De nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie moet de nieuwe bondscaoch worden?

Louis van Gaal
12
33%
Ronald Koeman
5
14%
Frank Rijkaard
5
14%
Co Adriaanse
3
8%
Ruud Gullit
3
8%
Iemand anders, .....
8
22%
 
Totaal aantal stemmen: 36

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » di jul 08, 2014 10:14 pm

Dubbel schreef: Ik vind niet dat IH voor lul staat hoor. Hij moet LVG niet om moverende redenen. Dus zet hij zich tegen hem af ook wanneer sommige anderen ineens fan worden vanwege verondersteld succes. Respect! Ik wil maar zeggen; lever je nooit omwille van geld of succes over aan figuren die je als mens niet kunt velen.
:ajaxsmiley.gif:

Ik zie nu pas wat hij schrijft, ik scrol altijd verder bij het zien van zijn naam. Zijn trucje om een standpunt in te nemen zo ver mogelijk van het gangbare en dan maar te roepen dat hij zo'n onafhankelijk denker is en de rest kuddedieren werd voor mij al snel oud. Maar goed het zal mij werkelijk een worst zijn of hij mij een lul vindt, voor lul vindt staan, hij is totaal niet interessant.
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33770
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door zeux » di jul 08, 2014 11:19 pm

InnerHarbour schreef: Maar goed het zal mij werkelijk een worst zijn of hij mij een lul vindt, voor lul vindt staan, hij is totaal niet interessant.
Je doet even een 'Gijpje'. :neutral.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » wo jul 09, 2014 8:11 am

Alleen geen rode vlekken in mijn nek. :smile-ajax.gif:
YNWA

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Demosthenes » wo jul 09, 2014 9:50 am

InnerHarbour schreef:Alleen geen rode vlekken in mijn nek. :smile-ajax.gif:
en geen € 500.000 per jaar? :ajaxsmiley.gif: (Ken de salarissen niet, is een gokje)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » wo jul 09, 2014 10:00 am

Van wat ik ervan lees moet het iets van 400.000 zijn, niet slecht voor wat ouwehoeren aan tafel. :biggthumpup.gif:
YNWA

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » wo jul 09, 2014 2:02 pm

InnerHarbour schreef: Ik zie nu pas wat hij schrijft, ik scrol altijd verder bij het zien van zijn naam. Zijn trucje om een standpunt in te nemen zo ver mogelijk van het gangbare en dan maar te roepen dat hij zo'n onafhankelijk denker is en de rest kuddedieren werd voor mij al snel oud.
Toch toevallig dan dat dat standpunt zo vaak veel juister blijkt dan dat van de kudde.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Dubbel » wo jul 09, 2014 7:39 pm

Le T. schreef:
InnerHarbour schreef: Ik zie nu pas wat hij schrijft, ik scrol altijd verder bij het zien van zijn naam. Zijn trucje om een standpunt in te nemen zo ver mogelijk van het gangbare en dan maar te roepen dat hij zo'n onafhankelijk denker is en de rest kuddedieren werd voor mij al snel oud.
Toch toevallig dan dat dat standpunt zo vaak veel juister blijkt dan dat van de kudde.
Ha ha. Nou ja dat zijn dan jouw woorden, benieuwd wie het hier ermee eens is.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » do jul 10, 2014 5:57 pm

Dubbel schreef:
Le T. schreef:
InnerHarbour schreef: Ik zie nu pas wat hij schrijft, ik scrol altijd verder bij het zien van zijn naam. Zijn trucje om een standpunt in te nemen zo ver mogelijk van het gangbare en dan maar te roepen dat hij zo'n onafhankelijk denker is en de rest kuddedieren werd voor mij al snel oud.
Toch toevallig dan dat dat standpunt zo vaak veel juister blijkt dan dat van de kudde.
Ha ha. Nou ja dat zijn dan jouw woorden, benieuwd wie het hier ermee eens is.
Ik ben daar wat minder benieuwd naar, zoals je zult begrijpen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Dubbel » do jul 10, 2014 6:44 pm

:smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33770
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door zeux » di dec 16, 2014 10:37 pm

Dit is wel een mooie plek:

Robben sportman van het jaar

NL Elftal sportploeg van het jaar

Van Gaal sportcoach van het jaar.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » di dec 16, 2014 11:16 pm

Een teamsporter die sportman van het jaar wordt, vreemd. Joost luiten die steeg naar de 28st plaats op de wereldranglijst was een veel betere keus geweest IMO.

Hoe ik denk over het Nederlands elftal en die coach heb ik de afgelopen zomer al duidelijk gemaakt, daar hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken.
YNWA

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door wimpey » wo dec 17, 2014 10:58 am

3e op het WK en 3e met zijn club. En dan coach van het jaar. :confused.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door raymon » wo dec 17, 2014 11:08 am

wimpey schreef:3e op het WK en 3e met zijn club. En dan coach van het jaar. :confused.gif:
Dat vond hij zelf volgens mij ook..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Iniesta » wo dec 17, 2014 8:11 pm

Dus een coach van bv Zwolle kan geen coach van het jaar worden?

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » do dec 18, 2014 1:42 pm

wimpey schreef:3e op het WK en 3e met zijn club. En dan coach van het jaar. :confused.gif:
Eerst was je in de war omdat hij 3e op het WK werd en nu ben je in de war omdat hij daarvoor geeerd wordt?
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door wimpey » do dec 18, 2014 1:43 pm

Le T. schreef: Eerst was je in de war omdat hij 3e op het WK werd en nu ben je in de war omdat hij daarvoor geeerd wordt?
Vind je niet dat een coach van het jaar wat moet winnen, warhoofd?

