Jong Oranje op het EK in Portugal
Moderator: mods
-
Laat ik vooropstellen dat ik het ook niet eens ben met de beslissing van Van Basten om Huntelaar niet mee te nemen.Nihad schreef:Nee hoor Marco, neem VoH maar mee. :nooo:
Maar om nou te zeggen dat Huntelaar een lange neus naar Van Basten kan halen omdat hij een paar goals maakt op een jeugdtoernooi? Nee.
Ik wel, prima beslissing van MVB. Kan ik me goed in vinden. KJH komt er wel, maar op het WK was hij zoveelste spits.Thomas schreef:Laat ik vooropstellen dat ik het ook niet eens ben met de beslissing van Van Basten om Huntelaar niet mee te nemen.
(Maar wie weet, met die blessures... ;) )
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Op den duur misschien wel, maar RVN heeft veel meer ervaring in de top. Ik begrijp Van Basten wel.Nihad schreef:Is RvN nou zoveel beter dan?
Ik vind hem voor een 4-3-3 te statisch. Ik vind KJH veel geschikter.
KJH is een jonge speler, hij leert een hoop als dragende speler van dit team.
Het stinkt aan alle kanten!
- Henk de Gier
- Contacteer:
Volgens mij kunnen de meeste PSV'ers prima begrijpen dat Vennegoor mee is, maar vinden ze het weer moeilijk om te begrijpen dat Babel mee is. Hoe komt dat toch?Baseman schreef:Inderdaad Thomas, al begrijp ik Van Basten volkomen.
En nu 2-0 door een benutte pingel van Huntelaar, Jong Oranje is goed bezig !!
Edit: Castelen wordt weer afgezaagd :nooo:
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Jong Oranje had wel het nodige geluk in de 1e helft maar toch een verdiende voorsprong want uitgespeelde kansen hebben ze niet gehad.
KJH gaat straks lekker op vakantie en komt met een zeer goed gevoel naar Ajax terug, heerlijk voor die jongen.
Het NL elftal speelt als geheel gewoon een zeer goeie pot :yes:
KJH gaat straks lekker op vakantie en komt met een zeer goed gevoel naar Ajax terug, heerlijk voor die jongen.
Het NL elftal speelt als geheel gewoon een zeer goeie pot :yes:
Weer op zoek naar een Interim coach..
Mwah, dat Babel kan voetballen wisten 'we' al langer. De laatste weken viel hij inderdaad een aantal keer sterk in en heeft hij laten zien dat hij bereid is aan zichzelf te werken. Met effect!Baseman schreef:Omdat Babel een bankzitter is en tot het einde van het seizoen waardeloos speelde ? De laatste paar wedstrijden liet hij pas en ineens zien toch te kunnen voetballen...
Al kan ik begrijpen dat Van Basten hem meeneemt, zijn snelheid maakt hem een gevaarlijke invaller.
Ik bedoelde meer dat Huntelaar inmiddels wel bewezen heeft een betere spits te zijn dan Vennegoor of Hesselink, maar dat Van Basten een visie heeft en dat het op basis daarvan terecht is dat hij Vennegoor mee gaat. Waarom vertrouwt men dan niet blind op de visie van Van Basten wanneer het om z'n keuze van Babel in plaats van Castelen gaat?