De nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie moet de nieuwe bondscaoch worden?

Louis van Gaal
12
33%
Ronald Koeman
5
14%
Frank Rijkaard
5
14%
Co Adriaanse
3
8%
Ruud Gullit
3
8%
Iemand anders, .....
8
22%
 
Totaal aantal stemmen: 36

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Jöhnk » di mar 28, 2017 6:07 pm

InnerHarbour schreef:Die van Gaal zit natuurlijk helemaal te spinnen, de KNVB die met de hoed in de hand bij hem langskomt voor advies, oh wat zal hij zich heerlijk voelen en vooral belangrijk vinden, kan hij weer fijn elke zin met "ik" beginnen.

KNVB gaat praten met Van Gaal over Oranje
Met andere woorden: ze gaan aan de man die Danny Blind naar voren schoof vragen wie Danny Blind moet opvolgen. Wat een verhaal.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11926
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Sandro » di mar 28, 2017 6:15 pm

Dat op zich vind ik nog niet zo vreemd.

Het vreemde is wel dat er steeds in cirkeltjes gedraaid wordt met maar een paar hoofdrolspelers. Het lijkt goede tijden slechte tijden wel, alleen is de cast daar een stuk groter.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11926
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Sandro » di mar 28, 2017 7:32 pm

Haha Ruudje drijft nu wat door he. We hebben volgens hem echt wel spelers die niet alleen maar breed en terug spelen, alleen we geven ze de kans niet. Met andere woorden met Ruud aan het roer gaat dat helemaal goed komen :biggrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » di mar 28, 2017 7:37 pm

Verdomme nu stelt die klote Grim Wijnaldum op. :1evil.gif:
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di mar 28, 2017 7:40 pm

Sjezus.. dat gaat de Scousers de vijfde plaats in de PL kosten..

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » di mar 28, 2017 7:41 pm

Fuck you, we staan vierde ja! :biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Toppie » di mar 28, 2017 8:23 pm

Die Zoet wat een waardeloze keeper

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » di mar 28, 2017 8:25 pm

Ben ook ramptoerist aan het spelen en inderdaad, die Zoet kan er geen klote van.
YNWA

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Toppie » di mar 28, 2017 8:31 pm

Ik snak naar LvG :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11926
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Sandro » di mar 28, 2017 8:35 pm

Als bondscoach?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Toppie » di mar 28, 2017 8:41 pm

Hij wordt dus KNVB baas is nu het voorstel dus er is ruimte met Louis op de achtergrond :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » di mar 28, 2017 9:29 pm

Lekker snel ventje is die Delay toch, :smallgrin.gif: useless net zoals zijn vader.
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41042
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Marillion » di mar 28, 2017 9:45 pm

Wat Van Gaal betreft. Als ze hem weer in dienst willen nemen zou dat echt maar voor één functie mogen zijn en dat is als bondscoach. Wat je ook van hem denkt als persoon. Van Gaal is een ervaren trainer, iemand die gezag zal hebben over deze groep en hij lijkt me wel iemand die in staat is om die tweede plaats binnen te halen. Zo'n zware opgave is dat nu ook weer niet.

Iedere andere functie zou ik er nooit aan beginnen. Van Gaal is in zijn hele loopbaan alleen succesvol geweest als trainer. Maak hem nou geen directeur want dat loopt compleet mis en zit je binnen de kortste keren met een nieuw masterplan en een organisatie vol met types als Andries Jonker.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » di mar 28, 2017 9:50 pm

Als ik de krant mag geloven gaat hij nu juist geen bondscoach meer worden maar de functie van bestuursvoorzitter, die nu nog een papieren tijger is maar door hem uitgevoerd de machtigste baas in Nederlands voetballand, een soort Erdogan, vindt hij wel leuk schat ik zo in. :hypocrite.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Dubbel » di mar 28, 2017 10:01 pm

Winnaars van morgen! :1evil.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Dubbel » di mar 28, 2017 10:05 pm

InnerHarbour schreef:Ben ook ramptoerist aan het spelen en inderdaad, die Zoet kan er geen klote van.
Eerst twee zwakke momenten van hem waardoor je verliest in Bulgarije en nu weer? Wie maakt die opstellingen? Hans van B?