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Baseman » do dec 18, 2014 2:00 pm

Dat lijkt me afhankelijk van de doelstellingen en verwachtingen...maar iets winnen helpt over het algemeen wel.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33770
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door zeux » do dec 18, 2014 2:04 pm

Baseman schreef:Dat lijkt me afhankelijk van de doelstellingen en verwachtingen...maar iets winnen helpt over het algemeen wel.
WK is een pruttoernooitje joh. Als je dat niet wint als coach kun je er geen zak van...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door wimpey » do dec 18, 2014 2:14 pm

Baseman schreef:Dat lijkt me afhankelijk van de doelstellingen en verwachtingen...maar iets winnen helpt over het algemeen wel.
Aan winnende Nederlandse coaches geen gebrek in 2014. Tijdens de O.S. bijv.

Robben won de BuLi en is misschien wel de beste veldspeler ter wereld momenteel. Dat hij een individuele prijs in NL pakt lijkt me niet meer dan terecht.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » do dec 18, 2014 2:47 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef: Eerst was je in de war omdat hij 3e op het WK werd en nu ben je in de war omdat hij daarvoor geeerd wordt?
Vind je niet dat een coach van het jaar wat moet winnen, warhoofd?
Hij heeft een heleboel wedstrijden gewonnen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Dubbel » za dec 20, 2014 6:47 pm

Hoeveelste is de trainer/coach van Joost Luiten geworden in deze verkiezing? :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33770
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door zeux » zo dec 21, 2014 11:12 pm

Tsaar Guus laat niet met zich fucken. Dat is heel duidelijk. De pers en de spelers heeft ie dat goed laten voelen na Letland, waar hij iedereen glorieus (en hautain) het bos in stuurde na vragen over zijn toekomst. Zijn boodschap: 'IK ben hier de baas, jullie kunnen mijn rug op' . En nu gaat ook Van Oostveen nog even publiekelijk door de knieën. Guus zit straks in maart gewoon weer op de bank. Soevereiner dan ooit.
Directeur betaald voetbal van de KNVB Bert van Oostveen geeft toe dat hij zijn excuses heeft aangeboden aan bondscoach Guus Hiddink voor zijn opmerkingen na het verloren EK-kwalificatieduel met IJsland in oktober.
"Wat ik niet goed heb gedaan, is dat ik na IJsland te snel en te stellig heb gezegd dat we gingen evalueren en dat sneller en scherper zouden doen", aldus Van Oostveen zondag bij FOX Sports.

Na de pijnlijke 2-0 nederlaag van het Nederlands elftal in Reykjavik, toen de tweede nederlaag in drie kwalificatiewedstrijden richting het EK van 2016, liet de bondsdirecteur op Schiphol zijn teleurstelling blijken aan de verzamelde media.

"Daar waar we het de vorige keer als een incident hebben betiteld, begint het nu een structureel karakter te krijgen'', zei hij destijds. ''Dat betekent dat we sneller zullen gaan evalueren dan de vorige keer.''

Stom

Van Oostveen stelde zondag dat hij geleerd heeft van die situatie. "Je mag het best 'stom' noemen. Ik kreeg toen die vraag en heb die naar eer en geweten beantwoord, maar dat doe ik de volgende keer niet nog een keer. Dat heb ik ook tegen Guus gezegd."

De directeur benadrukte dat zijn relatie met Hiddink, die een week geleden liet weten dat hij zeker bondscoach blijft, "prima" is. "Ik denk dat we in die fase allebei dingen hebben gezegd waarvan je achteraf zegt: dat was niet zo handig."

Oranje staat na de 6-0 thuiszege op Letland van half november derde in groep A van de EK-kwalificatie met zes punten. Dat zijn er drie minder dan IJsland en zes minder dan koploper Tsjechië. Het Nederlands elftal speelt zijn eerstvolgende interland op 28 maart 2015 tegen Turkije.

Blind

Van Oostveen onderstreepte nogmaals dat Hiddink dan gewoon weer op de bank zit bij Oranje. Hij legde ook uit waarom Danny Blind al zo vroeg benoemd werd als opvolger na het EK van 2016.

"Danny is ook op de lange termijn zeer waardevol voor de KNVB. Dan moet je hem perspectief bieden. Laten we heel eerlijk zijn: als we dat niet hadden gegeven, dan had hij gisteren tegen Aston Villa gespeeld.''

Blind was dan volgens Van Oostveen namelijk met voormalig bondscoach Louis van Gaal meegegaan naar Manchester United.

Door: NU.nl/ANP
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » ma dec 22, 2014 8:15 am

Verkeerde topic.

Oh wacht, de namen van Gaal en Blind vallen ook en dan plaats je het als overtuigd Evangaalist natuurlijk hier. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33770
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door zeux » ma dec 22, 2014 10:16 am

Ah thanks voor het opmerken. Kan een van de admins het misschien verplaatsen?

En een tip voor jou: laat je in 2015 behandelen voor je Van Gaal obsessie. Begint pathetisch te worden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » ma dec 22, 2014 10:59 am

zeux schreef:En een tip voor jou: laat je in 2015 behandelen voor je Van Gaal obsessie. Begint pathetisch te worden.
Alleen als jij je laat opereren aan dat immer opgeheven belerende (s)linkse vingertje waar je zo graag mee zwaait. :smallgrin.gif:
YNWA

Plaats reactie