Jong Oranje

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 07, 2008 1:27 pm

Tis best een leuke wedstrijd open met kansen voor beide.

Khraa

Bericht door Khraa » do aug 07, 2008 1:29 pm

Tis nogal een baggerwedstrijd eigenlijk. Dekken op 6 meter....

Dramatisch
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 07, 2008 1:30 pm

Ik vind Nederland erg zwak in de passing. De beste kansen voor Nigeria.

Vermeer heeft zich al twee keer onderscheiden.

Hahaha, de verslaggever zegt: 'Nederland heeft, met twee buitenspelmomenten meegerekend, de beste kansen gehad.' Ja, buiten die buitenspelmomenten was het niet veel. :drecul.gif:
Laatst gewijzigd door joey op do aug 07, 2008 1:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do aug 07, 2008 1:32 pm

Aan het verslag te lezen op VI krijgt die Obinna bakken met kansen.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do aug 07, 2008 1:36 pm

Heb alleen de laatste 20 minuten gezien, maar wat loopt die Maduro weer als een dweil te spelen zeg. En maar sjokken, vertragen en slecht passen. Verstandig dat we daar afscheid van hebben genomen. Urby centraal op het middenveld kan me ook niet echt bekoren.
Ajax!

generaal

Bericht door generaal » do aug 07, 2008 4:23 pm

Wat een clown is Foppe: Bakkal afzeiken omdat ie "slecht" inviel. Hoe wil je goed invallen in zo'n prutsteam?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do aug 07, 2008 4:26 pm

Hij was toch ook slecht?

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 07, 2008 4:28 pm

InnerHarbour schreef:Wat wil je als je 10 spelers opstelt die diep in hun hart liever voor het land van hun roots zouden spelen.
Ga toch fietsen stelen joh! Heb je het EK gezien? De blanke Nederlanders zingen ook voor geen meter mee.
IK GELOOF!!!!!!

Beloki

Bericht door Beloki » do aug 07, 2008 4:28 pm

Johnk: Ja, maar dat kwam door de rest van het team. :hypocrite.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

generaal

Bericht door generaal » do aug 07, 2008 4:31 pm

Jöhnk schreef:Hij was toch ook slecht?
Klopt, maar als hij in de basis had gestaan in plaats van Maduro; dan had hij z'n stempel op de wedstrijd kunnen drukken. Sowieso leek die opstelling nergens op; alleen Vermeer, Makaay en Marcellis stonden op de goede plek.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 07, 2008 4:46 pm

Rishi schreef:
InnerHarbour schreef:Wat wil je als je 10 spelers opstelt die diep in hun hart liever voor het land van hun roots zouden spelen.
Ga toch fietsen stelen joh! Heb je het EK gezien? De blanke Nederlanders zingen ook voor geen meter mee.
Nee, of ze zingen heel iets anders, zei Derksen laatst. :smallgrin.gif:

Het is ook een lied met een domme tekst.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 07, 2008 7:33 pm

Rishi schreef:
Beter opletten de volgende keer dan maar.

999

Bericht door 999 » do aug 07, 2008 7:59 pm

De Haan onverbiddelijk

TIANJIN - Foppe de Haan was na de eerste wedstrijd met het olympisch elftal niet mals over zijn spelers. "Evander Sno speelde in het tempo van de Tachtigjarige Oorlog" en "Bakkal viel echt heel slecht in", waren twee nietsverhullende uitspraken van de bondscoach.

Toch was De Haan niet alleen maar negatief. “Ik ben desondanks niet ontevreden”, benadrukte de Fries. Maar de coach had nog wat persoonlijke woorden over voor een aantal van zijn spelers. “Maduro zat al na dertig minuten kapot, zonder dat hij veel initiatief heeft getoond. Jaliens speelde de eerste helft ook te mat en te tam. Na de rust deed hij het beter. Gerald Sibon was als invaller veel te slordig. Dat zal zondag tegen de Amerikanen toch allemaal flink anders moeten.”
Telesportredactie
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 07, 2008 9:13 pm

Ik heb geen beelden gezien van de wedstrijd dus ik moet het doen met dit soort verslagen. Maar klopt het dat Maduro al na een half uurtje stuk zat? Dat kan toch niet waar zijn?

Als ik zo naar de ploeg kijk verwacht ik niet dat Oranje bijzondere dingen gaat laten zien. Er zijn te weinig spelers die wat extra's kunnen brengen en de dispensatie spelers zijn slecht uitgekozen. Zo win je geen toernooi.
Nil volentibus arduum

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr aug 08, 2008 3:08 am

Mooie boel is dat. En aanwinst Aisatti zit daar dus nog een niveautje of twee onder? Anders zou hij er wel bij zijn. Nou ja, dat hele Olympische gedoe boeit me verder niet, als ze straks maar niet van de VS verliezen.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 08, 2008 12:47 pm

Maduro laat zich niet afschrikken

TIANJIN - Amper twaalf uur na de ,,zwaarste wedstrijd uit zijn loopbaan'' zit Hedwiges Maduro er alweer monter bij in het spelershotel van de Nederlandse olympische voetbalploeg. Een flesje sportdrank binnen handbereik, dat regelmatig naar zijn mond gaat.

