hij werd gered door de loting (eigenlijk) waardoor Nederland plotseling aan de goede kant van het speelschema zat maar verder weet hij er weinig van te maken.
Tijd voor iets nieuws.
- Monkey Tonk
Beoordeling
Vd Ven - 2
Gakpo - 3
Gravenberch - 2
Reijnders - 3
De Vrij - 6
Simons - 1
Timber - 2
Dumfries - 6
Verbruggen - 5
Brobbey - 2
Hato - 3
Lachwekkend.
Vd Ven - 2
Gakpo - 3
Gravenberch - 2
Reijnders - 3
De Vrij - 6
Simons - 1
Timber - 2
Dumfries - 6
Verbruggen - 5
Brobbey - 2
Hato - 3
Lachwekkend.
Monkey Tonk schreef:Beoordeling
Vd Ven - 2
Gakpo - 3
Gravenberch - 2
Reijnders - 3
De Vrij - 6
Simons - 1
Timber - 2
Dumfries - 6
Verbruggen - 5
Brobbey - 2
Hato - 3
Lachwekkend.

- Monkey Tonk
Ja, klopt. HIj schat het niet zo lekker in vantevoren.Trab schreef: ↑ma okt 14, 2024 9:45 pmMonkey Tonk schreef:Beoordeling
Vd Ven - 2
Gakpo - 3
Gravenberch - 2
Reijnders - 3
De Vrij - 6
Simons - 1
Timber - 2
Dumfries - 6
Verbruggen - 5
Brobbey - 2
Hato - 3
Lachwekkend.. Je vergeet Koeman. Die krijgt een -1 van mij. Hoe vaak is hij tactisch niet verkeerd begonnen aan een wedstrijd en dat hij in de rust moet repareren? Ben de tel kwijt. Wat een onbenul is dat joh
Ik miste vooral de strijdlust. Als het totaal niet loopt maak je er een vechtwedstrijd van, met Neeskens voorop in de strijd.
Dumfries en De Vrij vind ik onderdeel van het probleem. De Vrij staat lekker de doellijn te dekken maar dekt dus, net als op het EK, nooit door.Monkey Tonk schreef: ↑ma okt 14, 2024 8:30 pmBeoordeling
Vd Ven - 2
Gakpo - 3
Gravenberch - 2
Reijnders - 3
De Vrij - 6
Simons - 1
Timber - 2
Dumfries - 6
Verbruggen - 5
Brobbey - 2
Hato - 3
Lachwekkend.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Op welke positie speelt Simons bij RBL?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Types als Neeskens hebben we niet meer in Nederland. Bij Ajax hadden we Alvarez en Martinez. Zuid-Amerikanen. Helaas hebben we die markt losgelaten en zitten we nu met types als vde Boomen. Niet echt het symbool voor strijdlust..Monkey Tonk schreef:Ja, klopt. HIj schat het niet zo lekker in vantevoren.Trab schreef: ↑ma okt 14, 2024 9:45 pmMonkey Tonk schreef:Beoordeling
Vd Ven - 2
Gakpo - 3
Gravenberch - 2
Reijnders - 3
De Vrij - 6
Simons - 1
Timber - 2
Dumfries - 6
Verbruggen - 5
Brobbey - 2
Hato - 3
Lachwekkend.. Je vergeet Koeman. Die krijgt een -1 van mij. Hoe vaak is hij tactisch niet verkeerd begonnen aan een wedstrijd en dat hij in de rust moet repareren? Ben de tel kwijt. Wat een onbenul is dat joh
Ik miste vooral de strijdlust. Als het totaal niet loopt maak je er een vechtwedstrijd van, met Neeskens voorop in de strijd.
Maar Koeman jongens.. hoe is het mogelijk dat je zo vaak verkeerd begint? Echt ongekend
Was er een tactiek?
Bij Duitsland-B was er veel beweging. Je zag dat de CVs initiatief namen, de backs kwamen op, de buitenspelers verdedigden mee. Bij Oranje niets van dat alles.
Wieffer viel goed in. Dat was het wel. Waarom is Zirkzee international eigenlijk? Die jongen heeft in 2 interlands niets gedaan, behalve z'n kicken aantrekken.

Bij Duitsland-B was er veel beweging. Je zag dat de CVs initiatief namen, de backs kwamen op, de buitenspelers verdedigden mee. Bij Oranje niets van dat alles.
Wieffer viel goed in. Dat was het wel. Waarom is Zirkzee international eigenlijk? Die jongen heeft in 2 interlands niets gedaan, behalve z'n kicken aantrekken.
Het zijn ook wel een stelletje ezels hoor. Als Simons wat vaker diep zou gaan of de buitenkant zou houden dan heb je met Dumfries toch een vrije man? Ongekend dat zoiets simpels niet wordt gezien.
IK GELOOF!!!!!!