Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach
Moderator: mods
-
Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
True, als ik me in jou 'leeswijze' verplaatst moet ik je deze nageven. My bad.
Maar jij vindt dus dat een bondscoach niet moet selecteren op basis van of de spelers enig spelritme hebben? Natuurlijk moet een bondscoach niet nadenken bij wat een clubcoach vindt of doet. Maar een speler die amper speelt in oranje zetten?
In het tweede van Ajax spelen of van welke club dan ook, is niet een goed beeld voor de bondscoach in mijn opzicht. Je hebt geen idee hoe die jongens reageren met enige tegenstand. Laat vd Heijden eerst maar zijn plek veroveren bij een eredivisieclub. Want als we elkaar echt op elkaars woorden gaan pakken, dan bedoel ik dus niet Ajax... zoals jij graag wilt geloven, want daarspeelt hij niet.
Pas als hij zich een jaartje bewijst op minimaal dat niveau, dan heb ik hem er graag bij. Niet eerder. Dat is mijn idee hierover. Het Nederlands elftal is geen leerschool. Wil je daarin spelen dan moet je jezelf al bewezen hebben. Zo denk ik ook dat Vorm een goede kans maakt om zich in het Nederlands elftal te spelen. Ondanks dat hij er vanavond naast zat met die eerste goal van Twente vind ik dat hij groeit. Iets wat we van Stekelenburg niet (meer) kunnen zeggen.
Maar jij vindt dus dat een bondscoach niet moet selecteren op basis van of de spelers enig spelritme hebben? Natuurlijk moet een bondscoach niet nadenken bij wat een clubcoach vindt of doet. Maar een speler die amper speelt in oranje zetten?
In het tweede van Ajax spelen of van welke club dan ook, is niet een goed beeld voor de bondscoach in mijn opzicht. Je hebt geen idee hoe die jongens reageren met enige tegenstand. Laat vd Heijden eerst maar zijn plek veroveren bij een eredivisieclub. Want als we elkaar echt op elkaars woorden gaan pakken, dan bedoel ik dus niet Ajax... zoals jij graag wilt geloven, want daarspeelt hij niet.
Pas als hij zich een jaartje bewijst op minimaal dat niveau, dan heb ik hem er graag bij. Niet eerder. Dat is mijn idee hierover. Het Nederlands elftal is geen leerschool. Wil je daarin spelen dan moet je jezelf al bewezen hebben. Zo denk ik ook dat Vorm een goede kans maakt om zich in het Nederlands elftal te spelen. Ondanks dat hij er vanavond naast zat met die eerste goal van Twente vind ik dat hij groeit. Iets wat we van Stekelenburg niet (meer) kunnen zeggen.
Op naar de vierde ster!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:00 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Vedette-10- schreef:Veldhuizen
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hmm, oke. Jaja.
De man heet Velthuizen
De man heet Velthuizen
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Mmm, blinde vlek en geen oog voor missers. Ik vind dat je Jol op deze manier te negatief bekijkt. Want hij heeft wel degelijk oog voor missers. Ik bedoel... het ziet ernaar uit dat hij 'in zijn blinde vlek begint te kijken' voor wat betreft Atouba. 

Op naar de vierde ster!
Vedette-10- schreef:Ik zie in VD Heyden de Nederlandse Keizuke Honda, dat vindt ik veel meer uitzonderlijk dan Schaars en Engelaar.

En dan anderen beschuldigen van blinde vlekken...
Een speler die nog niet goed genoeg is voor Ajax, die zich eerst maar eens in de basis moet proberen te knokken bij Willem II en daarna moet laten zien daar de beste speler te zijn is natuurlijk nog lang niet klaar voor Oranje. Als je dat weigert in te zien is er echt iets mis met jouw voetbalverstand.
Zelfs Van Basten zou Vd Heijden niet selecteren en hij heeft toch de halve Eredivisie uitgeprobeerd.
PS: Van der Heijden spel je met een ij en niet met een y.
Maar goed, gezien je overige spelling krijgt spelling blijkbaar geen hoge prioriteit meer op het VWO. En ja dat is erg flauw, maar ik vind (zonder t dus) het vrij opvallend.
De combinatie VWO + krantenwijk is blijkbaar het summum van stress.Vedette-10- schreef: maar Jol heeft ook een stressvolle baan en houdt daardoor niet altijd zijn hoofd koel
Je gaat er op in!Baseman schreef: En dan anderen beschuldigen van blinde vlekken...

De maan bestaat voor 61,23% uit groene kaas. Is net zo min een discussie waard als dat die slome v.d. Heijden in Oranje zou thuishoren.
-
niks
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Hoe oud was je ook alweer? Ohja... je 'scout' natuurlijk al sinds je kon lopen.Vedette-10- schreef:Het zou niet de eerste keer zijn dat ik uiteindelijk gelijk blijk te hebben.
Op naar de vierde ster!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar ik rook niet eens.Vedette-10- schreef: Jij hebt daartegen waarschijnlijk een sigaret nodig en dan denk je dat je een hanteerbaar leven hebt, maar uiteindelijk wordt je er ziek van.

Jij rookt wél. De vraag is wát je rookt.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
V-10 does not inhale 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van der Vaart niet geselecteerd, omdat Bertje een daad wil stellen. Als je niet speelt bij je club, dan ga je namelijk niet mee. Wie er wel meegaat? Ryan Babel, maar dat is logisch.
Wat betreft VD Vaart geef ik Van Marwijk gelijk, al is zo'n wedstrijd ook een kans voor Vd Vaart om speeltijd op te doen. Maar die beslissing snap ik.
Waarom hij Babel meeneemt is mij echter een raadsel...Elia en Robben zijn toch fit ?
Waarom hij Babel meeneemt is mij echter een raadsel...Elia en Robben zijn toch fit ?
Babel is wel een aparte speler hoor.... Dom, maar daarom ook ontoerekeningsvatbaar
IK GELOOF!!!!!!
- Liberty
- Contacteer:
Ja, en over een paar jaar is het: I did not have a sexual relationship with that forum.Baseman schreef:V-10 does not inhale
Tijd voor iets nieuws.
Kon wel over Van Marwijk gaan. Die fatsoensrakker moet effe een daad stellen en VDV passeren. Het nut ervan ontgaat me.Rishi schreef: Dom, maar daarom ook ontoerekeningsvatbaar
Is Affelay geselecteerd? Die notoire afzegger zou ik als bondscoach eens effe een douw geven.
Maar waar komt dat overduidelijke zuurstofgebrek dan wél vandaan?Baseman schreef:V-10 does not inhale

Is vd Heijden trouwens geselecteerd? Hij heeft toch al een minuut of 18,31 voor Willem II gespeeld!
-
niks
- Giacomo Puccini
Die heeft meer minuten gemaakt voor Liverpool. Viel erg sterk in de laatste keer.Peter schreef:Van der Vaart niet geselecteerd, omdat Bertje een daad wil stellen. Als je niet speelt bij je club, dan ga je namelijk niet mee. Wie er wel meegaat? Ryan Babel, maar dat is logisch.
Ajax!