De dorst zal hem niet nog een keer verrassen, tenminste dat hoopt hij. ,,Ik weet nu pas hoe slopend voetballen in China kan zijn'', sprak de speler van Valencia vrijdag monter. ,,Nee, mijn carrière zal ik hier zeker niet afsluiten. Maar ik verlang zeker nog niet naar huis. Ik ga nog steeds voor de finale.''

Maduro kreeg donderdag in de openingswedstrijd in Tianjin tegen Nigeria (0-0) een ram van de klamme hitte. ,,Ik weet het nog goed: ik keek in de 32e minuut op de klok. Nog even volhouden, dacht ik. Maar toen kon ik eigenlijk al niet meer. Ik was volledig uitgedroogd.''

'Helemaal leeg'
Maduro gaf in de rust bij bondscoach Foppe de Haan eerlijk aan dat hij ,,helemaal leeg'' was. Maar dat had de Friese voetbalveteraan zelf ook wel gezien. ,,Ik heb zelf niet om een wissel gevraagd'', blikte de voormalige Ajacied terug. ,,Maar ik moest natuurlijk wel aan het belang van het team en aan mezelf denken. Ik kon echt niet verder. Maar na een aantal sportdrankjes was ik best wel snel weer redelijk hersteld. Ik heb zelfs na de wedstrijd weer goed gegeten.''

Maduro dacht na een oefenweekje in Hongkong dat hij zo ongeveer wel wist wat voetballen in tropische omstandigheden inhield. ,,Maar dit was niet normaal meer. Ik zweet meer dan de meeste andere spelers. Dus moet ik veel drinken om het vochtverlies te beperken. Maar daar was tegen Nigeria amper gelegenheid voor. De 50.000 toeschouwers en de smog maakten de situatie er nog aanzienlijk erger op. Ik wist aan het einde van de eerste helft echt niet meer waar ik het zoeken moest.''

Drinkpauzes
Maduro, bij wie het olympische gevoel sterk ontwikkeld is, is belust op eerherstel. Maar de vraag is of coach De Haan het zondag tegen de Verenigde Staten nog wel met hem aandurft. De kans op herhaling is tenslotte niet gering. De omstandigheden in het Tianjin Olympic Centre Stadium zullen waarschijnlijk ongeveer hetzelfde zijn.

,,Maar ik ben er mentaal nu beter op voorbereid'', verzekerde Maduro. ,,Ik wil me graag revancheren. Ik hoop wel dat we toestemming krijgen om enkele drinkpauzes in te lassen. Dat zou voor mij ideaal zijn. Anders moeten we slimmer zijn in het wedstrijdverloop en af en toe bewust het duel wat langer stil leggen na een overtreding of blessuregeval. Dat zag ik de Brazilianen in hun eerste wedstrijd tegen België ook doen. Ik wil gewoon hartstikke graag op het olympische podium presteren. We hebben er lang genoeg voor gewerkt en bovendien is het waarschijnlijk de eerste en de laatste keer. Dat realiseer ik mezelf heel goed.''

www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Nihad

Bericht door Nihad » vr aug 08, 2008 1:35 pm

Knap dat jij diep in het hart van mensen kan kijken.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Toppie

Bericht door Toppie » zo aug 10, 2008 1:35 pm

Wat een waardeloze voetballer is die Zuiverloon toch als back net zo als Urby.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 10, 2008 1:41 pm

Verslaggever: 'We wisten niet dat het in China (zo?) kon regenen'.

Pfff, wel eens gehoord van overstromingen in die regio? :drecul.gif:

Weinig soeps deze wedstrijd. En wat is Drenthe matig.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo aug 10, 2008 1:44 pm

"Moet je maar eens opzoeken op internet: www.youtube.com.

Dat was wel de mooiste quote.

Toppie

Bericht door Toppie » zo aug 10, 2008 1:59 pm

Spelen gewoon erg slecht , waardeloze instelling teveel balverlies

Alleen de Beer van de meer Vermeer doet alles goed

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 10, 2008 2:42 pm

Wat een mazzel. Die vrije trap mag er natuurlijk nooit in.

Vermeer was inderdaad opnieuw de beste man bij Oranje. Wie de slechtste was, kan ik zo snel niet uitmaken. Kandidaten genoeg.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 10, 2008 3:34 pm

Nihad schreef:
Knap dat jij diep in het hart van mensen kan kijken.
Goed he! Ze stonden vandaag weer lekker mee te bleren. :ajaxsmiley.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma aug 11, 2008 11:54 am

joey schreef:Wat een mazzel. Die vrije trap mag er natuurlijk nooit in.

Vermeer was inderdaad opnieuw de beste man bij Oranje. Wie de slechtste was, kan ik zo snel niet uitmaken. Kandidaten genoeg.
de 1-2 was nog meer mazzel

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 13, 2008 10:02 am

Zo, we gaan ballen. Met Sibon en zonder Zuiverloon.

Plaats reactie