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Gaizka1985 » di mar 28, 2017 10:16 pm

Marillion schreef:Wat Van Gaal betreft. Als ze hem weer in dienst willen nemen zou dat echt maar voor één functie mogen zijn en dat is als bondscoach. Wat je ook van hem denkt als persoon. Van Gaal is een ervaren trainer, iemand die gezag zal hebben over deze groep en hij lijkt me wel iemand die in staat is om die tweede plaats binnen te halen. Zo'n zware opgave is dat nu ook weer niet.

Iedere andere functie zou ik er nooit aan beginnen. Van Gaal is in zijn hele loopbaan alleen succesvol geweest als trainer. Maak hem nou geen directeur want dat loopt compleet mis en zit je binnen de kortste keren met een nieuw masterplan en een organisatie vol met types als Andries Jonker.
2e plaats gaat niet genoeg zijn aangezien ze kijken naar de beste nummers 2, en hierbij worden de resultaten tegen de nummer laatst in de groep weggestreept. In het geval van Nederland dus (vermoedelijk) 6 punten tegen Luxemburg, dan blijven er nauwelijks punten over.

Yopii
Berichten: 18862
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Yopii » di mar 28, 2017 10:18 pm

InnerHarbour schreef:Als ik de krant mag geloven gaat hij nu juist geen bondscoach meer worden maar de functie van bestuursvoorzitter, die nu nog een papieren tijger is maar door hem uitgevoerd de machtigste baas in Nederlands voetballand, een soort Erdogan, vindt hij wel leuk schat ik zo in. :hypocrite.gif:

Lachen, dat Masterplan is allang door de papierversnipperaar. :drecul.gif:

Bij de KNVB willen ze een Redder. Ze weten het dus niet meer.

Goddank geef ik niets om Oranje. Het is trouwens wel apart, eerst de man van LVG eruit smijten en dan LVG terughalen. Wat als hij het ontslag van Blind onterecht vindt? :666.gif:

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Iniesta » di mar 28, 2017 11:06 pm

Die verschrikte gezichten op kantoor op werkdag 1 als hij om een kopie van het masterplan vraagt

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » wo mar 29, 2017 6:40 am

Yopii schreef:
InnerHarbour schreef:Als ik de krant mag geloven gaat hij nu juist geen bondscoach meer worden maar de functie van bestuursvoorzitter, die nu nog een papieren tijger is maar door hem uitgevoerd de machtigste baas in Nederlands voetballand, een soort Erdogan, vindt hij wel leuk schat ik zo in. :hypocrite.gif:

Lachen, dat Masterplan is allang door de papierversnipperaar. :drecul.gif:

Bij de KNVB willen ze een Redder. Ze weten het dus niet meer.

Goddank geef ik niets om Oranje. Het is trouwens wel apart, eerst de man van LVG eruit smijten en dan LVG terughalen. Wat als hij het ontslag van Blind onterecht vindt? :666.gif:
Als hoogste baas is er dan niermand die hem kan tegenhouden om hem weer bondscoach te maken. :hypocrite.gif: Het zal mij verder ook jeuken of ze dat WK halen, er doen er zoveel mee dat je eigenlijk pas vanaf de kwartfinale kan gaan kijken en daar zien wij die Nederland als ze op een vreemde manier het toch redden niet terug.
YNWA

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Arthur » wo mar 29, 2017 7:31 am

Het wordt de hoogste tijd om een buitenlandse bondscoach aan te stellen. Dat incestueuze cirkeltje in Nederland moet doorbroken worden om de weg omhoog weer te kunnen inslaan.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » wo mar 29, 2017 7:45 am

YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41042
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Marillion » wo mar 29, 2017 8:44 am

Als ze Van Gaal bestuursvoorzitter maken gaat hij helemaal los. Er zit niemand in de organisatie die hem tegenstand kan bieden. Hij heeft dan volledig carte blanche en voor je twee keer met je ogen hebt kunnen knipperen komt er een hele rij mensen uit zijn netwerk binnen. Frans Hoek zit er al, Jan Olde Riekerink is weer beschikbaar, Andries Jonker waarschijnlijk binnenkort ook wel weer. Je kan het zo uittekenen.

