Danny Blind, de nieuwe bondscoach
Moderator: mods
Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach
En nu heerlijk egoistisch, had de gelijkmaker moeten zijn
Die Narsingh is niet echt een ziener he.Benji schreef:En nu heerlijk egoistisch, had de gelijkmaker moeten zijn

- InnerHarbour
Een middenvelder die dwars door het cenrtum doorstoomt en natuurlijk is de verdedigende middenvelder nergens te bekennen, maar je pappie is de bondscoach, gegarandeerde basisplaats. 

YNWA
Dat getreuzel van Narsingh om een voorzet te geven stoort mij meer dan dat hij een keer zelf schiet.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Turkije is ook niet veel, zeg. Alleen als Arda aan de bal komt gebeurt er wat.
Depay bakt er tot nu toe ook weinig van
Dit was een goede aanval. Goed in 1x gespeeld door Klaassen, Depay vindt v Persie die netjes aflegt. Helaas mist schot Sneijder richting.
Dit was een goede aanval. Goed in 1x gespeeld door Klaassen, Depay vindt v Persie die netjes aflegt. Helaas mist schot Sneijder richting.
RVP speelt uitstekend, zette Narsingh ook al vrij voor de keep. Sneyder moet die bal erin schieten. Hoe wil ie ze hebben?!Benji schreef: Dit was een goede aanval. Goed in 1x gespeeld door Klaassen, Depay vindt v Persie die netjes aflegt. Helaas mist schot Sneijder richting.

2-0

Blind
Cillessen 
Kan wel eens een slachtpartij worden, zelfvertrouwen is 0

Kan wel eens een slachtpartij worden, zelfvertrouwen is 0
Lekker werk van Blind en het zgn. target van Man U. 

Oei, nu gaat Cilessen ook nog nat.
Blind zag er ook niet best uit.
Turkije gokt op die paar momenten. Dat lijkt goed uit te pakken.
Nederland krijgt trouwens een zee aan ruimte voorin.

Blind zag er ook niet best uit.
Turkije gokt op die paar momenten. Dat lijkt goed uit te pakken.
Nederland krijgt trouwens een zee aan ruimte voorin.
- InnerHarbour
En Delay laat zich weer als een wijf wegzetten, maar ja, pappie is de bondscoach, gegarandeerde basisplaats. 

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Kut Blind. Zo slecht als het deze twee wedstrijden gaat zo slecht ging het onder Hiddink niet. En van Oostveen mag ook oprotten.
Ik wist dat ie over die pot in Ierland zou gaan lullen.
Blind bij de 1-0 en 2-0 zwak. Lullig voor z'n pa.

Ik denk dat Blind t.t.v. Hiddink ook al de zwakste schakel was. En de boel heeft lopen frustreren. Dom van Guus, hij had nooit met een staf met Blind en die achterlijke constructie met een al benoemde opvolger in zee moeten gaan.brigade zuid schreef: Zo slecht als het deze twee wedstrijden gaat zo slecht ging het onder Hiddink niet. En van Oostveen mag ook oprotten.
Tja, die mag na de wedstrijd de schuldigen aanwijzen.wimpey schreef:Ik wist dat ie over die pot in Ierland zou gaan lullen.![]()

Telt het onderlinge resultaat bij een gelijke stand in de poule?
-
Hele elftal speelt zonder idee.
Waarom is Blind in godsnaam ooit als opvolger van Hiddink gezien/gepresenteerd. Ongelofelijk.
Waarom is Blind in godsnaam ooit als opvolger van Hiddink gezien/gepresenteerd. Ongelofelijk.
Whitey on the moon.
Jeetje wat speelt Nederland chaotisch!
Nogal wiedes. Weer een nieuwe opstelling.Jöhnk schreef:Jeetje wat speelt Nederland chaotisch!
-
Dit zie ik Oranje niet meer goedmaken. Teveel zwakke plekken. Narsingh... wat is dat een drama.
Whitey on the moon.
Die centrale verdediging kan echt niet
Omdat de voorganger van Hiddink dat een goed idee leek, toch?!GangstaRiB schreef: Waarom is Blind in godsnaam ooit als opvolger van Hiddink gezien/gepresenteerd. Ongelofelijk.
Wie gelooft er nog in NL? Dit wordt echt eerder 5-0 dan 2-2 hoor. En het erge is, die Turken kunnen er helemaal geen jota van.
Ik neem aan dat dit ook einde v Oostveen word. Faler na faler aangesteld.wimpey schreef:Omdat de voorganger van Hiddink dat een goed idee leek, toch?!GangstaRiB schreef: Waarom is Blind in godsnaam ooit als opvolger van Hiddink gezien/gepresenteerd. Ongelofelijk.
-
Geen idee, jij zegt het. KNVB lijkt me toch verantwoordelijk daarvoor? Ik had het idee dat Hiddink het ook wel best vond, zo'n constructie.wimpey schreef:Omdat de voorganger van Hiddink dat een goed idee leek, toch?!GangstaRiB schreef: Waarom is Blind in godsnaam ooit als opvolger van Hiddink gezien/gepresenteerd. Ongelofelijk.
Whitey on the moon.
Die hele as op RVP na kan niet. Wat een armoe. Die Turken kunnen via de as zonder moeite oversteken.Benji schreef:Die centrale verdediging kan echt niet