Ronald Koeman, de nieuwe bondscoach
Moderator: mods
Re: Ronald Koeman, de nieuwe bondscoach
Toch doet Oranje het zo slecht nog niet. De Jong, Bergwijn en De Ligt hebben ook wel grote stappen gemaakt t.o.v. een jaar geleden, en Depay is weer op het juiste pad.
De Ligt sterk. De Jong is de linking pin in het team.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Klopt, al vind ik Frenkie niet zn beste wedstrijd spelen. Wijnaldum nog geen bal goed geraakt, terwijl De Roon me wel positief verrast.Sandro schreef:De Ligt sterk. De Jong is de linking pin in het team.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wijnaldum slecht idd, ben sowieso zelden onder de indruk van hem. Frankrijk begint wel duidelijk de overhand te krijgen.
Gelukkig staat Wijnaldum erin.
Lekker zo vlak voor rust.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Babel ook erg sterk hè.
Dat was toch wel rood...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hij blijft ontzettend kutten hoor. Vind jij hem goed spelen?Wouter schreef:Gelukkig staat Wijnaldum erin.
De Kuip toch wel mooi stadion voor wedstrijden NL.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik vind eigenlijk iedereen goed spelen, op Wijnaldum na. Maar ja, die scoort dan...Mr. Ajax schreef:Babel ook erg sterk hè.

Met deze wissels wordt FR er niet sterker op. Ok, Giroud komt niet in het spel voor maar die Dembele van Barca is van het padje af.
-
Depay speelt heerlijk. Maar het is altijd afwachten wanneer er weer kortsluiting ontstaat.
Whitey on the moon.
Ze spelen met zelfvertrouwen. Dat is leuk om te zien. Zit wel potentie in deze ploeg.
Wat een verschil met 15 maanden terug, toen we van geluk mochten spreken dat Nederland "maar" met 4-0 verloor van Frankrijk. Het is nu natuurlijk ook een heel ander team; alleen Cillessen, Blind en Wijnaldum deden toen ook mee.
Wat een heerlijke tweede helft.
Depay speelde echt bizar goed. Maar verder is er opeens ook weer een hoop talent.
Frenkie en Mathijs. Wat zijn die goed.Wouter schreef:Wat een verschil met 15 maanden terug, toen we van geluk mochten spreken dat Nederland "maar" met 4-0 verloor van Frankrijk. Het is nu natuurlijk ook een heel ander team; alleen Cillessen, Blind en Wijnaldum deden toen ook mee.
IK GELOOF!!!!!!
Wat een transformatie heeft die depay qua uitstraling ook gemaakt.
Ik vond Depay, Bergwijn en Dumfries ook niet onaardig.Lionel schreef:Frenkie en Mathijs. Wat zijn die goed.Wouter schreef:Wat een verschil met 15 maanden terug, toen we van geluk mochten spreken dat Nederland "maar" met 4-0 verloor van Frankrijk. Het is nu natuurlijk ook een heel ander team; alleen Cillessen, Blind en Wijnaldum deden toen ook mee.
De Jong is zo'n middenvelder die altijd aanspeelbaar is voor de verdedigers.

Laatst gewijzigd door Wouter op vr nov 16, 2018 11:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Monkey Tonk
Goed werk van Koeman ook! 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Blind in een prima, alerte aanvallende rol.Wouter schreef:Ik vond Depay, Bergwijn en Dumfries ook niet onaardig.Lionel schreef:Frenkie en Mathijs. Wat zijn die goed.Wouter schreef:Wat een verschil met 15 maanden terug, toen we van geluk mochten spreken dat Nederland "maar" met 4-0 verloor van Frankrijk. Het is nu natuurlijk ook een heel ander team; alleen Cillessen, Blind en Wijnaldum deden toen ook mee.
De Jong is zo'n middenvelder die altijd aanspeelbaar is voor de verdedigers.
Blind was ook goed ja. Eigenlijk haalde iedere speler een hoger niveau dan een land als Engeland in de afgelopen veertig jaar gehaald heeft.
- InnerHarbour
Zie normaal nooit dat minderprettige international voetbal maar ondanks die omgebouwde Delay, wonnen ze van Frankrijk. Well done
YNWA