Als coach heeft Van Gaal zich echt wel bewezen maar voor een functie als deze mist hij de ervaring en is hij in mijn ogen als persoon ook compleet ongeschikt.
Nil volentibus arduum

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » wo mar 29, 2017 10:23 am

Robben wil rol bij zoektocht naar nieuwe bondscoach

Arjen Robben rekent erop dat hij samen met Wesley Sneijder wordt betrokken in de zoektocht naar een nieuwe bondscoach voor het Nederlands elftal. Dat vertelde de aanvoerder van Oranje na de oefennederlaag tegen Italië (1-2).

Door Mikos Gouka

,,We hebben het nog niet over opvolgers, maar ik heb wel aangegeven dat we betrokken willen worden bij het proces van opvolging. Sneijder en ik zijn er al lang bij, we hebben er wel ideeën over."

,,Louis van Gaal? Die heb ik heel hoog zitten. Maar we praten nog niet over namen, dat is te vroeg. Ik ben blij als ik zo weer in München zit, dit moeten we echt verwerken. Oranje is geen club, de eerste wedstrijd is pas in juni en dus is er nog veel tijd."

Robben had zich het tripje van Oranje, met de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Bulgarije en een oefenpotje tegen Italië, anders voorgesteld. ,,Het zijn heftige dagen geweest. Hoe de wereld kan veranderen in 24 uur. Ja, ik heb nog contact met Blind gehad. Dat was afscheid nemen en bedanken. Of ik het eens was met het ontslag? Daar gaat het niet om. Dat is iets tussen werkgever en werknemer. Dit besluit moesten zij nemen en niet wij."
Telesport
Robben roept Grim tot orde
Sneijder woedend van het veld

Wesley Sneijder © Rene Bouwman

Het was het meest opvallende moment van Nederland-Italië (1-2).

Interim-bondscoach Fred Grim liet Wesley Sneijder warmlopen, maar leek niet van plan de op het record van Edwin van der Sar (130 caps) jagende international te laten invallen. Tot Arjen Robben hem tot de orde riep.

De aanvoerder van Oranje fluisterde Frans Hoek in dat Sneijder wél zijn 128e interland achter zijn naam moest krijgen, maar Grim haalde zijn schouders op toen zijn assistent hem de boodschap van Robben doorgaf. Totdat meer internationals zich ermee bemoeiden.

Grim ging overstag, liet Sneijder zich opnieuw opwarmen en in de 82e minuut alsnog opdraven voor Davy Klaassen. Hij was al na drie minuten het dichtst van allemaal bij de 2-2. Sneijder liep na het laatste fluitsignaal direct woedend het veld af.
Robben en Sneijder mogen ook wel eens een toontje lager zingen, het is nou niet bepaald dat het Nederlands elftal ondanks hun leiderschap en klasse in crisis is. En als het dan in crisis is, dan gaat het niet om Sneijders recordje, die speelt al 5 jaar in het Nederlands elftal bij gebrek aan beter en angst bij de bondscoach voor de media. Robben mag dan wel tot 'de echte aanvoerder' van het Nederlands elftal zijn uitgeroepen na een speechje en het te lang op de wc blijven zitten, maar een echte aanvoerder neemt verantwoordelijkheid in het veld, dat is wat anders dan fanatiek doen en praatjes hebben.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41042
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Marillion » wo mar 29, 2017 10:37 am

Ja, volledig mee eens. Als je een echte leider bent hoef je ook niet om inspraak te vragen.

Ik zie in Robben ook helemaal geen leider. Hij is een aanvaller die met geweldige bevliegingen het verschil kan maken maar dat maakt je nog geen leider. Daarvoor is hij veel te veel op zichzelf gericht. Als hij een keer naar de kant moet is hij het eerste kwartier niet aanspreekbaar.

Dit is overigens wel een probleem binnen Oranje. Want wie is wel de leider? Wat je nu krijgt is dat iemand als Strootman zich dan geforceerd wil laten zien terwijl die gewoon zijn taak moet uitvoeren. Dan is hij een meerwaarde. Niet als hij de baas wil spelen. Dat zag je destijds bij PSV ook toen hij Van Bommel na ging doen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie